Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöreät vai kapeat kasvot...

Vierailija
09.10.2013 |

Kummat on kauniimmat? Siis sellaiset tosi pyöreät vai pitkänomaisen kapeat. Kummanlaiset ottaisit itse?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan pyöreät. Ei pallomaiset eikä luisevatkaan.

Vierailija
2/6 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmieni naisella on sellaiset pyöreähköt. Tai äh, en osaa kuvailla. Täydelliset. :P Näyttää vähän Scarlett Johanssonilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scarlett Johanssonin kasvot  ei kyllä ole mitkään pyöreät. Kauniit kasvothan sillä toki on. Sellaiset ovaalit, joissa on korkeat poskipäät ja terävä leuka. Ja muutenkin kasvojen mittasuhteet ovat sopusuhtaiset.

Vierailija
4/6 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin tietääkseni muistuttaa, ei 1:1 kopio... Ja kai kasvot voi olla pyöreähköt ja sopusuhtaiset ilman että on joku luonnoton pallokala. Mut voihan se olla että ei olekaan niin pyöreät jos kerta häntä muistuttaa..

Vierailija
5/6 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kysymykset on aina niin hauskoja. Vastaus; tutkitusti tuttuus on kaunista. Sellaiset kasvot ovat aina kauneimmat, jotka muistuttavat jostakusta rakkaasta ihmisestä. Ihminen ei sitä itse useinkaan tiedosta, vaan tuntee vaan nämä piirteet vaistomaisesti viehättäviksi.

Vierailija
6/6 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noista pitää valita niin kapeat, ehdottomasti.

Klassinen kaunotar omaa useimmiten soikeat kasvot, Se on Se tavallisin kauneusihanne. Soikeisiin kasvoihin istuu myös useimmat kampaukset, silmä/aurinkolasit jne...eli soikeat ottaisin mieluiten tai itseasiassa minulla on jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme