Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimakas ihastuminen jätti jälkeensä hirvittävän jännityksen

Vierailija
03.09.2020 |

Olin vahvasti ihastunut, jopa rakastunut - oireet olivat selvät. Pyysin häntä lasilliselle ja kävimme, mutta treffeistä jäi tunne, ettei hän kuvitelmistani poiketen pidäkään minusta. Tunnelma treffeillä oli hyvin paineinen, miltei ahdistunut. Miten niin mukava fiilis muutoin voi kahden ollessa mennä niin vaikeaksi :( Olemme tekemisissä jatkossakin. Mikä siis avuksi, kun voimakas ihastus vaihtuu hirvittävään jännitykseen?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö ettei pidä ollenkaan ihmisenä, vai ettei pidä romanttisesti?

Hirvittävän vaikea nähdä syytä, miksi ei ”pitäisi” minusta ihmisenä, ihan kohtuullisen hyvin juttuunkin tullaan. Jälkimmäistä siis. Tarpeeni tulla nähdyksi, kuulluksi, rakastetuksi on paisunut viime aikoina aivan kohtuuttomiin mittasuhteisiin. Tunnen nääntyväni.

Tuollainen tarve saattaa kyllä miehestä vaikuttaa luontaantyöntävältä. Sen aistii, jos joku hakee 'ihan ketä vain'.

Vierailija
22/47 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies käyttäytyi treffeillä, että sait tällaisen kuvan hänestä? Mistä päättelit, että hän ei pidä sinusta sillä tavoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan treffeistänne on kulunut aikaa? Oletko nähnyt häntä vielä sen jälkeen?

Vierailija
24/47 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voimakas jännitys johtunee siitä, että haluat peittää tunteen ettei se näkyisi hänelle tai mahdollisesti muillekin ihmisille. Aiemmin et jännittänyt, koska ajattelit tunteen olevan molemminpuolista. Auttaisiko jos et välittäisikään siitä vaikka hän huomasikin sinun pitävän hänestä?

Vierailija
25/47 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tämä nykyajan deittailu. Mä en lähtisi tai pyytäisi ketään treffeille, ellen olisi tosi selkeästi kiinnostunut. Ilmeisesti ihmiset käy treffeillä ihan ajan kuluksi..? Muutenkaan en ole tunteiltani ns. kädenlämpöinen. Jos tykkään niin tykkään. Siitä on kuitenkin vielä matkaa sitoumuksiin.

Vierailija
26/47 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai haittaako enemmän, että jotkut ulkopuoliset huomaisivat tilanteen?

Vierailija
27/47 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivahan se on jos tunteet näkyy :)

Vierailija
28/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne empatiaa naisille.

Riittää kun pysyt poissa.

Vierailija
29/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies käyttäytyi treffeillä, että sait tällaisen kuvan hänestä? Mistä päättelit, että hän ei pidä sinusta sillä tavoin?

Varoi hipaisemastakaan, säpsähti lämmintä katsettani ja lopulta vältteli katsekontaktia. Tunnelma oli se selkein signaali, ilmapiiri oli raskas ja painostava. Tunnelma aiheutti myös sen etten itse oikein tahtonut saada sanaa suustani :(

Vierailija
30/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varoi hipaisemastakaan, säpsähti lämmintä katsettani ja lopulta vältteli katsekontaktia. Tunnelma oli se selkein signaali, ilmapiiri oli raskas ja painostava. Tunnelma aiheutti myös sen etten itse oikein tahtonut saada sanaa suustani :(

Auts, kiusallista. Onnistuisiko jos jatkossa tervehtisit asiallisesti ja kommunikoisit vain välttämättömät?

Vierailija
31/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts, kiusallista. Onnistuisiko jos jatkossa tervehtisit asiallisesti ja kommunikoisit vain välttämättömät?

Näin se on tehtävä. Hän kyllä huikkasi erotessamme, että voisi lähteä drinksuille toistekin, mutta yleisfiilis ei jättänyt sellaista kuvaa. Taisi olla vain kohtelias heitto.

Vierailija
32/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen vielä, jos jollekulle tulee ajatuksia.

Vierailija
33/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te sitten keskustelitte, vai keskustelitteko mistään? Kysyikö mies sinulta kysymyksiä?

Vierailija
34/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te sitten keskustelitte, vai keskustelitteko mistään? Kysyikö mies sinulta kysymyksiä?

Lähinnä yleisluonteisista asioita, hieman myös henkilökohtaisempia aiheita raapaistiin. Kyllä hänkin hieman kysymyksiä esitti, mutta minä taisin olla siinä se aktiivisempi osapuoli, hän oli enemmän äänessä.

Vierailija
35/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä yleisluonteisista asioita, hieman myös henkilökohtaisempia aiheita raapaistiin. Kyllä hänkin hieman kysymyksiä esitti, mutta minä taisin olla siinä se aktiivisempi osapuoli, hän oli enemmän äänessä.

Eli mies kertoi sinulle joitain yksityisasioita itsestään?

Vierailija
36/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies kertoi sinulle joitain yksityisasioita itsestään?

Hän itse asiassa kertoi jo aiemmin. Tavatessamme avasi kyllä hieman muitakin henkilökohtaisia asioita, mutta hyvin pintapuolisen kohteliaasti.

Vierailija
37/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa olla vain hitaastilämpiävää sorttia. Miten hyvin tunnet häntä muuten? Ehkä kannattaa vain odottaa, josko hän pyytää sinua toiselle lasilliselle, jos sellaista edes haluat.

Vierailija
38/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua vaivaa, kysy uudestaan ulos. Ehdota päivää. Jos ei käy, eikä ehdota uutta aikaa tilalle, ei ole kiinnostunut.

Vierailija
39/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen kans odottamaan miehen siirtoa. Sä oot tehny aloitteen, nyt on sen vuoro. Jos sitä siis nappaa.

Vierailija
40/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olihan tuo aika selvä että kemia ei toimi miehen puolella siten kuten haluaisit, muuten tunnelma olisi ollut ihan päinvastainen. Ei teistä taida nyt paria tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän