Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako fysioterapeutti flirttailla asiakkaalle? Missä raja menee?

Vierailija
09.10.2013 |

Onko siis flirttailu fysioterapiassa täysin kiellettyä? Jos ei, niin millainen käytös on ok ja millainen ei? Antakaa esimerkkejä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/17 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos fysioterapeutti ei itse osaa vetää rajaa, niin sinun on asiakkaana tehtävä se. Jos muu ei auta, sano suoraan, että et pidä terapeutin touhusta. Pyydä häntä keskittymään työhönsä. Jos viestisi ei mene perille, vaihda tarapeuttia.

Vaaai: sinäkö et pane pikku flirttiä ollenkaan pahaksesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilainen jättää kyllä flirttailun väliin tuossa tilanteessa.

Vierailija
4/17 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ahdistavaa olisi minusta.

Vierailija
5/17 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa siellä kysellä minun erään asiakkaani puoliso... Kyllä se on sinun puolisosi, joka jokaisella terapia käynnillä flirttailee minulle!

Vierailija
6/17 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisi minustakin. En kyllä toista kertaa menisi tuollaiseen paikkaan jossa fysioterapeutti työnsä sijaan keskittyisi ihan johonkin muuhun.

Vierailija
7/17 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 21:56"]

Aika ahdistavaa olisi minusta.

[/quote]

No niin on minustakin, ja olen joutunut sen kohteeksi. Fysioterapeuttii liikkuu todella harmaalla alueella, ei siis tee mitään selvästi törkeää (silloin lähtisin kävelemään ja tekisin ilmoituksen), mutta ei pysy oikein asiatasollakaan. Hankala tilanne, ja kiusallinen todella.

ap

Vierailija
8/17 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, vain toimintaterapeutit saavat flirttailla.

Vierailija
9/17 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa olet kuitenkin käsittänyt väärin :D

Vierailija
10/17 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa flirttailu on vähän huono sana tähän. Hän on enemmänkin asiaton, jopa nolo.

ap

Vierailija
11/17 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jotain esimerkkejä, on helpompaa ottaa kantaa

Vierailija
12/17 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen, jossa ft ja asiakas ovat nykyisin perhe!

Vierailija
13/17 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 22:03"]

Itse asiassa flirttailu on vähän huono sana tähän. Hän on enemmänkin asiaton, jopa nolo.

ap

[/quote]

jospa kuitenkin oot ymmärtänyt väärin?! Entäs, jos kommentit onkin todella viattomia kehuja terapeuttisesta näkökulmasta. Asiakkaat, kun haluavat kehuja, vaikka ne eivät aina niin todellisia olisikaan.

Vierailija
14/17 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 22:04"]

Kerro jotain esimerkkejä, on helpompaa ottaa kantaa

[/quote]

Hän esim. kommentoi vaatteitani, kehuu kampaustani, puhuu kuinka ikäiseni naiset ovat "hehkeitä" ja "nainen parhaassa iässä" (hän itse on minua vanhempi). Lisäksi hän selittää minkälaista vetovoimaa on tuntenut ketäkin kohtaan esim. lavatansseissa, arvostelee tanssipartnereitaan (hyvässä ja pahassa), selostaa onko jonkun naisen kanssa jo päädytty sänkyyn jne. 

Kuten sanoin, niin eihän nuo loppupään jutut mitään flirttailua ole, vaan asiattomia puheita. Kiva kuunnella toisen seksiavautumisia.

ap

Vierailija
15/17 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja lisäyksenä vielä, että minä en tällaisia puheita lietso, en siis itse tod aloita mitään seksijuttuja tai kysele häneltä niistä.

ap

Vierailija
16/17 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 22:11"]

Niin, ja lisäyksenä vielä, että minä en tällaisia puheita lietso, en siis itse tod aloita mitään seksijuttuja tai kysele häneltä niistä.

ap

[/quote]

Jos et jaksa kuunnella, vaihda terapeuttia. Sulla on valinnan vapaus, miksi teet ongelman? Mutta ei tuo kyllä flirttailulta kuullosta. Pöljyydeltä kylläkin.

Vierailija
17/17 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä noita aluksi luettelemiasi juttuja kyllä flirttailuna vaan ne ovat kohteliaisuuksia ja small talkia. Lopuksi luettelemasi jutut nyt ovat ihan puhetta puheen ylläpitämiseksi. 

Onko niin, että jos fyssari ei höpöttäisi olisitte hiljaa? Eli teille ei synny luontevasti keskustelun aiheita, jolloin fyssari yrittää pitää "tunnelmaa" kevyenä omilla jutuillaan hiljaisuuden sijaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi