Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulkitsette jos mies humalassa sanoisi sinulle

Vierailija
09.10.2013 |

jätän sut, tai oikeammin olen jo jättänyt.

Ja seuraavana aamuna ei muista sanoneensa itään tuollaista, vaikkei mielestäni ihan tolkuttomassa humalassa ollutkaan. Mitä itse ajattelisit että miksi noin sanoi ja olisiko sinusta esim. tällainen 3v seurustelusuhde sitten siinä?

Mies ei osaa sanoa mitään muuta kuin että ei muista ja olettaa että kaikki jatkuu kuten ennenkin :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 16:35"]

Yleisesti sanon että viina ei ole mikään totuusseerumi. Se muuttaa persoonaa.

[/quote]

Ei ole totuusseerumi, mutta ei se kyllä persoonaakaan muuta, eikä persoonallisuuttakaan. Kännissä asioita saattaa ajatella hieman toiselta kantilta ja tulla helpommin sanoneeksi asioita mitä ei tarkoita. Voi tietysti olla, että on halunnut jättää ap:n jo kauan, muttei selvinpäin ole saanut aikaiseksi. Mun mielestä siihen ainakin viittaa tuollainen tökerö käytös, kuten toisten naisten kehuminen..

[/quote]

On ihan lääketieteellinen fakta, että alkoholi voi muuttaa persoonallisuutta. Opiskele. 

Vierailija
22/31 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopon kanssa ei kannata yrittää mitään vakavaa. Ohjaa mies hoitoon. Katsokaa tilannetta, jos hän raitistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

23. En ole tiennyt tähän päivään saakka että olisi erityisen juoppo (yhdessä 3v) ja aiemmin on sattunut yksi samantapainen juttu, mutta ei sentään ole minua jättänyt, nimitellyt kylläkin sairaaksi ja hulluksi ja ihan vaan kotiin tultuaan ennenkö ehdin sanoa sanaakaan. Saatetaan joskus juoda pullo viiniä iltapäivän/illan aikana ruuan kanssa tmv. mutta läheskään päivittäin alkoholia ei käytetä (joskus viikkojakin menee ilman). Työjutuissa ottaa kait enemmän ja en tiedä paljonko esim. sitten työmatkoilla ylilyöntejä sattuu.

ap

Vierailija
24/31 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 16:47"]

20. en todella pomota, vaan mies on se joka yrittää pomottaa, mutta minä en itsenäisenä naisena siihen meinaa taipua. Hänen ex-vaimonsa oli oikea kynnysmatto, joka antoi kohdella itseään tosi rumasti :(

No siinähän se tulikin. Eli humalassa vielä sitä aikaa. Anna olla.

ap

[/quote]

Vierailija
25/31 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla eksälläni oli vimmattu tarve ruveta muistelemaan menneitä naisjuttujaan humalassa, kun oli muitakin tuttuja paikalla. Jossakin vaiheessa sitten jutut menivät siihen, että eksän mielestä hänellä olisi vieläkin vientiä vaikka miten. Kerran sitten korotin ääntäni ja sanoin seurueelle, että tässä olisi mies, se saa, jolle kelpaa. Kysyin vielä, että kelpaako. Ei kelvannut. Siihen jäivät ne jutut. 

Yritti kai saada minut huolestumaan, että nyt naiset vievät hänet. Eikä tajunnut, kuinka lopen kyllästynyt minä oin joutavanpäiväiseen peliin. Olisin ihan oikeasti antanut miehen ensimmäiselle vastaantulevalle, jolle olisi kelvannut. 

Ap, ehkä sinulla on samanlainen mies. Humalassa hänelle tulee vastustamaton tarve saada sinut henkisesti nujerretuksi ja sen takia hän yrittää saada sinut mustasukkaiseksi. Ihan oikein, että otit hänen puheensa vakavissaan. Eipä uhoa sinulle enää, jos tuosta vielä saatte sovun aikaiseksi. 

Vierailija
26/31 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan, että totuuden kuulee humalaisen suusta, mutta mielestäni se ei läheskään aina pidä paikkaansa. Olen itsekin puhunut ihan ihme juttuja humalassa, samoin mieheni. Että sinänsä en välttämättä ottaisi tuota täytenä totena. Mietityttämään tuollainen kyllä ihan varmasti jää.

Onhan tuollainen aivan ala-arvoista käytöstä joka tapauksessa. Tekisin ratkaisuni ehkä ennemminkin sen perusteella kuin kännisten puheiden.

Vierailija
27/31 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juoppojen kanssa voi keskustella, ne jankkaa samaa asiaa eikä päästä puuta pidemmälle. Selvää taitaa olla että miehellesi ei alkoholi sovi (ja tietänee sen itsekin jos tämä oli vasta toinen ylilyönti yhdessäolonne aikana). 

Vierailija
28/31 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

26. Kiitos ihanasta teksistäsi, tuo auttoi enemmän kuin uskotkaan. Minullakin on mitta tullut täyteen näistä naisjutuista ja olen yhden yhteisen tutun miehen kanssa jutellutkin ja koittanut pohtia miksi näitä aina minulle kertoo (tuo tuttu tuntee osan näistä ko naisista). Hän sanoi, että mies on epävarma siitä että kuinka kauan kelpaan hänelle, sillä olen miestä yli 10v nuorempi, hoikka, liikunnallinen, ihan nättikin ja mikä pahinta ylempi yliopistotason tutkinto kuin miehellä vaikka onkin isomman organisaation & isopalkkaisempi johtaja kuin itse olen. Ehkä tuossa tosiaan on se syy, mutta silti en enää siedä moista käytöstä, osoittakoon huolensa vähän nätimmin.

Mutta kyllä, kyllä tässä on nyt aikalisä menossa ja katsotaan jatketaanko vai ei.

ap

Vierailija
29/31 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/31 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt mummoni sanoi aikoinaan että juota ihminen humalaan niin näet hänen todellisen luontonsa.

Vierailija
31/31 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiseen ratkaisuun ap päädyit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi