Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimakas ihastuminen jätti jälkeensä hirvittävän jännityksen

Vierailija
03.09.2020 |

Olin vahvasti ihastunut, jopa rakastunut - oireet olivat selvät. Pyysin häntä lasilliselle ja kävimme, mutta treffeistä jäi tunne, ettei hän kuvitelmistani poiketen pidäkään minusta. Tunnelma treffeillä oli hyvin paineinen, miltei ahdistunut. Miten niin mukava fiilis muutoin voi kahden ollessa mennä niin vaikeaksi :( Olemme tekemisissä jatkossakin. Mikä siis avuksi, kun voimakas ihastus vaihtuu hirvittävään jännitykseen?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos musta miehestä se on kiinni, niin tulee. Olen vain hidas "hämäläinen" ja mulla ei aina sytytä heti. Olen myös ujo.

Vierailija
42/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos musta miehestä se on kiinni, niin tulee. Olen vain hidas "hämäläinen" ja mulla ei aina sytytä heti. Olen myös ujo.

Lisäyksenä vielä, että jälkikäteen ajateltuna näin sen silmistäsi siellä lasillisella..

En vain osannut ja uskaltanut reagoida, koska pettymystä pelkäsin itsekin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä vielä, että jälkikäteen ajateltuna näin sen silmistäsi siellä lasillisella..

En vain osannut ja uskaltanut reagoida, koska pettymystä pelkäsin itsekin..

Ei saa kiusata jo muutenkin pettynyttä ihmistä.

Vierailija
44/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiusaa.

Vierailija
45/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piuhat on joillakin pitkät ja vastapuoli voi sitten olla tosi kärsimätön. Yritä siinä sitten luovia ;) . Uutta opeteltavaa molemmille?

Vierailija
46/47 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos hän vaan jännitti?

Vierailija
47/47 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetilat vaan jatkuu. Itkuksikin alkaa jo mennä ja itsevarmuus rakoilee. Miten ihmeessä aikuinen ihminen voi tällä tavoin seota.

En ole uskaltanut pyytää uudelleen lasilliselle, koska olen ollut meistä kahdesta se aktiivisempi osapuoli, siitä huolimatta että hän tämän mahdollisuuden nosti tavatessamme esiin. Viestiä olen hänelle laittanut, tehnyt tikusta asiaa, mutta eivät nuo tahdo ottaa tuulta alleen.

Nyt olen todella kokemuksen ja järjenäänen tarpeessa. Auttakaa!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi