Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikitkö koskaan näin aikuisena?

Vierailija
09.10.2013 |

Minä tunnustan leikkiväni vieläkin silloin tällöin, varsinkin siivotessa. Leikin hotellin siivoojaa. Laitan huoneita kuntoon vaativille asiakkaille kovass akiireessä. Joskus leikin taksiautoilijaa tai julkkista jota haastatellaan. Autolla yksin ajaessani leikin levyttävää iskelmätähteä ja laulan osia kappaleista tavalla, jolla kuvittelin levytysten tapahtuvan.

Ikää minulla on 40 ja risat ;-)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia ideoista huomista siivousurakkaa varten! :) olen täysin unohtanut tämän puolen arkisista askareista ;)

Vierailija
22/28 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania vastauksia :-)

You've made my day.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me aikuiset naiset ollaan ihania :) Osaakohan miehet ottaa yhtä hyvin ilon irti elämästä? Esim.autoa korjatessa kuvittelevat olevansa autovertaalla töissä tms.

Vierailija
24/28 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän kade. En leiki yksinäni. Luin että leikkiminen olisi aikuisillekin hyväksi. Muutenkin luova toiminta, piirtäminen yms. , mitä tein ennen on jäänyt. Joskus kun päädyn kavereille, joilla on lapsia, leikin leegoilla tai muilla rakennuspalikoilla.

Ei ole tullut mieleenkään leikkiä kotitöitä tehdessä, mutta voisin kokeilla, ne kun tuntuvat taakalta. Eli kiitos siitä ideasta :)

(en malta olla linkittämättä paria uutista, toinen oli kyllä niin pitkä juttu etten jaksanut lukea kuin silmäillen

http://www.tiede.fi/artikkeli/72/ika_kuin_ika_on_leikki_ika

http://yle.fi/uutiset/aikuinen_muista_leikkia/6581460)

Vierailija
25/28 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ruokaa laittaessani leikin olevani tv-kokki. Jos olen yksin, saatan selostaa "katsojille", mitä tapahtuu. Siivotessani saatan leikkiä suorittavani jotain tehtävää, johon kuuluu eri osia, kuten imurointi ja vessan pesu. Lenkillä ollessani saatan innostua leikkimään luonto-ohjelmaa, jossa suomalainen toimittaja esittelee kotimaan maisemia ulkomaisille vieraille eri kielillä.

Vierailija
26/28 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja autoillessa olen aina iskelmätähti. 

-25

Vierailija
27/28 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin leikin! Kuvittelen olevani Tärkeä ja älykäs ihminen, joka hoitaa Tärkeitä tehtäviä. Esim. ruokakaupassa olen silleen tärkeän näköisenä ja kopsuttelen korkkareissani hyllyjen välissä. Olis ihan hanurista olla ihan taviksena ostamassa siellä jotain nakkeja. Autolla ajaessani minulla on myös tärkeä ilme, koska olen kiireisenä menossa tärkeään paikkaan. Jos tulee hyvää musaa, olen samalla ihan että kylläpä mulla rokkaa hyvin tänäänkin.

Tyttökavereiden kanssa hölmöillään vaikka mitä. Kerran istuttiin ruokapöydässä ja meillä oli kaikilla keitetyt kananmunat laitettu rintsikoihin tissien väliin. Juteltiin niille siinä keskustelun lomassa samalla, koska ne oli meidän lapsia.

Yksin kotona siivotessani saatan esimerkiksi puhua ääneen englantia ja käydä muka jotain hienoa keskustelua englanniksi jonkun kanssa.

Joo, olen varmaan pimee. Mutta mulla on hauskaa :-)

n41, perheellinen

Vierailija
28/28 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 14:45"]

Aina ruokaa laittaessani leikin olevani tv-kokki. Jos olen yksin, saatan selostaa "katsojille", mitä tapahtuu. Siivotessani saatan leikkiä suorittavani jotain tehtävää, johon kuuluu eri osia, kuten imurointi ja vessan pesu. Lenkillä ollessani saatan innostua leikkimään luonto-ohjelmaa, jossa suomalainen toimittaja esittelee kotimaan maisemia ulkomaisille vieraille eri kielillä.

[/quote]

Minäkin leikin tv-kokkia kun laitan ruokaa, paitsi että yleensä mulla on yleisönä koirat! Ne ovat paras yleisö, vaatimaton ja kiitollinen :)