Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin pieruketjuni katosi?

Vierailija
08.10.2013 |

Hohoi ylläpito, missä on rakas kaksisivuinen ketjuni, jossa asiallisesti raportoin päivän paskahätäni ja posliiniponin ulvahdukset? Pitääkö aloittaa uusi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle, että katosi. Tosin minä en siitä ilmoittanut, mutta kyllästytti ja myötähävetti joka kerta sen nähtyäni. Vaikka siinä olikin asiaa, ja vaikka tämä on aihe vapaa, niin pitääkö nyt ihan kaikki eritteensä ja ruumiintoimintansa tänne raportoida? Jotain rajaa sentään. Nyt tietenkin joku nostaa tämän vastauksen luettuaan jälleen sen ällön emätinkökkö-ketjun esille. Inhoan kaikki tuollaisia, ja olen aina iloinen jos ne saadaan katoamaan. Mautonta!

Vierailija
2/2 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein ilmoituksen ylläpidolle sairaasta sisällöstä. Siellä oltiin kai samaa mieltä, koska ketju hävisi saman tien. Olet todella sairas. Onko sinut lapsena pakotettu ulostamaan tai jotain vastaavaa? Hae itsellesi apua.

Etkä sitäpaitsi ole "akateeminen nainen", kuten väitit, vaan sairas äijä. :(Tiedän, kuka olet. Tunnen tyylisi ja tiedän taipumuksesi. Jos et lopeta, ilmoitan omaisillesi, mitä touhuat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi