Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekemistä miehen kanssa

Vierailija
04.09.2020 |

Olisko jotain ideoita mitä voisi miehen kanssa tehdä? Mitä te teette kumppanienne kanssa? Miestäni ei kiinnosta tehdä mitään vaan pitää hauskaa kavereidensa kanssa juoden kaljaa...

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä Jammu setää

Vierailija
42/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinnostaisi olla ukon kanssa jota kiinnostaa pelkkä kaljan kittaaminen joka päivä... yök. Eikö se käy töissä? Kuinka vanhoja olette? Ei aikuisen ihmisen tarvi jatkuvasti olla kavereiden kanssa niin kuin joku teini... oman ihanan mieheni kanssa vietetään todella paljon aikaa yhdessä, katotaan sarjoja ja leffoja, laitetaan ruokaa, pelataan pleikkaa tms, ennen koronaa käytiin myös usein vkonloppuisin matkoilla, ihan kotimaassa siis..nyt se on vähän jäänyt... harrastetaan myös päivittäin liikuntaa, jolloin se kaljan kittaaminen jää vähemmälle.. kuitenkin, pistä ukko vaihtoon, se todella kannattaa! Tuo ei tosta muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän parisuhteessa ei myöskään tehdä mitään. Mies ryyppää viikot ja minä hoidan yksin lasta.

Miksi lapsi hankittu noin järjettömään suhteeseen?

Vierailija
44/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUO KALJAA SEN KANS

Vierailija
45/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kanssa voi käydä erilaisissa tapahtumissa, konserteissa, teatterissa, käydä ihan vaan ulkona syömässä tai sitten esim. urheilemassa. Pyöräilemässä, melomassa (vielä kun säitä riittää). Jos asuu rannikolla niin voi käydä saaristossa. Jos asuu kauempana voi ajaa sinne saaristoon.

Talvella voi tietysti harrastaa talvilajeja ulkona säiden salliessa, käydä uimassa tai vaan kylpylässä, luistelemassa yleisövuorolla. Käykää keilaamassa. Kokeilkaa joskus hyvän ruuan laittamista yhdessä.

Lähikaupungin "nähtävyyksiin" tutustuminen.

Itse olen tekemisen suhteen melko lailla kaikkiruokainen, mutta shoppailulle olen allerginen.

Vierailija
46/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa joka ihailee Michael Penttilää? <3

Vierailija
47/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesparka saanut läheisriippuvaisen naisen itselleen riesaksi 😂

Ei ole läheisriippuvuutta haluta viettää edes osa vapaa-ajastaan puolisonsa kanssa.

Vierailija
48/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pelataan miehen kanssa lautapelejä, verisiä kamppailuja :)

Vierailija
49/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän kuinka päädyit tommoiseen. Mimmoista oli ennen kuin pappi sanoi aamenen?

Vierailija
50/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko sanoi, että olen liian ruma suhteeseen hänen kanssaan, mutta on kanssani vain siksi etten ketään muutakaan saa.

Vierailija
51/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän särkyy kun lukee näitä juttuja. Ikävä kyllä on kotona lähes sama tilanne. Kaljaa, nettiä, omia harrastuksia ja aina niin pahalla päällä ja aggressiivinen. Huuto alkaa heti kun pyydät tekemään jotain. Kavereiden luona tehdään remppaa mutta kun kotona pitäis tehdä jotain pientä niin heti alkaa huuto ja raivoaminen. Olen miettinyt voisiko olla kyse miehen vaihdevuosista tai alkavasta dementiasta. Omalle elämälle ei kauaa enää riitä sisällöksi ton palvelijana oleminen.

Vierailija
52/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EROTKAA JUMMIJAMMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
53/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suhteessa saa juoda niin paljon viinaa kuin lystää.

Vierailija
54/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko nussiminen mitään? Tuntuu hyvältä myös pillussa, kannattaa kokeilla. N17v

Miehet tykkää myös usein nuolla hyvänmakuista pillua, sekin tuntuu varmaan hyvältä pillussa M39.

Vierailija
55/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilussa tuntu hyvältä somali mies musta muna

Vierailija
56/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvästi hämmästelen, että MIKSI te olette suhteessa tuollaisten miesten kanssa. Suurin ongelma näyttäisi olevan teidän päässänne, ei missään muualla. 

Vierailija
57/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy haluisiko laittaa sua yhdessä kavereiden kanssa. Siinä olisi yhteistä tekemistä kaikille.

Vierailija
58/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me pelataan miehen kanssa lautapelejä, verisiä kamppailuja :)

Laittakaa vielä panosta peliin. Häviäjä saa "rankkua" tai voittajalle vaikka hieronta toisen toimesta. Pelin ajaksi naposteltavaa ja viiniä. Tykkäisin!

Vierailija
59/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suck his dick

Vierailija
60/83 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retkiä luontoon, autoilua ja shoppailua.

Luin ensin että "reikiä luontoon" :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi