Onko mun mielenterveys järkkymässä, vai mitä tämä on
Olen parina yönä havahtunut kesken unien johonkin ääneen ja tunteeseen, että joku on asunnossani. Viimeksi kuulin jo harhoja kai havahtuessani, ihan kuin joku olisi ollut vieressä ja sanonut hyi hitto. Aamulla en muistanut muuta tilanteesta kuin tuon lauseen ja sen että taas oli kuulunut outoja ääniä yöllä ja oli jotenkin ahdistava tunne.
Kun lähdin kotoa, ihan kuin ovi ei olisi ollut kunnolla lukossa, koska yleensä sitä joutuu nykäisemään sisäänpäin samalla kun kääntää nupista, mutta nyt se aukeni kevyesti. Vaikka varmistan joka ilta että ovi on lukossa vetämällä kahvasta sisään. Kellään ei pitäisi olla avaimia tänne, kuin ehkä jollain huoltoyhtiöllä. Äänien kuulemisen voisin selittää sillä, että olen ollut unessa, mutta tuo ovi minua vähän pelottaa. Käykö täällä oikeasti joku vai seikkailenko itse rappukäytävässä unissani.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkinlaisesta unihäiriöstä tai unihalvauksesta kuulostaa. Onko sulla muuten paljon stressiä? Entä traumataustaa?
Ei tietääkseni traumoja, vaikka joskus olen miettinyt että onko normaalia ettei muista kuin yksittäisiä tapauksia menneisyydestä. Olen vaan tosi herkkä ja mulla on parantumattomasti sairas lähiomainen jonka hoito on aiheuttanut stressiä, huolta ja surua viime kuukaudet.
Kiitos kaikille kommenteistanne, ne oli jotenkin lohduttavia.
ap
Tuo tröllityyli kirjoittaa toistuu tällä palstalla n. 100x viikossa
Zinc
Mua on aina mietityttänyt.
Ottaako matrixin vartijat TOISTEN tarinoita ja jatkaa niitä ominaan
Vai
Keksittekö te ihan omiakin ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Testaappa kilpirauhas arvot tai asenna riistakamera asuntoon.
Tämä oli ketjun muokkausviesti, ettei tuo mun totuus viesti olisi edellisen viestin perässä ..
Zinc
Tämä lisättiin jälkikäteen siihen väliin, nyt ne on eri sivuilla nuo viestit ;)
Hoho
..Proving my point right ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkinlaisesta unihäiriöstä tai unihalvauksesta kuulostaa. Onko sulla muuten paljon stressiä? Entä traumataustaa?
Ei tietääkseni traumoja, vaikka joskus olen miettinyt että onko normaalia ettei muista kuin yksittäisiä tapauksia menneisyydestä. Olen vaan tosi herkkä ja mulla on parantumattomasti sairas lähiomainen jonka hoito on aiheuttanut stressiä, huolta ja surua viime kuukaudet.
ap
Troll ollolo llollo llooooo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tröötll ollolo llollo llooooo
Ap, mulla on ollut noita ääniä stressissä ja surussa, mutta laita silti oveen jokin "hälytin", se rauhoittaa sun mieltä ja saat suljettua pois (tai mahdollisesti paljastettua) sen, käykö joku huoltomies teidän talon kämpissä yleisavaimella.
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina mietityttänyt.
Ottaako matrixin vartijat TOISTEN tarinoita ja jatkaa niitä ominaan
Vai
Keksittekö te ihan omiakin ?
Zinc
Tässä, ap, näet miltä järkkynyt mielenterveys näyttää.
Laita naruun jotain tiukuja tai tölkkejä. Heräät kolinaan jos ovi avataan.
Testaappa kilpirauhas arvot tai asenna riistakamera asuntoon.