Tilailin juuri Henkkamaukalta 200 eurolla tunikoita, koronatuella
Sitten on vielä muutama sata jäljellä käyttörahaa. Kismittääkö työssäkävijä?
terv. Suurperheen äiti😚
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
0/5
Eduskunta käsittelee hallituksen esityksen kesätauon jälkeen syyskuussa yhdessä lisätalousarvioesityksen kanssa.
Lähde: https://stm.fi/-/hallitus-esittaa-valiaikaista-epidemiakorvausta-perust…Mitä te saatte näistä aloituksista?
No päästä mä ne saan. Mistä sä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä ole edes maksettu vielä?
Kyllä minun tilille oli tänään jo tullut.
Kaksi päivää sitten soitti sosiaalityöntekijä että tällainen tuki on tuloillaan tililleni maksuun.Suurperheen äiti
Hei Suurperheen äiti. Kiva että sait sinäkin. Minä olen saanut valtiolta ilmaisen koulutuksen maisterin tutkintoon ja opintotuet päälle. Lisäksi KELA on aikoinaan tukenut terapiaani vuosien ajan yhteensä 20 000 euron edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haen. Miten sitä haetaan? Vaikuttaako palkkatulo sen määrään?
Ei ole palkallisille tämäkään tuki.
Miksei? Eikö ole epäreilua, että toiset saa ja toiset ei. Kaikkien pitää saada tukia saman verran. Miksi palkkatulon pitäisi siihen vaikuttaa?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä ole edes maksettu vielä?
Kyllä minun tilille oli tänään jo tullut.
Kaksi päivää sitten soitti sosiaalityöntekijä että tällainen tuki on tuloillaan tililleni maksuun.Suurperheen äiti
Ettet nyt sotkis veronpalautuksiin?
:D
Vierailija kirjoitti:
Ei HM:stä taida saada tunikoita.
Oli siellä 82, mutta ne olivat kaikki sellaisia ällöttäviä paitapuseromallisia, jotka tuntuvat inhottavalta päällä ja joissa on liikaa kangasta. Siis telttoja. Ei mitään vartalonmyötäisiä hyvännäköisiä pitkiä paitoja, vaan löysiä paitapuseroita. Blääh.
Mäki sain, plus sijoituksista paukkuu tili. Ihania nämä rahat kun ne vaan tippuu taivaasta. Koronaraha oli kiva lisä tähän. Kiitos Pekonen!