Onko täällä jo puitu Madden iso vauvamasu?
Kommentit (14)
Kaksoset? Onhan vatsa aika muhkea, jos todella on vasta neljännellä kuulla...
^ No ei ainakaan tuon linkin sisältämissä kuvissa mitään muhkeutta näkynyt,.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 16:03"]
[/quote]
Voi oispa ihanaa kuninkaalliset kaksoset :)
[/quote]
Voi oispa ihanaa kuninkaalliset kaksoset :)
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 16:06"]
^ No ei ainakaan tuon linkin sisältämissä kuvissa mitään muhkeutta näkynyt,.
[/quote]
Voi olla, että löysä paita tekee tepposet, mutta vatsa on isonnäköinen tässä kuvassa
http://is11.snstatic.fi/img/468/1288607190606.jpg
Itse, kun odotin ensimmäistä, ei vatsaa näkynyt tuossa vaiheessa ollenkaan, vaikka olen lyhyt ja hoikka. Maddehan on aika pitkä. Tuskin oli häiden aikaan kuitenkaan vielä raskaana, kun poltti julkisesti tupakkaa siellä jatkoilla. Yksilöllistähän tuo on ja vaatteet voivat hämätäkin. Tai sitten Maddelle kävi kuin av-mammalle - raskaus antoi luvan mässäilyyn.
Viljaa puidaan, se tapahtuu perinteisesti varstalla hakkaamalla. Jotenkin särähtää ja kuulostaa pahalta ajatuskin vauvamasun puimisesta.
t. Anonilli
Äh, ehkäpä Madeleinella on turvotusta? Mä olin ainakin järkyttävän turvoksissa ekat neljä kuukautta, sitten turvotus hävisi ja itse vauvamaha olikin vielä aika olematon. Muistaakseni myös prinsessa Victorian raskaus näkyi selvästi jo aikaisessa vaiheessa.
Onko nykyään jokin ihanne, ettei vauvamaha saisi näkyä juuri lainkaan?
Siskollaankin oli iso maha ja veikkailtiin näitä samoja juttuja. Niin vain vauvan syntymää saatiin odottaa lasketun ajan jälkeenkin. Et semmosta...
Saksalaiset juorulehdet ovat sitä mieltä, että myös isosisko olisi raskaana. Perustavat tietonsa siihen, että on miehensä kanssa jossain haastattelussa sanonut haluavansa melko pian toisen lapsen. Ei noissa kuvissa ainakaan vatsa ollut pyöristynyt. Mutta saksalaiset lehdet ennustuksineen kannattaa jättää omaan arvoonsa. Ensimmäistä odotettaessa Saksassa oltiin varmoja, että kaksoset on tulossa. Muistaakseni tiesivät jopa sukuolet.
[/quote] Neljännellä kuulla? Sehän olisi noin viikot 12-15, Maddehan on jo melkein viikolla 20! Miksi ihmeessä toimittajat aina puhuvat noista kuukausista kun joku on raskaana. Paras oli, kun jonkun julkkiksen kerrottiin olevan JO toisella kuulla raskaan. Voiko kukaan sanoa olevansa ensimmäisellä kuulla, eihän silloin edes tiedä olevansa raskaana!?
No onko se nyt niin hirveän iso? Mulla tokassa raskaudessa masu kasvoi ihan hirveällä vauhdilla alussa ja erottui tosi pian. Nyt on laskettu aika käsillä enkä ole mitenkään erityisen iso. Painoa on ekasta neuvolakäynnistä tullut lisää noin kilon verran... No enempää ei olisi kyllä tarvinnutkaan kun olen pikkuisen ylipainoinen mutta luulen, että se miltä maha alkuraskaudessa näyttää ei välttämättä korreloi loppuraskauden kanssa. Lisäksi ihmisillä vain on erilaiset vartalot ja joillakin maha erottuu selvemmin.
just mulla alkoi viikko 14 ja maha on jo ihan selvä, ei kaksosia. Osasyy runsas syöminen ja liikkumattomuus, mutta en muista osista ole lihonut eikä turvotustakaan huomattavasti ole sormusten perusteella. Aina jos lihonkin, kaikki tulee heti vyötärölle. Kai nykyään pitää selviytyä raskaudesta ilman minkäänlaisia muutoksia vartaloon missään vaiheessa, mitä huomaamattomampi maha ja vähemmän kiloja, sen parempi?! Onpa taas ahdistavaa tämä naiseus.
Mitä siinä on puimista?