Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan salkkari-aksun vanhemmat jotain lahkohihhulilähetyssaarnaajia?

Vierailija
09.10.2013 |

Ja Johanneburgissa tulee sitten "pannuhuone, osa 2"? Ja Matleenan isä tietää tämän, koska antoi puhelimessa tukensa Matleenan matkalle?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 01:19"]

Johannesburg = Johannesveljet ...

[/quote]

Tosiaan! Ei voi olla sattumaa...

Vierailija
2/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoniehdotus: Matleena lähtee business-jetillä kohti Afrikkaa ja kone yllättäen putookin sen lahkotalon pihaan :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 01:11"]

Oliskin yllättävän nokkela veto käsikirjoitustiimiltä, jos koko Aksu ja Johannesburgiin meno olisikin joku Johannesveljien juoni saada Matleena takaisin lahkoon.

[/quote]  No mun mielestä EI OLLENKAAN YLLÄTTÄVÄÄ. Totesin juuri pojalleni, että niin siinä käy ja se on päivänselvää. Mun mielestä nää on niin helposti arvattavissa aina, niinkuin nyt se Sepon ja vaimonsa saama voitto matkakin, heti tiesi että mikä siinäkin on takana. AINOA mitä en olisi arvannut, on se että Ismon entinen vaimo onkin sitten ilmeisesti elossa, mä kun olin kuvitellut, että hän on kuollut syöpään.

Vierailija
4/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa epäilen, suoraan Johannesveljien syliin... Muuten ei mitään järkeä tuossa isän kannustuksessa, muutoinhan on annettu ymmärtää, että eivät ole juur edes tekemisissä.

Vierailija
5/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksai näitä lahkoja 3x

Vierailija
6/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne menee naimisiin siel ja jotain sukua sille kenelle cindy oli tarkoitettu vaimoksi

Vierailija
7/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen miehen poika

Vierailija
8/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 01:11"]

Oliskin yllättävän nokkela veto käsikirjoitustiimiltä, jos koko Aksu ja Johannesburgiin meno olisikin joku Johannesveljien juoni saada Matleena takaisin lahkoon.

[/quote]  No mun mielestä EI OLLENKAAN YLLÄTTÄVÄÄ. Totesin juuri pojalleni, että niin siinä käy ja se on päivänselvää. Mun mielestä nää on niin helposti arvattavissa aina, niinkuin nyt se Sepon ja vaimonsa saama voitto matkakin, heti tiesi että mikä siinäkin on takana. AINOA mitä en olisi arvannut, on se että Ismon entinen vaimo onkin sitten ilmeisesti elossa, mä kun olin kuvitellut, että hän on kuollut syöpään.

[/quote]

Musta taas tuntuu, että kaikki hyvät ideat, mitä spekuloidaan keskustelupalstoilla, ei ikinä toteudu salkkareissa, vaan käsikirjoitustiimi onkin keksinyt jotakin todella tylsää ja tavanomaista. Musta tuntuu, että Afrikkaan meno oli vain tapa käsikirjoittaa Matleena ulos sarjasta ja hänestä ei tulla kuulemaan sen koommin. Sääli, mä olisin kaivannut jotakin lahko-juttua vielä. Mun mielestä se kuvio jäi vähän kesken, eikä sitä lahkoa hyödynnetty tarpeeksi. Siitä olisi saatu enemmänkin irti.

Vierailija
9/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään nähtiin Matleenan vika jakso. Lopetti salkkareissa ja keskittyy opintoihin.

Vierailija
10/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 21:46"]

Tänään nähtiin Matleenan vika jakso. Lopetti salkkareissa ja keskittyy opintoihin.

[/quote]

MItä se opiskelee?

Vierailija
11/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että lopetti.

Aksun vanhemmat esiintyi ihan Oscarin arvoisesti, mahtavia näyttelijöitä. Eläytyivät rooliinsa oikein urakalla.

Vierailija
12/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matleena lähtee sarjasta (lukee salkkareiden sivuilla) joten kyllä taitaa ihan kokonaan lähteä. Mutta hyvin mietitty ap!

Vierailija
13/18 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matleena Rintalaa Salatuissa elämissä näytellyt Pauliina Jokinen lähti sarjasta keskittyäkseen täysillä musiikkiuraansa.

Pauliina Jokinen kuvasi viimeiset Salkkarit-kohtauksensa viime keväänä. Matleena poistui ruudusta torstain jaksossa, kun hän päätti muuttaa Etelä-Afrikkaan netissä tapaamansa pojan, Aksun, perään. Pauliina kertoo, että hän haluaa keskittyä Salkkarit-vuosiensa jälkeen omaan musiikkiuraansa.

joo, ei voi olla totta.... voi surkuhupaisuus.... on salkkareissa ennenkin kirjotettu hahmoja ulos aivan umpisurkeasti, mutta tämä on kyllä typerin. Neiti juuri peruskoulun päättänyt muuttaa Afrikkaan netissä tapaamansa pojan kanssa, kun reaalielämässä ovat tavanneet, öö, kaksi kertaa. Iskä kannustaa että hyvä juttu vielä kirsikkana kakulle :D Avuttomin juonenkäänne ikinä.

Vierailija
14/18 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 01:04"]

Matleena Rintalaa Salatuissa elämissä näytellyt Pauliina Jokinen lähti sarjasta keskittyäkseen täysillä musiikkiuraansa.

Pauliina Jokinen kuvasi viimeiset Salkkarit-kohtauksensa viime keväänä. Matleena poistui ruudusta torstain jaksossa, kun hän päätti muuttaa Etelä-Afrikkaan netissä tapaamansa pojan, Aksun, perään. Pauliina kertoo, että hän haluaa keskittyä Salkkarit-vuosiensa jälkeen omaan musiikkiuraansa.

joo, ei voi olla totta.... voi surkuhupaisuus.... on salkkareissa ennenkin kirjotettu hahmoja ulos aivan umpisurkeasti, mutta tämä on kyllä typerin. Neiti juuri peruskoulun päättänyt muuttaa Afrikkaan netissä tapaamansa pojan kanssa, kun reaalielämässä ovat tavanneet, öö, kaksi kertaa. Iskä kannustaa että hyvä juttu vielä kirsikkana kakulle :D Avuttomin juonenkäänne ikinä.

[/quote]

Ehkä se jakso on jo kuvattu valmiiksi, jossa Matleena lukitaan loppuiäkseen sinne lahkopannuhuoneeseen.

Vierailija
15/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se matleenan isä tietää siitä matkasta. En oo jokapäivä jaksanu salkkareita kattoo. Cindynkö kanssa se isä on puhelimessa puhunu? 

Vierailija
16/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep näin sen täytyy mennä.

Vierailija
17/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannesburg = Johannesveljet ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi