Mietittekö oikeasti jotain 'tasoja'
Itse en mieti, tiedän vaan mitä piirteitä miehessä ei saa olla ja mitä haen ja mitkä on sitten plussaa, mutta mitään 'tasottamista' en mieti.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus vielä sinkuksi jään, niin minulla on miehelle ne kaksi samaa tasoa kuin ennenkin: kiinnostaa tai ei kiinnosta.
jo
Matkin tässä palstan tasoteoreetikkoja ja väitän, että 99.9% naisista ajattelevat näin. Ja koska prosenttiluku on noinkin korkea, väitän että kaikki naiset ajattelevat täsmälleen noin.
Tuosta mallista unohtui kolmas taso: kiinnostaa, mutta on liian korkealla minulle joten annan olla. Vai eikö nainen yksinkertaisesti voi uskoa, että hän ei voi saada ketä tahansa? Siksikö tasoteoria on niin mahdoton niellä?
Enpä usko maailmassa olevan kovin montaa ihmistä, joille ei joskus olisi käynyt niin, että ei saanutkaan ihastuksensa kohdetta. Jopa niille "tasokkaille" tulee näitä pettymyksiä. Kyllähän nämä silti kuuluvat osastoon "kiinnostaa", vaikkei jutusta mitään tulisikaan.
Eikä se kiinnostumattomuus aina tasoista johdu. Joku voi antaa pakit yhdelle ja lämmetä toiselle, käytännössä ihan samantasoiselle. Ette kai te tasoteoriaan uskovat sentään niin sekaisin ole, että luulette ihmisen kiinnostuvan aina kaikista omantasoisista?
No ei tietenkään ole niin, että kaikki samantasoiset olisivat automaattisesti kinnostuneita toisistaan. Eihän se ole koskaan ollut se väite. Mutta aikamoinen ego täytyy olla, jos kuvittelee että on ihan yhtälaiset mahdollisuudet keneen tahansa, kunhan vain onni potkaisee.
Kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta.