Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh huh mikä muutos elämässä, naiset yhtäkkiä kiinnostui

Vierailija
03.09.2020 |

Olen asiantuntijatyössä ja 44v. En siis tienaa omaisuuksia, ihan perus 5000e/kk. Rahan takia minua ei kannata ainakaan työssäkäyvän ottaa. Mutta laidutin 2v aikana rajusti (32kg) ja aloin nostelemaan painoja. Ei nouse edelleenkään juuri sinänsä mitään ja mitään douping-aineita en edes harkitse. Nyt on yhtäkkiä kolme kaunista/sievää naista laittanut jo pidempään sellaista viestiä, että drinksulle pitäisi päästä. Hanna on laittanut viestiä "näen sut jotenkin eri valossa ja olisi kiva jutella drinkin ääressä". Kyseessä parisuhteessa elävä kahden lapsen äiti. Ja tätä samaa viestiä on tullut usemman kerran, kun olen aihetta kierrellyt. Toinen on Saara, joka ihan väkisin halusi parit lounaat ja nyt on pyytänyt saunomaan yhteen Helsingin julkisista saunoista. Nimeä en tarkoituksella sano. Että otetaan viiniä ja saunotaan, ihan kuulemma "yhteistyöhengessä". Koska yrityksemme siis tekevät yhteistyötä. Kolmas nainen on Henni, joka on mua noin 10v nuorempi. Se on oma kollega, joka lääppii ja silittelee jatkuvasti. Kaunis hän on, mutta kun olen varattu. Lääppimisen ohella tulee kommenttia siitä miten meidän pitäisi kuulemma käydä aftereilla ja miten hän haluaisi hieroa mun niskoja joku päivä?!

Siis ihan hirveän otettu olen, kiitos vain naiset. Mutta miten se paino voi oikeasti olla näin ratkaiseva tekijä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö vaikuttaa kaikkeen. Sekä työelämässä, että parisuhderintamalla. Kumma jos vasta nyt huomasit.

Hoikat saa enemmän palkkaakin, joten laihdutus varmasti kannattaa.

Vierailija
2/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino voi olla ratkaiseva tekijä, mutta miten he eivät huomaa että olet hieman höppänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuhuomautuksena vain:

Joillakin ihmisillä on tosi komeat/kauniit kasvot, mutta joiden piirteet läski peittää alleen. 30 kiloa rasvaa kun lähtee, niin kaikki ne aiemmin piilossa olleet kasvonpiirteet tuleekin esiin ja ihminen muuttuu kerta heitolla valtavasti paremman näköiseksi.

En tiedä onko sinun tapauksessa tästä kyse, mutta voisi hyvinkin olla.

Vierailija
4/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että et anna pissin mennä hattuun. Sinulla on kultakimpale vierellä, hän välittää sinusta, ei painostasi. Jätä nuo gold diggerit ja opportunistit omaan arvoonsa. Näin sanoisin ihan sukupuoleen katsomatta. T. Nainen

Vierailija
5/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just 😂

Vierailija
6/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kai yli 30 kg on kellä tahansa iso muutos.

Vierailija
7/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on epälooginen teksti, en usko hetkeäkään että se perustuisi todelliseen tilanteeseen. Sinänsä siinä nyt ei ole mitään ihmeellistä, että normaalipainoinen urheilullinen mies saa enemmän kiinnostusta osakseen kuin kymmeniä kiloja ylipainoinen sohvaperuna.

Vierailija
8/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite elän loppukuun 80 eurolla.

Vierailija
9/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna, Saara ja Henni ilahtuvat suuresti, kun lukevat av:ta!

Mutta he asuvatkin Porvoossa.

Vierailija
10/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo on huono. Mutta kyllä nainen on visuaalinen olento. On tärkeää että kumppani miellyttää silmää.

Vierailija
11/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo on huono. Mutta kyllä nainen on visuaalinen olento. On tärkeää että kumppani miellyttää silmää.

Täällä ei ilmeisesti voi sanoa mitään, ilman provon huutelijoita. Totta kuitenkin on. Aivan satavarmasti. t.ap

Vierailija
12/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon poikkeus ja olisin jahdannut ap:ta mieluummin kun hän oli pulleampi. Olen itse himokuntoilija mutta jostain syystä pidän tukevista miehistä. Ne on jotenkin kilttejä. (Sellainen assosiaatio tulee).

Vierailija
13/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toit naisten nimet esiin?

Vierailija
14/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta 5000 euroa kuukaudessa ansaitseva mies ei kirjoita tuollaista tekstiä. Tuo on korkeintaan amiksen käyneen jonnen näppikseltä.

Nolla kautta viis siis eli 0/5

Vierailija
15/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toit naisten nimet esiin?

Lienee sanomattakin selvää, että jokaisen nimi on muutettu. T.ap

Vierailija
16/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perus 5000 kuussa." Viilaa vielä tota provoa.

Vierailija
17/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta 5000 euroa kuukaudessa ansaitseva mies ei kirjoita tuollaista tekstiä. Tuo on korkeintaan amiksen käyneen jonnen näppikseltä.

Teknisesti ottaen tienaan jopa hieman yli, mutta kun pointti ei ollut tässä. Toin sen esiin juuri siksi, että tuskin musta kukaan rahan takia kiinnostuu. Suomessa verottaja tuosta vie valtavan osan. Mutta miksi nyt laihduttamisen jälkeen saan näin paljon huomiota? t.ap

Vierailija
18/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tarkoituksella sanonut Saaran nimeä?

Eiku hetkinen 🤔

Vierailija
19/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teknisesti ottaen tienaan jopa hieman yli, mutta kun pointti ei ollut tässä. Toin sen esiin juuri siksi, että tuskin musta kukaan rahan takia kiinnostuu. Suomessa verottaja tuosta vie valtavan osan. Mutta miksi nyt laihduttamisen jälkeen saan näin paljon huomiota? t.ap

Millä alalla noin yksinkertainen ihminen tienaa tuon verran?

Vierailija
20/26 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että noinkin yksinkertaiselta kuulostavalle ihmiselle riittää vientiä. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi