Lasten kanssa
Olisiko jollain neuvojaa, mitä minun pitäisi tehdä. Minulla on kaksi lasta, leikki-ikäinen ja vauva, olen kotiäiti. Mies on päivätöissä ja illat kotona, auttaa lastenhoidossa. Vauva on huono nukkumaan, mies hoitaakin paljon häntä öisin, itsen nukun korvatulppien kanssa joitain öitä viikossa ja pari kertaa yössä annan vauvalle rintaa. Vauva on vaativa myös päivällä, vaatii lähes täysin huomioni. Huomiota tarvitsee tietysti myös esikoinen, vaikka osaa kyllä leikkiä itsekseenkin. Olen niin pettynyt itseeni äitinä! Haluaisin olla luotettava ja rakastettava äiti. Olen kuitenkin monesti huutanut esikoiselle ja tänään ensimmäistä kertaa myös vauvalle. Olen väsynyt kaikkeen. Meillä ei ole tukiverkostoa lähellä, satunnaisesti saan apua. Pelkään, että pakka hajoaa kokonaan käsiini, en vaan jaksa. Tiedän, että tarvitsisin lepoa ja omaa aikaa, sitä vaan ei tarpeeksi pysty järjestämään ilman että mies kärsii, hänenkin pitäsii saada levätä ja jo nyt minulla on huono omatunto noista öistä. Itkettää ja vituttaa.
Kommentit (3)
Niin siis tehdä minkä suhteen? Luin aloituksesi jo aiemmin, mutten saa selkoa, että mihin niitä neuvoja nyt kaipaat!
Niin, en kai tiedä itsekkään...huutamiseen,väsymykseen, itkemiseen, vitutukseen.
Ap
Anyone?
Ap