Miks salkkareissa vietetään peruskoulun päättäjäisiä keskellä talvea?
Taas tällainen pieni epäloogisuus salkkareissa. Näyttää muuten hieman ysiluokkalaisia vanhemmalta toi sarjan nuoriso...
Kommentit (793)
Miten Pihlajakadun väki pärjää ilman kaikki vaivat hoitavaa oman rapun lääkäriä? Se näyttelijähän lopetti juuri sarjassa ja siirtyi lottotytöksi (onkohan tuo nyt sitten ylennys vai alennus...)
Minua on jo vuosikaudet häirinnyt se, että kaikki kutsuvat vanhempiaan mutsiksi ja faijaksi. Olen syntyperäinen helsinkiläinen, mutten ole havainnut tuollaista tapaa tuttavapiirissäni ollenkaan. Tai ehkä joskus teininä, mutta voin melko varmuudella sanoa, etteivät nämäkään tyypit olisi vanhempiaan päin naamaa mutsiksi tai faijaksi sanoneet. Mutta Salkkareissa jopa kolmikymppiset Sebastian ja Sergei ja aikaisemmin Kari kutsuvat kuusikymppisiä vanhempiaan noilla nimillä.
Tuli taas mieleen, kun tämän päivän jaksossa Heiskanen totesi Helenalle, että "sä tapoit mun mutsin". Tuokin repliikki olisi ollut paljon tehokkaampi, jos mutsi olisi korvattu äidillä.
Miten Peppi voi tuntea lapsen potkut lähes heti positiivisen raskaustestin tehtyään? Miten he eivät Siperiaan päätyessään Sergein kanssa "olleet ehtineet ultraan", kun kuitenkin maha oli pystyssä, ja varmasti ne raskausviikot ylittyneet kun Suomessa ultrassa käydään...?
Miksi kaikki käyttävät kotonaan kenkiä?
Miksi poliisit ei etsi Siperiassa olevia?
Miksi Iida asuu Sepon ja Hellun kanssa, eikä isäpuolensa?
Miksi Isben meikit on kunnossa Siperiassa?
Miksi Siperiassa olevien hiukset on hyvin puhtaat?
Miksi niillä nuorilla ei ole muita kavereita kenelläkään?
Miksi Tale ei asu perheensä kanssa?
Miksi ne nuoret elää niin epänormaalia teinin elämää?
Miksi kukaan sossuntäti ei puutu siihen, että Tale ja Iida kahestaan elelee siellä Pihlajakadulla, vaikka kaikki on kadonnut?
Miten Heiskanen ajoi moottorikelkkaa metsässä yhdellä kädellä? Lensikö se sitä helikopteriakin ihan yksin yksikätisenä?
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 00:32"]
Miten Heiskanen ajoi moottorikelkkaa metsässä yhdellä kädellä? Lensikö se sitä helikopteriakin ihan yksin yksikätisenä?
[/quote]
Sitä ehkä lensi se kenen kanssa se puhu venäjää ja tarkisti onko kaikki valmista :D
Mua huvitti tämän päiväisessä jaksossa kuinka Heidi sanoi Ronia teiniksi.
No sehän Roni sarjassa onkin, ja Heidi niiiin aikuinen. Vaikka todellisuudessa Ronin näyttelijä on Venlaa (Heidiä) vanhempi. :D
Ja Cindy Eliaksen äitinä...ohhoh :D Nuorekas äiti. Ikäeroahan heillä on todellisuudessa hurjat 5 vuotta.
Miksi kenelläkään Salkkareissa ei ole muita kavereita? Ei esim. Heidi koskaan kerro lähtevänsä opiskelukavereidensa kanssa baariin tai Tale ei lähde Tampereelle katsomaan kavereitaan..
Miten Sebastiania pystyi sattumaan se pieni hyttysen pistolta näyttävä ampumahaava?
Minkä takia Isabella oikein selvästi katsoi Heiskasen nähden sinne nurkkaan, ihan kuin vihjatakseen, Seban olevan siellä? (Heiskasella ja Isabellalla suhde?)
