Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä naiset tarkoittavat, kun he sanovat haluavansa "tavallisen miehen"?

Vierailija
03.09.2020 |

Tarkoittaako tuo naisille sitä, että on oltava kaikilla osa-alueilla vähintään keskiarvon tuntumassa?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä huomannut että ne miehet mitä pidän "perus tavallisina miehinä" on niitä joista joka toinen muukin nainen on kiinnostunut, vaikka eivät kukaan ole siis mitään miesmallin näköisiä kaksvitosia yyber alfoja tms. En tiedä mikä on sitten miehen määritelmä tavalliselle naiselle, että mahdunko itse esim sellaisen ktiteereihin.

Vierailija
82/95 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä huomannut että ne miehet mitä pidän "perus tavallisina miehinä" on niitä joista joka toinen muukin nainen on kiinnostunut, vaikka eivät kukaan ole siis mitään miesmallin näköisiä kaksvitosia yyber alfoja tms. En tiedä mikä on sitten miehen määritelmä tavalliselle naiselle, että mahdunko itse esim sellaisen ktiteereihin.

Ja olen melko varma että kaikkien miesten kanssa saa hyväksyä sen että ne jossain vaiheessa pettää, myös se jolla ei ole koko ajan tarjontaa, mutta sitten jos ennenkokematon mahdollisuus jonkun kanssa tulee niin tuskin malttaa sen sivuuttaa vain minun takiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole ärsyttävä saivartelija kuten ap

Vierailija
84/95 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

An other danish guy -mieskin on kalsarimalli, ei ehkä mun tyyppiä...

Vierailija
85/95 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla mittareilla yläneljänneksessä.

Vierailija
86/95 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla ns. lentäjä-kirurgi. Kunhan on koulutus, työ, ei addiktioita, normaalipainon tuntumassa. Perusduunari on kyllä alle keskitason, riippuu toki tapauksesta.

Mikähän se sitten pitäisi olla jos ei perusduunari? Joku insinööri tai johtaja/esimies? Joo, ihan normaali mieshän se.

Niin on.

Naisettomia työssäkäyviä ja alkoholiakin kohtuudella nauttivia taloutensa hoitavia insinöörejä on tämä maa täynnä, miksei naisille kelpaa? Aijoo, ne on usein sellasia ällöjä nörttejä.

En minä kyllä tiedä mitään valtavaa mukavien insinöörimiesten massaa joka ei olisi saanut parisuhdetta. Ennemminkin tuntemani insinöörit ovat juuri sellaisia perusmiehiä joilla on se vaimo, kaksi lasta ja farmariauto.

Vierailija
87/95 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rikoskeristeriä, ei ryyppää, käy töissä, ei ole väkivaltainen, normaalit sosiaaliset taidot.

Ok. Eivät uskaltaneet nynnyt todistaa käräjillä, eli ei todistettavaa väkivaltaa eikä siis myöskään rikosrekisteriä. Sosiaaliset taidot on kun kerran ryhmissä käyn, AA myös, enkä ryyppää. Töissä käyn tämän oman kuvioni puitteissa.

Aletaanks oleen?

Vierailija
88/95 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tavallinen mies tarkoittaa perus duunaria joka pitää arkisesta elämästä. Ei tarvitse esittää mitään taikka tavoitella ylempää statusta. Sellainen joka on sinut elämänsä kanssa ja osaa siittä nauttia.

Hyvin määrittelit. Tuo on se "taso" mitä mieheltä toivoo ja tuon päälle sitten pitää olla suunnilleen samanlainen arvo- ja ajatusmaailma, yhtenäisiä kiinnostuksen kohteita sekä jakaa suht samanlainen elämäntapa.

Muuten tulee joutavaa vääntöä oikeastaan kaikesta eikä liian jyrkkiä kulmien suhteen ole järkevää odottaa ajan kanssa hioutumista. Esimerkkinä voisi mainita vaikka päihteidenkäytön jossa kummallakin on suotavaa olla suht samanlainen linja. Jos itse ei ota kuin sen lasillisen tai juhannuksena saunakaljan niin melko tuskaista tulee olemaan kumppanin kanssa joka kiskaisee kännit joka viikonloppu ja just vaikka juhannuksena on päissään aamusta iltaan se 3 päivää. Tai tissuttaa kaikki lomat.

