Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS:n kuukausiliitteen juttu Ville Haapasalosta :( Sääliksi

Vierailija
08.10.2013 |

käy miestä, alkoholisoitunut täysin tuolla Venäjällä. Vodkaa joka lähtöön tarjolla niin sitä tulee sitten juotua. Katsoin jo tv-sarjassa, että mieshän näytti olevan kännissä ohjelmassaan, ulkonäkökin on turpea ja epäsiisti.

Tajuaisi nyt lopettaa tuon. Lehtijutusta sai kyllä käsityksen että on koko ajan kännissä ja jaksaa vain viinan voimalla heittää hauskoja juttujaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä pahan näköiseksi mennyt.

Vierailija
2/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy sääliksi sen vaimoa ja lapsia Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikähän tuossa nyt säälittää?? Ei yhtään mikään. Mielettömän aito ja hvyä ihminen. Enemmän mä säälin niitä vaimoja ja miehiä, joita näkee lauantaisin kauppakeskuksissa. 

On se kumma, kun suomessa aina säälitään niitä, jotka uskaltaa elää omanlaistaan elämää murheineen iloineen. 

Nansokaapuinen mamma, jolla kuitenkin se kaljamahainen, huonohampainen pyrkyrimies vois keskittyä säälimään ihan vaikka itteensä.

Vierailija
4/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyin kuuntelemaan niitä juttuja A. Nybergin haastattelussa. Oon aikasemmin tykänny sen tarinoista, mutta nyt on alkanu tulla olo, että tyyppi on ihan sinut ja jopa tukee venäläistä korruptiokulttuuria. Ei vaan sovi tommonen omaan arvomaailmaani, joten vähentänen jatkossa ohjelmiensa katsomista.

Vierailija
5/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 10:54"]

ja mikähän tuossa nyt säälittää?? Ei yhtään mikään. Mielettömän aito ja hvyä ihminen. Enemmän mä säälin niitä vaimoja ja miehiä, joita näkee lauantaisin kauppakeskuksissa. 

On se kumma, kun suomessa aina säälitään niitä, jotka uskaltaa elää omanlaistaan elämää murheineen iloineen. 

Nansokaapuinen mamma, jolla kuitenkin se kaljamahainen, huonohampainen pyrkyrimies vois keskittyä säälimään ihan vaikka itteensä.

[/quote]

On varmaan hyvä ihminen, ei käy kieltäminen. Mutta kuinka aitoa on olla koko ajan kännissä? Onhan se toki omanlaistaan elämää sekin mutta ei sitä kenenkään fysiikka ja psyyke kauan kestä.

Ja voin taata ja alleviivata, että mieheni ei ole kaljamahainen ja huonohampainen pyrkyrimies :DD Eikä minulla ole Nansokaapua, mikä se lieneekään on.

Vierailija
6/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villellä on kivaa Venäjällä. Voi olla, että kaverin terveys menee ajan mittaan, mutta tylsyys ei kaikille sovi - edes kaikille suomalaisille.

Vierailija
7/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisistä puheen ollen. Naapurin vaimon mies on venäläinen. Kova ryyppymies ja oikea macho. Komentaa vaimoa. Mutta on kuulemma hyvä naisen kanssa sängyssä ja puolustaa perhettään miehisellä kovuudella. Vaimo vain hyrisee.

Vierailija
8/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastattelussa kertoo, että jututtaa iloisena fanejaan, mutta eräs venäläinen tuttavani näki hänet suomessa ja meni kohteliaasti vaihtamaan muutaman sanan, silloin ei oikein fani jaksanut kiinnostaa. voi tietenkin olla yksittäinen tapaus ja huono päivä tai haapasalo on nyt muuttanut asennettaan, mene ja tiedä. mulle muistuu tuo tapaus aina mieleen kun haapasalon näen.

jouni k. kemppainen on kyllä huippu kirjoittaja, jutussa ei ollut mitään turhaa tai alleviivaavaa, mutta selväksi tuli, että haapasalolla menee aika lujaa. ei sitä humalaista toikkarointia ollut kiva katsoa tv:ssä, vaikka ohjelma oli kiinnostava muuten ja hyvin tehty. 

yleensäkin aika oman navan ympärillä pyöriviä on alkoholistit ja niiden itkeskelyt liittyy useammin omaan pahaan oloon kuin muihi . vrt. haapasalon tunteilut.

Vierailija
9/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 11:31"]

Villellä on kivaa Venäjällä. Voi olla, että kaverin terveys menee ajan mittaan, mutta tylsyys ei kaikille sovi - edes kaikille suomalaisille.

[/quote]

Aika melankoliselle se vaikutti Kuukausiliitteen haastattelussa kun lopulta toimittajat pääsivät haastattelemaan. Vodkan voimalla voi olla kivaa Venäjälläkin mutta pirullista on että se kännikiva ei koskaan kestä kovin kauaa kenelläkään, ei edes Villellä.

Vierailija
10/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt ihan ohi koko tyyppi. Joku näyttelijä ilmeisesti? Mitä se siellä Venäjällä tekee? Lehdistä olen vain kuvia nähnyt ja aina miettinyt, että mikä tuo on oikein miehiään. En vain ole ikinä jaksanut perehtyä.

Vierailija
11/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Harvemmin nuo taitelijat mitään maailman harmaimpia ihmisiä on muutenkaan.

Taitaa monelle olla todellinen ongelma se, että hän on luonut uransa Venäjällä.

Venäjä on draamaa.

Vierailija
12/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 11:15"]

Väsyin kuuntelemaan niitä juttuja A. Nybergin haastattelussa. Oon aikasemmin tykänny sen tarinoista, mutta nyt on alkanu tulla olo, että tyyppi on ihan sinut ja jopa tukee venäläistä korruptiokulttuuria. Ei vaan sovi tommonen omaan arvomaailmaani, joten vähentänen jatkossa ohjelmiensa katsomista.

[/quote]

Voi, voi.

Ei sun tartte Venäjästä tykätäkään. Tuskin niitä kiinnostaa sun arvomaailmas.

Vierailija
13/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on mahtavaa, että haapasalo on tehnyt tuollaisen uran venäjällä ja tykkään, kun esittelee venäjää tv:ssä. sanoi haastattelussa hienosti, että asioita saa, jos on valmis ottamaan niitä vastaan.

tämä ei kuitenkaan poista sitä, että miehellä on selvästi alkoholiongelma, eikä humalaista ole kiva katsoa tv:stä. 

Vierailija
14/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ja harmittaa. Olisin niin mielelläni katsonut niitä Villen matkaohjelmia Venäjän ja Keski-Aasian eri kolkissa, vaikuttivat todella kiinnostavilta. Mutta pakko oli lopettaa kesken, en vain kestä katsella humalaisia ihmisiä. Sitä kyllä ihmettelen, kuinka tuotantoyhtiö antaa päätähtensä esiintyä kännissä.

Vierailija
15/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni tuo habitus ja kova juominen on Haapasalon rooli Venäjällä. Ihan tekemällä tehty imago. Veikkaan ettei se oikeasti niin paljon ryyppää, kunhan esittää ryyppäävää ja koheltavaa resupekka-suomalaista. Tuollaisenahan monet venäläiset suomalaismiehet näkevät, Ville on vaan pistänyt stereotypian astetta pidemmälle ja tienaa isllä hyvät rahat naapurimaasta.

Vierailija
16/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 11:37"]

Mulla on mennyt ihan ohi koko tyyppi. Joku näyttelijä ilmeisesti? Mitä se siellä Venäjällä tekee? Lehdistä olen vain kuvia nähnyt ja aina miettinyt, että mikä tuo on oikein miehiään. En vain ole ikinä jaksanut perehtyä.

[/quote]

Näyttelijä, joka on luonut pääosan urastaan Venäjällä, on siellä ns. superjulkkis, filmitähti jonka lähes kaikki tuntee, talousjulkaisu Forbes arvioi Villen Venäjän kolmanneksi arvokkaimmaksi kasvoksi. Jotkut arvioivat, että suomalaisista vain Kimi Räikkönen on Suomen ulkopuolella tunnetumpi kuin Ville Haapasalo.

Vierailija
17/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 11:15"]

[/quote]

Voi, voi.

Ei sun tartte Venäjästä tykätäkään. Tuskin niitä kiinnostaa sun arvomaailmas.

[/quote]

Pidän Venäjästä ja venäläisistä, jotka olen tavannut. Olen pitänyt Haapasalon Venäjästä kertovista ohjelmista ja vielä mielummin kuuntelen venäläistuttujeni tarinoita kotimaastaan. Venäjä on paljon muutakin kuin tuo mainitsemani korruptiokulttuuri. Tarkoitin vain sitä, että aiemmin rehellisenä ja hyväntahtoisena pitämäni mies näytti itsestään nyt uuden puolen, mikä muuttaa katselutottumuksiani. Pahoitteluni, jos kommenttini sinua loukkasi. 

Ja muille pahoittelut jankkaamisesta.

Vierailija
18/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä säälittää enimmäkseen Suomi ja suomalaiset. Voiko olla sattumaa, että maailman kaksi kuuluisinta suomalaista ovat juoppoja ja ilmeisen erikoisia tyyppejä? Tykkään silti omalla tavallaan kummastakin, mutta kyllä Kimi ja Ville ovat aika kaukana normisuomalaisesta. Tai sitten ovat ajautuneet kauaksi normisuomalaisesta, mene tiedä.

Vierailija
19/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo Villen matka- ja ruoka-aiheiset ohjelmat on olleet todella antoisia, kaiken kattavia ja lisäksi humoristisiakin, ja olemme mieheni kanssa saaneet monta oho-elämystä naapurimaan asioista joista emme olisi varmaan koskaan muuta kautta kuulleet.

Vierailija
20/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 13:13"]

Minua kyllä säälittää enimmäkseen Suomi ja suomalaiset. Voiko olla sattumaa, että maailman kaksi kuuluisinta suomalaista ovat juoppoja ja ilmeisen erikoisia tyyppejä? Tykkään silti omalla tavallaan kummastakin, mutta kyllä Kimi ja Ville ovat aika kaukana normisuomalaisesta. Tai sitten ovat ajautuneet kauaksi normisuomalaisesta, mene tiedä.

[/quote]

Kimi ei ole hommissaan kännissä, F1-autoa ei todellakaan ajeta 250-300 km/h, jos elimistössä on pisaraakaan alkoholia. Ilmeisesti Haapasalon töissä sitten kännääminenkin onnistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi