Pörssiromahdus kuulema alkoi äsken
Kommentit (89)
Yhdellä amerikkalaissivustolla puhutaan jo verilöylystä.
Mulla on romahtanut tänään jo 0,18 prossaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä amerikkalaissivustolla puhutaan jo verilöylystä.
Melkoista liioittelua.
Rahvas on saatu ostamaan, nyt myydään!
Hmmmm mikähän mahtaa olla syynä osakkeiden halpenemiseen, ettei tämän kaltaiset pelottelut kun väki vetää fyffet turvaan?
Ei koske. Rahat on vaihdettu kultaan joka on kätketty. Osakkeilla ei voi ostaa mitään kun maailmantalous on romahtanut mutta kulta säilyttää aina ostovoimansa.
Kyllä Trumppi pian kurssit saa taas nousuun.
Välillä pitää kurssien vähän lasketella, että saa ostettua panikoitsijoilta osakkeet pois halvalla.
Nousee ja laskee. Nyt kannattaa ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei koske. Rahat on vaihdettu kultaan joka on kätketty. Osakkeilla ei voi ostaa mitään kun maailmantalous on romahtanut mutta kulta säilyttää aina ostovoimansa.
Ja mitähän sinä sillä kullalla ostat, kun ei sillä todellisuudessa ole mitään käyttöä? Ei sitä voi syödä, siihen ei voi pukeutua eikä se lämmitä. Pelkkiä metallinpalasia.
Vierailija kirjoitti:
Yhden päivän pörssiromahdus?
Viimeksikin alkoi varovasti, vasta myöhemmin nähtiin -10% päivälaskuja.
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Mulla käteiskassa 62k€.
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän sinä sillä kullalla ostat, kun ei sillä todellisuudessa ole mitään käyttöä? Ei sitä voi syödä, siihen ei voi pukeutua eikä se lämmitä. Pelkkiä metallinpalasia.
Mihin sinä laitat rahasi?
T. Eri
No romahdus todellakin tulee, tiesihän sen hölmökin jo maaliskuussa.
Lama jatkuu seuraavat kuusi vuotta. Sitten hidas nousu. Moni "rahasysteemi" on kyllä siihen mennessä muuttunut.
Kiva. Mulla käteiskassa 62k€.