Nyt kun Valtteri-kirppistä ei enää ole niin missä kannattaa myydä?
En itse enää oikein tunne Helsingin kirppiksiä, tuntisko joku?
Kommentit (10)
Kiitos 2, mahtavatko porukat mennä Helsingistä kuitenkaan Vantaalle asti?
En tiedä, mutta se on todella iso kirppis, isompi kuin Valtteri oli.
Kannattaa käydä katsomassa joku päivä, millaista on.
Aikoinaan myös Helsingin jäähallilla on ollut kirppis. En ole käynnyt siellä vuosiin, niin en tiedä onko se vielä toiminnassa. Siis lauantaisin ja sunnuntaisin. Tuokin kannattaa tarkistaa jostakin. Siellä on myyntipöydät ja itse pitää olla paikalla myymässä.
Lanttila on todella vantaalainen: kopit isoja, tavaraa paljon mutta näkee kyllä että Vantaalta harvemmin saa ostettua mitään mikä kestäisi uusintakierroksen käytössä.
Akseli Mankkaalla. On tosin itsepalvelukirppis, mutta paljon käy porukkaa ja kauppa käy.
Kaivopuiston rannassa on yksi aika iso itsepalvelukirppis Merikadulla (Liuskesaarten ja Uunisaarten lähellä mantereen puolella). Siuellä on hienoa tavaraa.
Kruunuhaassa on Kirkkokadun ja Maria(n)kadun risteyksessä käytettyjen lastenvaatteiden myymälä, sinne voi viedä myytäväksi vaatteita. On laatuvaatteita.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 21:59"]
Aikoinaan myös Helsingin jäähallilla on ollut kirppis. En ole käynnyt siellä vuosiin, niin en tiedä onko se vielä toiminnassa. Siis lauantaisin ja sunnuntaisin. Tuokin kannattaa tarkistaa jostakin. Siellä on myyntipöydät ja itse pitää olla paikalla myymässä.
[/quote]
Kiitos vinkistä. Se vaikutti varteenotettavalta. t: Ap
Onko tuo Hietsun kirpputori vielä toiminnassa?
Lanttila Vantaan Porttisuolla on iso kirppis, tuli suurinpiirtein samaan aikaan, kuin Valtsu lopetti. Lanttilalla on omat nettisivut, kannattaa tutustua.