MITEN ihmeessä Peppi oli perjantain jaksossa rähjäisen näköinen, eilisessä jaksossa oli suoraan kuin suihkusta tullut ja valmis synnyttämään?
Muokin pisti korviin tuo Heidin ujellus, kuinka Roni on "teini" ja itse esittää vasta kuitenkin parikymppistä...?
Matleena lähti Afrikkaan pari päivää sitten. Eilisessä jaksossa Cindy iloisena kertoi Ossille keskustelleensa Matleenan kanssa Skypen välityksellä. Matleena oli jo hyvin sopeutunut elämään Afrikassa. ;)
Ja mitenkäs rokotukset, kai sinne jotakin rokotuksia pitää ottaa?
ja yhdessä jaksossa peppi ja sergei oli ultrassa.
Ja kun Peppi tippui sen peilin läpi, viikkoja oli varmasti alle 25, joten eihän ne tarkkailussa yön yli pidä, koska eihän lääkärit voisi tehdä mitään, jos se lapsi olisi syntynyt? Tai siis keskenhän se olisi mennyt.
Saisi kyllä tuo Siperian pelleily loppua pikku hiljaa, alkaa käydä hieman liian epäuskottavaksi...;)
Mä tykkään Salkkarihahmoista eniten Lasse Sievisestä, Janne Haukkalasta ja Isabella Holmista. Ketkä on teidän suosikkeja?
Miksei ne hyökkää Heiskasen kimppuun, sillähän on vaanyksi käsi.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 22:51"]
Alkaa mennä härskin kaksimieliseksi noiden jaksojen nimet :D Esim. huomisen jakso: "Elias saa kyytiä perätilassa"
[/quote]
HUUTONAURUA :D Kaunarisarjaa noi otsikot!
Muuten, vähänkö ne oli typeriä kun menivät sinne tavaratilaan "juttelemaan"! Sieltähän se Ilkka ei ainakaan niitä löydä....voi äly....
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 16:00"]
Miksi kukaan ei koskaan ota kenkiä pois?
[/quote]
Heh. Hauska ketju. Tähän ehdin vastata, koska tää on niin helppo: kenkiä ei ehdi riisua, koska kohtaukset ovat niin lyhyitä. Koko aika menisi niiden kenkien kanssa könytessä, ja se ei oikein käy, kun kuvakäsiksessä kuitenkin lukee että seuraavassa sekunnissa on oltava jo seisomassa sohvan takana.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 22:20"]
Miksi sen synnytyshuoneen pöytälamppua kuvattiin? Ihan kuin sen takana olleesta ikkunasta olisi kajastanut moottorikelkan tms. valot. NÄittekö?
[/quote]
Mä ainakin epäilen, että se oli joku pelastajien moottorikelkka tms, koska se ois niin salkkarimaista. Ja Jennihän kuoli jo samalla tavalla, se ois vaan toistoo.
Olinko muuten ainut, joka suunnilleen nauro sille Pepin synnytyskohtaukselle? Musta se oli jotenkin niin huvittava, varsinkin ne Sergein ilmeet siinä samalla... :D
[/quote]
Mä olin kattovani, että ensin oli yö ja sitten yhtäkkiä päivä valkenee, kun se vauva syntyy! :D Mäkin nauroin ihan katketakseni sitä synnytyskohtausta! Se oli niin epätodellinen, jopa kaunareiden viikon kestävä synnytys oli todellisempi, kuin pepin puserrus! Synnytysasentokin oli kankea! Ja ensimmäinen mikä mulle pisti silmään, että eikö ne anna sille muksulle tissiä ollenkaan? Missä vaiheessa se napanuora leikattiin? Puriko Hellu sen poikki? :D Vai eikö sillä muksulla sellaista ollenkaan ollut?
Uh ja toinen mille hajosin : "Sebastian on menettänyt paljon verta, mä en tiedä kauan se kestää!" Siinä meinasin kyllä jo tukehtua kahviini :D
up