Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh huh mikä muutos elämässä, naiset yhtäkkiä kiinnostui

Vierailija
03.09.2020 |

Olen asiantuntijatyössä ja 44v. En siis tienaa omaisuuksia, ihan perus 5000e/kk. Rahan takia minua ei kannata ainakaan työssäkäyvän ottaa. Mutta laidutin 2v aikana rajusti (32kg) ja aloin nostelemaan painoja. Ei nouse edelleenkään juuri sinänsä mitään ja mitään douping-aineita en edes harkitse. Nyt on yhtäkkiä kolme kaunista/sievää naista laittanut jo pidempään sellaista viestiä, että drinksulle pitäisi päästä. Hanna on laittanut viestiä "näen sut jotenkin eri valossa ja olisi kiva jutella drinkin ääressä". Kyseessä parisuhteessa elävä kahden lapsen äiti. Ja tätä samaa viestiä on tullut usemman kerran, kun olen aihetta kierrellyt. Toinen on Saara, joka ihan väkisin halusi parit lounaat ja nyt on pyytänyt saunomaan yhteen Helsingin julkisista saunoista. Nimeä en tarkoituksella sano. Että otetaan viiniä ja saunotaan, ihan kuulemma "yhteistyöhengessä". Koska yrityksemme siis tekevät yhteistyötä. Kolmas nainen on Henni, joka on mua noin 10v nuorempi. Se on oma kollega, joka lääppii ja silittelee jatkuvasti. Kaunis hän on, mutta kun olen varattu. Lääppimisen ohella tulee kommenttia siitä miten meidän pitäisi kuulemma käydä aftereilla ja miten hän haluaisi hieroa mun niskoja joku päivä?!

Siis ihan hirveän otettu olen, kiitos vain naiset. Mutta miten se paino voi oikeasti olla näin ratkaiseva tekijä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta 5000 euroa kuukaudessa ansaitseva mies ei kirjoita tuollaista tekstiä. Tuo on korkeintaan amiksen käyneen jonnen näppikseltä.

Nolla kautta viis siis eli 0/5

Teknisesti ottaen tienaan jopa hieman yli, mutta kun pointti ei ollut tässä. Toin sen esiin juuri siksi, että tuskin musta kukaan rahan takia kiinnostuu. Suomessa verottaja tuosta vie valtavan osan. Mutta miksi nyt laihduttamisen jälkeen saan näin paljon huomiota? t.ap

Millä alalla noin yksinkertainen ihminen tienaa tuon verran?

Nyt keskustelu menee väärään suuntaan. En mä mun palkasta halunnut puhua. En siis edes vastaa tuohon. Tämä ei ollut millään tavalla pointti.

t.ap

Vierailija
22/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta 5000 euroa kuukaudessa ansaitseva mies ei kirjoita tuollaista tekstiä. Tuo on korkeintaan amiksen käyneen jonnen näppikseltä.

Nolla kautta viis siis eli 0/5

Teknisesti ottaen tienaan jopa hieman yli, mutta kun pointti ei ollut tässä. Toin sen esiin juuri siksi, että tuskin musta kukaan rahan takia kiinnostuu. Suomessa verottaja tuosta vie valtavan osan. Mutta miksi nyt laihduttamisen jälkeen saan näin paljon huomiota? t.ap

Millä alalla noin yksinkertainen ihminen tienaa tuon verran?

Perus-DI. Niitä on aika paljon. Itsekin. Ja itseasiassa tontun enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloit elämään terveellisesti ja jaksat nyt liikkua niin miksi naiset eivät saisi kiinnostua? Ai niin kun pinnalliset vain kiinnostuvat yhteisistä ruokailuista ja harrastuksista.

Vierailija
24/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo jotain tästä palstasta, kun 5k palkkaa ihmetellään ja jopa epäillään. Siis sen saa perus asiantuntija, vaikka nyt aloitteleva juristi. Sille maksetaan tuo alkuun. Tai DI tai vaikkapa nyt toimiston perus tiiminvetäjä tai vaikka nyt joku sisäisen wifi-verkkojen asiantuntija. Tuon se saa ja ottaa.

Vierailija
25/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kattoo pärstää/kroppaa... kun oot liian fläbä, niin ei niitä kiinnosta.

Vierailija
26/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP olen kyllä nainen mutta tarina sama.

Laihdutin vielä enemmän kuin sinä ja aloin kanssa urheilla. Ulkomuotoni muuttui kahdessa vuodessa niin paljon, ettei tutut tunnistaneet kadulla.

Kesäpaikassa jossa olemme viettäneet 17 kesää perheen kanssa, tuttu pariskunta luuli, että mieheni on vaihtanut naista 10 v nuorempaan ja nätimpään. Tperhetutun mies tuli juttelemaan varovasti ja kertoi tämän. Oli aivan äimistynyt ja kehui vuolaasti muutosta.

Ja minulla oli niin että lihavana olin näkymätön. Nyt esim minua on salilla jopa oma PT mies pyytänyt treffeille, bussipysäkillä on yritetty iskeä, töissä miesasiakkaat flirttailevat etc.

Sain töissä myös palkankorotuksen ja ylennyksen. Olen varma, että lihavana en sitä olisi saanut, koska nykyinen työ on toimia ”firman kasvoina” ja edustaa.

Ja töissä aluksi osa naisista oli kateellisia. Oli tarve tulla minulle sanomaan miten tulen epäonnistumaan että kyllä laihtuminen on helppoa, mutta pysyvä muutos vaikeaa. No. Nyt liikakilot on ollut poissa jo 5 v.

Urheilu antoi myös kauniin kropan, rasvaprosenttini on nyt 22%. Vatsaroikko joka tuli leikattiin julkisella. Mikään ei enää roiku ja kroppa on kivan näköinen tällä rasvaprosentilla.

Tunnistan paljon samoja juttuja omassa elämässä.

Mulla laihtuminen teki sen, että kasvonpiirteeni puhkesivat kukkaan. Kasvatin myös lyhyet hiukset pitkiksi ja aloin kiinnittää muutoinkin ulkonäköön huomiota. Nautin kun voin käyttää naisellisia vaatteita kuten hameita ja korkokenkiä. Ennen en olisi lihavana pystynyt korkokenkiä käyttämään sillä painolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi