Mietittekö oikeasti jotain 'tasoja'
Itse en mieti, tiedän vaan mitä piirteitä miehessä ei saa olla ja mitä haen ja mitkä on sitten plussaa, mutta mitään 'tasottamista' en mieti.
Kommentit (62)
Eli ap miettii tasoja mutta ei mieti tasoja. Hienoa!
M/40
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän mitä kysymyksellä tarkoitetaan.
Tiedostan tasojen olemassaolon ja että jotkut miehet ovat liian tasokkaita minulle, joten en ikinä edes yrittäisi lähestyä heitä. Sen sijaan en koe, että minulla olisi velvollisuus pariutua jonkun omantasoiseni kanssa vaan jos en löydä miestä josta olen aidosti kiinnostunut niin olen mieluummin yksin. Eli käytännössä miehet eivät hyödy mitään siitä, että tiedostankin oikein oman tasoni.
Olet ihan kuten muutkin naiset; luulet ansaitsevasi jotain parempaa kuin itse olet.
M/40
Kokonaisuus ratkaisee, jokaisessa ihmisessä on hyvät ja huonot puolensa. Ihminen on moniulotteinen, ei tasoteariaan redusoitavissa.
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuus ratkaisee, jokaisessa ihmisessä on hyvät ja huonot puolensa. Ihminen on moniulotteinen, ei tasoteariaan redusoitavissa.
Tämä koskee ilmeisesti vain naisia. Sen sijaan esimerkiksi ojassa makaava spurgu on aina redusoitavissa tasoonsa, tai ainakaan en ole vielä nähnyt naisten rakastuvan ojassa makaavan spurgun hyviin puoliin.
M/40
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan kuten muutkin naiset; luulet ansaitsevasi jotain parempaa kuin itse olet.
M/40
Ei kukaan "ansaitse" ketään. Parisuhde muodostuu, jos kaksi ihmistä tykkäävät toisistaan ja haluavat molemmat parisuhteeseen toisen kanssa. Jos ei löydy ketään jonka kanssa nuo tunteet kohtaisivat niin sitten parisuhde jää muodostamatta. Ei siinä ole mitään sen kummallisempaa.
Autistitasoon uskon tällaisten teorioitten kirjoittajille että sen verran. Onhan noilla nyt selkeästi kehitysvaje yleisessä käsityskyvyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Ei kukaan "ansaitse" ketään. Parisuhde muodostuu, jos kaksi ihmistä tykkäävät toisistaan ja haluavat molemmat parisuhteeseen toisen kanssa. Jos ei löydy ketään jonka kanssa nuo tunteet kohtaisivat niin sitten parisuhde jää muodostamatta. Ei siinä ole mitään sen kummallisempaa.
Olen aika monta kerta lukenut täältä tuon "ei kukaan ansaitse ketään". Vielä useamman kertaa olen lukenut naisten juttuja, joista selvästi käy ilmi, että nainen luulee ansaitsevansa itseään paremman miehen. Voit leikkiä sanoilla kuinka paljon tahansa, se ei muuta sitä että olet paska etkä ansaitse yhtään parempaa miestä kuin itse olet naisena.
Kyllä minä uskon, että tasojen olemassaolo on todellinen ilmiö, mutta en miellä sitä niin jäykäksi järjestelmäksi kuin millaiseksi tasoteoreetikot sen kuvaavat. Ihmiselämässä olosuhteilla, sattumalla ja kaikenlaisilla poikkeamilla on iso rooli. Ihminen valitsee kumppanin siitä joukosta, joka kulloinkin on saatavilla, parhaimman saavutettavan kumppanin. Autiolla saarella minullakin olisi mahdollisuus Jason Momoaan, koska muita vaihtoehtoja ei olisi saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset noudattavat millintarkasti tasoteoriaa, vaikka eivät mitään myönnäkään.
Ok. Ja miten sinä ja te muut miehet aiotte hyödyntää tuota faktaa?
alfa fucks
beta cucks
jos tuosta ei ole tullut selväksi niin voi voi
Niin, eli te miehet ihailette häntäheikkejä, ette kunnon miehiä? Mitä tämä kertoo miehistä meille naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koskee ilmeisesti vain naisia. Sen sijaan esimerkiksi ojassa makaava spurgu on aina redusoitavissa tasoonsa, tai ainakaan en ole vielä nähnyt naisten rakastuvan ojassa makaavan spurgun hyviin puoliin.
M/40
Toisaalta miehet valittavat, että naiset rakastuvat renttuihin. Mutta joo, ääripäiden on toki hankalampi löytää kumppania, miehissä ja naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset noudattavat millintarkasti tasoteoriaa, vaikka eivät mitään myönnäkään.
Ok. Ja miten sinä ja te muut miehet aiotte hyödyntää tuota faktaa?
alfa fucks
beta cucks
jos tuosta ei ole tullut selväksi niin voi voi
Niin, eli te miehet ihailette häntäheikkejä, ette kunnon miehiä? Mitä tämä kertoo miehistä meille naisille?
Ei, eivät miehet ihaile häntäheikkejä. Naiset ihailevat.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tarvitse erikseen miettiä. Tasot ovat silti olemassa, ja jokainen osallistuu peliin, vaikka sitten tiedostamattaan. Ne jotka haluavat ymmärtää tämän ilmiön, miettivät asiaa.
Tämä.
Naiset varmaan ajattelevat myös että jos he eivät ajattele tai ymmärrä miten painovoima toimii, se lakkaa olemasta. Ei se mihinkään lakkaa, edelleen toimii kuten ennenkin, mutta sinä et sitten vain tiedosta sitä.
Jos vihaa toista sukupuolta, on tietenkin vaikea löytää kumppania. Se kertoo jäykästä, mustavalkoisesta ajattelusta ja usein liittyy persoonallisuushäiriöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tarvitse erikseen miettiä. Tasot ovat silti olemassa, ja jokainen osallistuu peliin, vaikka sitten tiedostamattaan. Ne jotka haluavat ymmärtää tämän ilmiön, miettivät asiaa.
Tämä.
Naiset varmaan ajattelevat myös että jos he eivät ajattele tai ymmärrä miten painovoima toimii, se lakkaa olemasta. Ei se mihinkään lakkaa, edelleen toimii kuten ennenkin, mutta sinä et sitten vain tiedosta sitä.
Harmi vain, että painovoima on tieteellisesti tunnustettu tosiasia ja teidän tasohöpinät ei nauti edes teorian statusta vaan perustuvat täysin pelkälle mielipiteelle. Ymmärtänet siis, että vertauksesi ontuu?
En nyt yleistä mitään miehistä vaikka vähän huvittaakin.
Mulla ei ole mitään tarjottavaa kellekään joten katson että en lähesty ketään ja torjun lähentymiset.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä uskon, että tasojen olemassaolo on todellinen ilmiö, mutta en miellä sitä niin jäykäksi järjestelmäksi kuin millaiseksi tasoteoreetikot sen kuvaavat. Ihmiselämässä olosuhteilla, sattumalla ja kaikenlaisilla poikkeamilla on iso rooli. Ihminen valitsee kumppanin siitä joukosta, joka kulloinkin on saatavilla, parhaimman saavutettavan kumppanin. Autiolla saarella minullakin olisi mahdollisuus Jason Momoaan, koska muita vaihtoehtoja ei olisi saatavilla.
Ei olisi. Hänen ei ole mikään pakko kelpuuttaa sinua. Voi olla ilmankin ja tyhjä on silloin parempi kuin sinä.
Ei niitä tarvitse erikseen miettiä. Jokainen tuntee kyllä mihin ei rahkeet riitä.
Luulen että kaikki omalla tavallaan uskovat tasoihin, mutta artikuloivat asian eri tavalla joko sisäisesti tai ulkoisesti.
Tasokäsityksiin liittyy myös sisäisiä ristiriitoja ja pitää tavallaan erottaa sosiaalinen viehättävyystaso ja alitajuinen viehättävyystaso. Nämä käy myös vuoropuhelua ihmisen päässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tarvitse erikseen miettiä. Jokainen tuntee kyllä mihin ei rahkeet riitä.
Paljon helpompi olla ilman ihmissuhdetta.
Riippuu vähän mitä kysymyksellä tarkoitetaan.
Tiedostan tasojen olemassaolon ja että jotkut miehet ovat liian tasokkaita minulle, joten en ikinä edes yrittäisi lähestyä heitä. Sen sijaan en koe, että minulla olisi velvollisuus pariutua jonkun omantasoiseni kanssa vaan jos en löydä miestä josta olen aidosti kiinnostunut niin olen mieluummin yksin. Eli käytännössä miehet eivät hyödy mitään siitä, että tiedostankin oikein oman tasoni.