Vierailija
89/95 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen melko varma että kaikkien miesten kanssa saa hyväksyä sen että ne jossain vaiheessa pettää, myös se jolla ei ole koko ajan tarjontaa, mutta sitten jos ennenkokematon mahdollisuus jonkun kanssa tulee niin tuskin malttaa sen sivuuttaa vain minun takiani.

Itse en ikinä huolisi miestä joka on kyntänyt jokaisen tarjolla olleen vaon, mutta en myöskään sellaista jolta se on jäänyt tekemättä vain siksi, ettei tarjontaa ole ollut.

Sen sijaan mies, jolle on (halutessaan) kertynyt maltillista kokemusta näistä yhdenyönjutuista tietää todennäköisemmin sen, ettei ne nyt ihan ole hypetyksensä arvoisia.

Saati että vieraissa käyminen olisi sen arvoista mitä sillä on menetettävissä.

Vierailija
90/95 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rikoskeristeriä, ei ryyppää, käy töissä, ei ole väkivaltainen, normaalit sosiaaliset taidot.

Ok. Eivät uskaltaneet nynnyt todistaa käräjillä, eli ei todistettavaa väkivaltaa eikä siis myöskään rikosrekisteriä. Sosiaaliset taidot on kun kerran ryhmissä käyn, AA myös, enkä ryyppää. Töissä käyn tämän oman kuvioni puitteissa.

Aletaanks oleen?

Vierailija
91/95 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuolla sanonnalla viitataan vain siihen, ettei tarvitse olla mikään maailman parhaan näköinen (tai olisi jopa toivottavaa, ettei mies olisi sellainen, esimerkiksi ihan siksi, ettei naiselle itselleen tule ulkonäköpaineita, tai ettei tulisi mustasukkaiseksi), eikä tarvitse olla mikään supermenestynyt uratykki tai miljoonia tekevä yrittäjä, vaan ihan tavallinen keskiluokkainen työssäkäyvä/tavanomaisesti pärjäävä yrittäjä riittää, eikä tarvitse olla huippu-urheilija, vaan ihan peruskuntoilija käy jne.

Eli logiikka on, ettei tarvitse olla missään asiassa huipputasoa, mutta kriteerit tietysti naisen kiinnostuksen mukaan. Joku esim. sanoi, että olisi tavallinen duunari, itselleni taas tavallinen mies on kyllä korkeakoulutettu (koko lähipiirini kutakuinkin on), mutta ihan kelpaa tavallinen asiantuntija, ei tarvi olla huippujohtaja tms.

Lisäksi tavallisuus toki viittaa valtavirtaan, eli silloin ei toivota mitään kovin erikoisia elämänvalintoja, erikoista tyyliä tms. Eli usein kai viitataan ns. keskiluokkaiseen elämäntyyliin ja tuo tavallisuus poissulkee sekä esim. erittäin boheemin että erittäin snobin elämäntyylin.

Vierailija
92/95 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Prismaan ja tarkkaile, millaisten miesten kanssa naiset siellä ovat. Siitä saat hyvän otannan tavallisesta miehestä. 

Vierailija
93/95 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä, tumma ja komea

Ah, tämä! Eikä ole edes läppä.

Hahaa, mul on jo sellanen. Ollut viimeiset 36v. Siksi en kelpuuta keskivertoja! Kun on jo yksi.

Vierailija
94/95 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen mies tarkoittaa että tykkää sellaisista naapurinpoikamaisista tapauksista. Tasapainoisista ja mukavista, rehellisistä suomalaisista miehistä. Ei ole mikään urakiitäjä, vaan osaa rentoutua ja hänen kanssaan voi elää tavallista mukavaa elämää. Sellainen mies, jonka kanssa voit kuvitella kaksi lasta, kultaisen noutajan ja lauantaisaunan.

Vierailija
95/95 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen mies, ihminen joka on sinut itsensä kanssa. Kunnioittaa muita ja osaa arvostaa myös itseään. Ei ole persoonallisuushäiriöinen, mt-ongelmista kärsivä tai addiktoitunut. Yleistäen voisi sanoa, että semmoinen normaalin oloinen. Pätee myös naisiin.