Te joilla on ollut jo häät, mitä tekisit nyt toisin?
Minulla oli alunperin suunnitelmissa värillinen puku, tumma sininen tai jopa musta morsiuspuku, mutta se olisi pitänyt teettää. Ei ollut intoa sellaiseen. Mutta olisi ehkä kannattanut.
Bändin vaihtaisin myös toiseen.
Kommentit (44)
Ensimmäisistä häistä en muuttaisi mitään. Kuitenkin nämä toiset häät ovat aivan toisenlaiset, ei vieraita, ei hääjuhlaa, vain vihkiminen, jossa paikalla mies, minä ja todistajat.
Olisin panostanut pikkaisen lisää tarjottaviin oluisiin ja ostanut Riikasta laadukkaita erikoisoluita esim Saku Gold ja AleCoq export..
Nyt mentiin kotimaisilla punaisilla purkeilla, oli siinä vähän köyhäilyn maku, eikä kovin sivistynyttä menoa näin..
Lisäksi olis pitänyt tehdä Latviaan toinenkin hakureissu, nyt joutui kesken juhlien täydentämään lähi Alepasta, jumankauta se tuli kalliiksi..
Lisäksi olisin pitänyt hääni tänä 10% lainan korkokatto aikana, nykyisessä häälainassa korko jotain 93%? Mut so what, kerran tässä vaan eletään ja ihanaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
En juuri mitään.
Oli just tasan sellaiset kuin pitikin.Ehkä sitä lähtöä st bartsin häämatkalle ei olis kannattanut ottaa ihan heti seuraavalle aamulle, mutta muuten oli ihan timanttia.
Ihana😍
Tiedän.
Otatko suikkiin?
Ukko37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
En juuri mitään.
Oli just tasan sellaiset kuin pitikin.Ehkä sitä lähtöä st bartsin häämatkalle ei olis kannattanut ottaa ihan heti seuraavalle aamulle, mutta muuten oli ihan timanttia.
Ihana😍
Tiedän.
Otatko suikkiin?
Mikäs siinä, mutta se tietää sitten taas uusia unohtumattomia häitä👍
Ensimmäisissä häissä muuttaisin kaiken, paitsi sulhasta. Mentiin tosi pienellä budjetilla naimisiin, mutta yhteistaivalta kesti kumminkin 30 vuotta. Jos menen uudestaan naimisiin niin häät ovat pienet, maistraatti ja pari todistajaa.
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
En juuri mitään.
Ihana😍
Tiedän.
Otatko suikkiin?Mikäs siinä, mutta se tietää sitten taas uusia unohtumattomia häitä👍
Hienoa!
Nykyäänhän miehetkin saa mennä keskenään naimisiin.
Sinua en sitten vie häämatkalle st bartsiin, vaan vietämme ikimuistoisen yön Keltaisen Ruusun qruisingtiloissa. NAM.
Lapsettomat ja alkoholittomat häät. Siinä 2 isointa asiaa mitä muuttaisin.
Muuttaisin maistraattivihkimisen ilman vieraita edes jonkinlaiseen hääjuhlaan. Vaikka kuvittelimme, ettemme kaipaa häitä, on jälkikäteen harmittanut. Olisi pitänyt kuitenkin juhlia edes lähimmän perheen kanssa. Jos ei naimisiinmenoa juhli, niin on se vähän ankeaa, kuitenkin yksi elämän iloisimmista asioista löytää loppuelämän kumppani vierelle, kyllä sitä olisi syytä juhlistaa.
Jättäisin kutsumatta viinaanmenevän enoni. Myötähäpeä sitä örvellystä katsoessa oli melkoinen.
En mitään. Tai ehkä yhden asian muuttaisin - tilaisin bändiltä enemmän settejä, kuin alunperin. Meillä oli "se normaali" 3 x 45 minuuttia, mutta bileethän vasta pääsivät käyntiin viimeisen setin aikana, kun vieraat alkoivat olla tarpeeksi hiprakassa jotta uskalsivat lähteä joraamaan. Vaikka hinta tietty olisikin noussut noin 2000 euroon, olisi 4 x 45 min ollut paljon parempi valinta. Nyt juhlat vähän lässähtivät kun arvioin itse homman väärin. Eikä spotifylista mitenkään enää ajanut samaa asiaa kuin bändi ja heidän valoshownsa yms.
En pitäisi ollenkaan. Naimisiin menisin edelleen, käytiin maistraatissa. Jostain velvollisuudesta kahviteltiin muutaman sukulaisen kanssa. Nykyään ei kiinnostaisi sekään. Saattaisin silti ilmoittaa että avioliitto solmittu.
Jättäisin koko teennäisen juhlan väliin ja karkaisin miehen kanssa kaksin.
Ukko37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
En juuri mitään.
Ihana😍
Tiedän.
Otatko suikkiin?Mikäs siinä, mutta se tietää sitten taas uusia unohtumattomia häitä👍
Hienoa!
Nykyäänhän miehetkin saa mennä keskenään naimisiin.
Sinua en sitten vie häämatkalle st bartsiin, vaan vietämme ikimuistoisen yön Keltaisen Ruusun qruisingtiloissa. NAM.
Ikävää tuottaa pettymys, mutta olen keski-ikäinen nainen. Meille oli äsken jopa ihan oma ketju, mihin lie poistui??🤔😘
En muuttaisi mitään, edelleen olen tyytyväinen siihen että "karkasimme" vihille muiden tietämättä.
Olen jo vaihtanut, sulhanen ei vaan tiedä sitä vielä. Mahtaa vähän ihmetellä, kun 6 kuukaden päästä on esikoisen väri hieman tummempi.