Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka yleistä on että saa keskenmenon huomaamattaan?

Vierailija
03.09.2020 |

Eli kuinka yleistä on että saa keskeytyneen keskenmenon eikä vuoda verta tai mitään sekä raskausoireet jatkuvat? Olen raskaana viikolla 9 ja ensi viikolla menossa varhaisultraan. Ahdistaa että ehkä siellä ei mitään elämään olekaan :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä vähintään veret tulee ulos niin kuin kuukautisissa.

Vierailija
2/4 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti osaa vastata tuohon, vaikka olen itsekin kokenut sen. Minulla keskenmeno oirehti viikon 11 lopussa ensimmäisen kerran. Silloin tuli muutama pisara verta ja alavatsakipuja, jonka takia menin tarkastukseen ja hakemaan piikin. Kehitys oli loppunut jo joskus viikolla 6, joten pitkään oli oireeton. Kadun, ettei tullut mentyä varhaisultraan, olisi selvinnyt kaikki aiemmin ja toipuminen olisi alkanut. Nyt ehti jo ajatella, että ollaan selvillä vesillä, eikä osannut edes ajatella, että jotain olisi vialla. Oli aika kova pudotus ensimmäiseen ultraan valmistautumisesta lääkkeelliseen keskeytykseen.

Toivottavasti sinulla on siellä kaikki hyvin ja huolesi on turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valitettavasti osaa vastata tuohon, vaikka olen itsekin kokenut sen. Minulla keskenmeno oirehti viikon 11 lopussa ensimmäisen kerran. Silloin tuli muutama pisara verta ja alavatsakipuja, jonka takia menin tarkastukseen ja hakemaan piikin. Kehitys oli loppunut jo joskus viikolla 6, joten pitkään oli oireeton. Kadun, ettei tullut mentyä varhaisultraan, olisi selvinnyt kaikki aiemmin ja toipuminen olisi alkanut. Nyt ehti jo ajatella, että ollaan selvillä vesillä, eikä osannut edes ajatella, että jotain olisi vialla. Oli aika kova pudotus ensimmäiseen ultraan valmistautumisesta lääkkeelliseen keskeytykseen.

Toivottavasti sinulla on siellä kaikki hyvin ja huolesi on turhaa.

Kiitos vastauksestasi! En niinkään pelkää tavallista vertavuotavaa keskenmenoa koska sittenpähän ainakin tiedän. Se on tämä epätietoisuus joka ahdistaa että vaikka mitään ei ole huomannut niin silti sikiön kehitys on saattanut pysähtyä jo aikoja sitten. Toivon tuon varhaisultran vähän rauhoittavan minua.

- Ap

Vierailija
4/4 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli alkuraskauden keskenmeno täysin huomaamatta, ei mitään kipua eikä veripisaraa, ja silloin googlettelin sellaisen olevan harvinaista. Neuvolassa kuitenkin kerrottiin, että ihan yleistä on nimenomaan alkuraskauden aikana. Myöhemmin toki onneksi harvinaista.

Kohtu tyhjennettiin lääkkeellä, ja se kyllä kirpaisi fyysisestikin, joten jos jollekin palstailijalle tämä tulee eteen, niin kannattaa etukäteen ostaa apteekista kaikkua lääkärin tarjoamia kipulääkkeitä. Mutta ei kipu mitään mahdotonta ollut, ikävää kuitenkin.