Auttakaa! Tekemistä koko yöksi??
Vauvalla nuha ja nyt näyttäisi olevan myös oksennustauti (voi myös olla perus puklailua ja nyt vaan oletan pahinta) enkä nyt halua käydä nukkumaan jotta huomaisin jos meinaa yöllä esim tukehtua. Millä ihmeellä pysyn hereillä? Onneks aamulla ei ole menoa
Kommentit (14)
Gilmoren tyttöjä on onneksi vielä raskausajalta asti kaverilta lainassa 3 tuotantokautta. Niitä voisi toki katella :) AP
Ota vauva lähellesi niin voit tarkkailla häntä samalla kun katsot telkkaa. Itsekin tuli vastaavassa tilanteessa valvottua tai nukuttua lastenhuoneessa koiranunta.
Tee valokuvakirjaa; minulla ainakin uppoaa tuohon hommaan helposti tunteja ihan huomaamatta, eikä arjessa oikein ole siihen aikaakaan, kun samalla käsittelen kuvia jne.
Me katottiin miehen kanssa Columboa kun piti valvoa kun vieroitettiin lapsi yörinasta....
Hei hyvä idea! Mun onkii pitän jo jonkuu aikaa tilata valokuvii :) Kiitos
miten joku ei voi keksiä tekemistä yöksi? mä olen usein yöllä hereillä ja teen ihan samoja asiota kuin päivällä.
Opettele latinankielisiä sanoja ja sanontoja. Se on yleissivistävää.
Yöllähän voi surffata netissä vaikka kuinka ja paljon. Sit välillä jotain tv-ohjelmaa tai dvd-arkistosta hyviä filmejä. Gilmoren tytöt on ihan mainio sarja! :)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 01:16"]
miten joku ei voi keksiä tekemistä yöksi? mä olen usein yöllä hereillä ja teen ihan samoja asiota kuin päivällä.
[/quote]
esim. kun kumppanin ja vauvan pitää saada nukuttua, on vaikeaa kolistella valot päällä asunnossa niin, ettei häiritse muiden unta.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 08:32"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 01:16"]
[/quote]
esim. kun kumppanin ja vauvan pitää saada nukuttua, on vaikeaa kolistella valot päällä asunnossa niin, ettei häiritse muiden unta.
[/quote]
puolisolle korvatulpat.
Jos sulla on Netflix niin katso sieltä esimerkiksi Homeland-sarjan kaikki jaksot. Tai sitten laitat sen ilmaiskuuklauden pyörimään niin on yöksi paljon katsottavaa ja jos sairastelu jatkuu niin useammaksikin yöksi.
Piirtäminen ainakin tai katsoa kun joku piirtää.
Piirtäjä<3 kirjoitti:
Piirtäminen ainakin tai katsoa kun joku piirtää.
Katsoa kun joku piirtää? Kas kun ei katsoa kun joku kuorsaa.
Jos sinun ei tarvitse olla hiljaa, katso jotain sarjaa, jossa on paljon juonenkäänteitä :) Muutenkin kirkas tv:n tai tietokoneen näyttö aktivoi virkeystasoa. Pehmeällä sohvalla ei kannata katsoa vaan esim. tyynyt päällä lattialla istuen. Kannattaa myös keitellä teetä/kahvia/kaakaota säännöllisin väliajoin.