Miks salkkareissa vietetään peruskoulun päättäjäisiä keskellä talvea?
Taas tällainen pieni epäloogisuus salkkareissa. Näyttää muuten hieman ysiluokkalaisia vanhemmalta toi sarjan nuoriso...
Kommentit (793)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 14:39"]
Miten on mahdollista että sairaalassa työntekijät kiusaa ja liimailee katariinasta kuvia pitkin sairaalaa. Ja mites se dildo yhtäkkiä rupes surisemaan siellä vetolaatikossa :D Ja eikai asiakas oikeasti voi suuttua jostain dildosta. :D
[/quote]
vaikka asiakas ei suuttuisikaan siitä dildosta niin siltihän se on vähän asiatonta että työpaikalta niitä löytyy surisemasta. ja kun kyseessä sairaala niin ehkä jopa asiattomampaa. on ne dildot suurinpiirtein yhtä asiattomia kun seksi työpaikalla :D
Onpa muuten nuoren näköinen toi Pepin äiti. Onko se ollut joskus aikasemmin Salkkareissa? Taitaa teiniäiteys kulkea suvussa.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 14:21"]
Kuinkahan monta päivää Sebastian vielä makaa siellä sairashuoneen lattialla, eikös eilen jo vuorokausikin vaihtunut ja vieläkin se siellä kituu henkihieverissään :D
[/quote]
Häh, eihän siinä ees näytetty koko Sebua oikeesti sen jälkeen kun vuorokausi vaihtu? Ossi vaan muisteli/näki unta tapahtuneesta eikä oikeesti ohjelmassa ees kerrottu miten Sebastianin kävi paitsi tänään sitten...
Mua ärsyttää Sebastian. Miksei se soittanut saman tien poliisille kun tokeni ja tehnyt rikosilmoitusta siitä hullusta Ossista? Nyt siinä alkaa joku typerä kiristyskuvio varmaan..
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 21:53"]
Onpa muuten nuoren näköinen toi Pepin äiti. Onko se ollut joskus aikasemmin Salkkareissa? Taitaa teiniäiteys kulkea suvussa.
[/quote]
On ollut salkkareissa, muutama vuosi sitten.
Minua ihmetytti tänään Pepin äidin tyyli nostaa ja pidellä muka joidenkin viikkojen ikäistä Taigaa, tukematta päätä. Kyllä nyt sen verran vois yrittää että pitelisi päätä kunnolla, vaikka näyttelijä olisikin puolivuotias.
Taiga Kuula, kiva nimi. Pikkusiskosta sit Keisha Kuula.
Ihana toi keisha kuula :D
Joo oli pepin äiti aikasemminkii sarjassa,nyt tosin hoikistuneena ja hiukset värjänneenä.
Ei se ouzei oikein kuulosta vakuuttavalta ku se sitä ossia huutaa/iloitsee sen näkemistä.surkee näyttelijä.
Mun mielestä just Isabella toimii omituisesti. Hyysää Sebastiania ja majoittaa sitä kotonaan, vaikka Sebu jätti sen alttarille. En tajua!
Sebastian ja Isabellahan ovat sopineet riitansa jo aika päiviä sitten.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 14:10"]
Mun mielestä just Isabella toimii omituisesti. Hyysää Sebastiania ja majoittaa sitä kotonaan, vaikka Sebu jätti sen alttarille. En tajua!
[/quote]
No entäs Peppi? Meni naimisiin ja pyöräytti lapsen entisen huumediilerinsä kanssa. Pari kautta sittenhän Peppi myi itseään maksaakseen huumevelat nykyiselle siipalleen.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 14:25"]
[/quote]
No entäs Peppi? Meni naimisiin ja pyöräytti lapsen entisen huumediilerinsä kanssa. Pari kautta sittenhän Peppi myi itseään maksaakseen huumevelat nykyiselle siipalleen.
[/quote]
Missä vaiheessa tai miten Peppi ja Sergei ihastu toisiinsa? Muistaako joku?
Joo, sopihan ne kun Isabella tais anella polvillaan ja Sebu oli niin jalo että antoi anteeksi, ja samalla unohdettiin kaikki mitä hän tai hänen perheensä Isabellalle myös teki, niin sen vuoksi tuntuu hassulta. Se on minusta aina ollut erikoista Salkkareissa, että Isabellan niskaan on kaadettu kaikki pahat teot, ja Kuulien paheet unohdetaan, esim. Helenahan on esitetty niin tekopyhänä ja jalona (mitä nyt sitten Siperiassa Isabella syytti sitä, ja Tale Pihlajakadulla). Mutta onhan se hyvä että ihminen/ihmiset kykenee antamaan anteeksi, ja alttarille jätetty hyysää jättäjää. Ite en pystyisi, todellakaan.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 14:25"]
[/quote]
[/quote]
Missä vaiheessa tai miten Peppi ja Sergei ihastu toisiinsa? Muistaako joku?
[/quote]
Eikös se Sergei ollut sielä vankilassa ja Peppi kävi sitä tapaamassa, sitä se sitten lähti, muistaakseni.
Taitaa Katariina saada pian potkut sairaalasta vai mitä tuumitte?
Tale on varsinainen draama queen, miten sen elämä muka voi mennä pilalle sen takia kun Seppo lähtl, eipä se Sepon kanssa paljon aikaa viettänyt ennenkään.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 14:59"]
[/quote]
Mä ehdin jo toivoa, että nää Katariinan työpaikkakohut enteilis Katariinan lähtöä sarjasta, mutta ei. Sieltä tuleekin uusi Katariinan näyttelijä vanhan tilalle :(
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 14:59"]
[/quote]
Mä ehdin jo toivoa, että nää Katariinan työpaikkakohut enteilis Katariinan lähtöä sarjasta, mutta ei. Sieltä tuleekin uusi Katariinan näyttelijä vanhan tilalle :(
[/quote]
Näinpä. Salkkarien sivuston mukaan se on kaiken lisäksi Jenni Banerjee. Miksi, oi miksi, kun kerrankin saamme uuden, hyvän näyttelijän, emme voi keksiä sille uutta, omaa hahmoa?
Tuleekos Cindyä ja Isabellaa näyttelemään uudet henkilöt vai kirjoitetaanko ne ulos sarjasta?
Tän päivän jaksoa en oo vielä nähnyt, mutta on kyllä viikon yllätys, jos Oliver ei lähde juoksemaan Ossin luo että isi isi mun toinen isi nukahti sohvalle, olen aivan yksin.
kuka muuten oli se sebastianin alkuperäinen näyttelijä? Ja eikös Sergeikin ollut joku muu alunperin? Romeo ampui sitä ja se neliraajahalvaantui mutta nyt käyskentelee ihan normisti? Vai muistanko ihan omiani?
Joonatan osti Ferrarin, asuu setänsä nurkissa, jakaa huoneen serkkupojan (kahvilayrittäjä) kanssa. Insinöörimajuri hyysää nurkissaan siellä kolmea poikaa, joista yksi on oma.
Olisiko ikinä näytetty missään sarjassa juonenkäännettä, että heterolla on yhdenillanjuttu selvinpäin? Homot on vissiin jonkun mielestä sukupuolimoraaliltaan löyhempiä.
Miten on mahdollista että sairaalassa työntekijät kiusaa ja liimailee katariinasta kuvia pitkin sairaalaa. Ja mites se dildo yhtäkkiä rupes surisemaan siellä vetolaatikossa :D Ja eikai asiakas oikeasti voi suuttua jostain dildosta. :D