Miksi syrjäytymisestä ei saa palstalla puhua? Ylipäätän hyvinvoinnista?
29v nainen täällä ja yritin vastata yhteen ketjuun jonka toinen syrjäytynyt nainen teki. Samantien poistettiin.
Mistä toivoa elämään kun viimeisen määräaikaisen jälkeen en ole enää päässyt töihin. Aivot mulla kuin keitetty vihannes kaikesta stressistä, perusasiat hyvin mutta syrjäytynyt.
Ei ole enää mitään mistä unelmoida, ketään ei kiinnosta mun tilanne, mihinkään en pääse.
Ihmetyttää miten te muut pärjätte noin hyvin. Tuntuu että kaikilla on hyvät vakkaripaikat, jaksetaan tehdä vaikka mitä.
Kommentit (3)
Minua väsyttää rahanpuute. Sähkö, puhelinlaskun ja vuokran jälkeen jää 230e millä elää koko kuukauden.
Tätä vuodesta toiseen. Asun Helsingissä. Mistään ei saa konkreettista apua.
Vierailija kirjoitti:
Minua väsyttää rahanpuute. Sähkö, puhelinlaskun ja vuokran jälkeen jää 230e millä elää koko kuukauden.
Tätä vuodesta toiseen. Asun Helsingissä. Mistään ei saa konkreettista apua.
Tilapäisesti elää pienelläkin rahalla mutta vuodesta toiseen se alkaa todella kaivertaa mieltä. Oletko ottanut yhteyttä seurakunnan diakoniaan tai esim. hakenut harkinnanvaraista toimeentulotukea että saisit jotakin ostettua mistä on pulaa tai puutetta edes yhden kerran?
Mä olen kohta 50v työelämästä syrjäytynyt nainen. Ei ole oikein ikinä ollut mitään töitä, muita kuin jotain työllistämistukipaikkoja joskus. Enää en meinaa jaksaa. Nuorena jaksoin, koska minulla oli unelmia ja uskoin löytäväni paikkani maailmassa. Niin ei kuitenkaan ole käynyt. Olen ihan turha ihminen ja elämäni on päivästä toiseen yhtä tylsyyttä.