Pyöreät vai kapeat kasvot...
Kummat on kauniimmat? Siis sellaiset tosi pyöreät vai pitkänomaisen kapeat. Kummanlaiset ottaisit itse?
Kommentit (6)
Unelmieni naisella on sellaiset pyöreähköt. Tai äh, en osaa kuvailla. Täydelliset. :P Näyttää vähän Scarlett Johanssonilta.
Scarlett Johanssonin kasvot ei kyllä ole mitkään pyöreät. Kauniit kasvothan sillä toki on. Sellaiset ovaalit, joissa on korkeat poskipäät ja terävä leuka. Ja muutenkin kasvojen mittasuhteet ovat sopusuhtaiset.
Sanoin tietääkseni muistuttaa, ei 1:1 kopio... Ja kai kasvot voi olla pyöreähköt ja sopusuhtaiset ilman että on joku luonnoton pallokala. Mut voihan se olla että ei olekaan niin pyöreät jos kerta häntä muistuttaa..
Nämä kysymykset on aina niin hauskoja. Vastaus; tutkitusti tuttuus on kaunista. Sellaiset kasvot ovat aina kauneimmat, jotka muistuttavat jostakusta rakkaasta ihmisestä. Ihminen ei sitä itse useinkaan tiedosta, vaan tuntee vaan nämä piirteet vaistomaisesti viehättäviksi.
Jos noista pitää valita niin kapeat, ehdottomasti.
Klassinen kaunotar omaa useimmiten soikeat kasvot, Se on Se tavallisin kauneusihanne. Soikeisiin kasvoihin istuu myös useimmat kampaukset, silmä/aurinkolasit jne...eli soikeat ottaisin mieluiten tai itseasiassa minulla on jo.
Hiukan pyöreät. Ei pallomaiset eikä luisevatkaan.