Facebook! Tuleeko toiselle ilmoitus jos poistaa suhdemerkinnän?
Eli siellä lukee että on suhteessa sen ja se kanssa, jos poistan merkintäni tuleeko tästä ilmoitus uutisiin tai sille jonka kanssa olin liitetty suhteeseen?
Kommentit (9)
Muutin jo niin että nään suhdetietoni vain itse. En haluis tästä koko maailman haloota..ap
No kai nyt edes suhteen toiselle osapuolelle mainitsit, että ohi on? :D
No ei oo kyse suhteen loppumisesta vaan merkinnän poistamisesta. Asia aiheuttaa turhaa haloota jos näkyy kaikille. Ap
Itse muutin pari päivää sitten parisuhteeni sinkuksi facebookissa. Tiedä sitten, että johtuuko asetuksista, mutta asiasta ei tullut ilmoitusta seinälle, eikä asiaa ole facessa sen enempää kohuttu. Tiedä sitten, että miten se menee.
Ja oma kumppani toki tiesi muutoksesta ennen facebookia :)
Jos vain piillotat sen omista tiedoistasi, et siis muuta mitään tietoja niin ei tule.
Piilotin jo omista tiedoistani, haluan linkityksen pois mieheni sivulta. Pitkä juttu miksi. Enkä jaksa tapella asiasta, hän ei todennäköisesti huomaa sen puuttumista jollei erillistä ilmoitusta tule. Ap
Kyselen tätä samaa, mihin ei oikein selvää vastausta tullut. Profiilissani parisuhdetilanteeni näkynyt vain minulle, miehellä julkisena ja mun nimi. Miehen sikailtua poistin koko parisuhdetilanteeni (eli ei sinkuksi, vain -- ), onkohan tästä mennyt miehelle ilmoitusta? En viitsi näin pikkuasian takia TODELLAKAAN ottaa yhteyttä, mietin vain että onkohan hän tietoinen... Nyt hänellä lukee että "parisuhteessa" edelleen, muttei siis enää mun nimeäni.
^ Eli ymmärrän että uutisiin ei tule mitään (koska ei ole ollut kohdallani julkista tietoa aiemminkaan), vaan että saiko EKSÄNI ilmoituksen, että "henkilö X (sen kaikissa merkityksissään! =D ) on poistanut parisuhtestatuksesi kanssasi" tms...
Olkoon pikkusieluista ja lapsellista, haluaisin tietää. =)
tulee. sun pitää ensin muuttaa asetuksista niin, että suhde-tieto on vain sun nähtävillä, ja vasta sen jälkeen muuttaa sitä, niin se ei tule kellekään. tai toki siihen tagatylle henkilölle se varmaan tulee joka tapauksessa.