Miehen seksivideot eksästä - olenko vaan nipo?
Meillä on yhteisellä tietokoneella miehen kuvaamia videoita eksänsä kanssa. Niissä on ihan kaikki.
Olenkohan turhan nipo, kun ne loukkaavat olemassaolollaan ja miehen mielestä ok, ettei hävitetä? Se loukkaa aika paljon, koska meillä ei ole nyt oikein seksielämä kunnossa, pitää heittäytyä aika aktiiviseksi, että saan, mitä haluan. Kunnon panoja ja hyväilyjä. Onhan se kiva, että miehellä joskus ollut hauskaa nuoren ja timmin naisen kanssa.
Kommentit (24)
Off topic mutta... Joo, olen sitä usein kanssa pohtinut. Meillä esimerkiksi on päivän selvää että minun palkastani maksetaan kaikki yhteiset menot. Mutta vaimolla sen sijaan on aina oikeus käyttää koko palkkansa omiin menoihinsa vaikka joskus on tilanne että minun palkkani ei meinaa riittää edes välttämättömimpään. Kivaa kun minulla tili miinuksella ja vaimo matkustelee huvikseen.
Off topic mutta... Joo, olen sitä usein kanssa pohtinut. Meillä esimerkiksi on päivän selvää että minun palkastani maksetaan kaikki yhteiset menot. Mutta vaimolla sen sijaan on aina oikeus käyttää koko palkkansa omiin menoihinsa vaikka joskus on tilanne että minun palkkani ei meinaa riittää edes välttämättömimpään. Kivaa kun minulla tili miinuksella ja vaimo matkustelee huvikseen.
No hyvä on, nahjus tohvelisankari joka on tossun alla. Mutta suklupuoli on kyllä mies, ainakin kun viimeksi alaspäin vilkaisin.
...miten miehen omaisuus muuttuu naisen silmissä "yhteiseksi" tuosta vaan.
Onko naisen päiväkirja myös yhteinen ja mies voi vaikka lainata sitä kavereilleen jos huvittaa?