Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamala vauvakuume mutta mies ei halua vielä

Vierailija
07.10.2013 |

Meillä on jo 2 lasta ja olen halunnut kolmatta todella kauan. Yli vuoden. Mies halusi ensin, että valmistun. Nyt valmistuin alkuvuonna mutta olen saanut vain sijaisuuksia. Kamala tunne kun tuntuu että perheestä puuttuu Se kolmas lapsi jota mies ei vielä halua. Mitä teen :\

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot, että kun kerta sovitte että rajana on sinun valmistuminen niin nyt jää ehkäisy pois.

Vierailija
2/3 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosta kissa pöydälle ja sano mitä ajattelet. Ja käske miehen toimia samoin. Mies ei ehkä halua ollenkaan sitä kolmatta lasta muttei ole saanut sanottua asiaansa ja sen vuoksi vitkuttelee. 

kunhan saattee molemmat todelliset mielipiteenne julki niin voitte paremmin neuvotella jatkosta. Valitettavasti sinä et voi yksin päättää lapsen hankinnasta vaikka olis kuinka kova vauvakuume. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun kysyt mieheltäsi miksi ei ? Ja keskustelette asiallisesti millaisin ikäeroin toivotte lapsia. Vauva hommataan vasta kun molemmat haluavat sen.

Minä itse iltatähtenä halusin että lapset tehdään putkeen. Tai jos iltatähti haluttaisiin niin kaksi eikä niin että yksi joutuu kasvamaan paljon nuorempana kuin muut. Onneksi mies oli täysin samaa mieltä (hänkin iltatähti eikä halunnut lapselleen sitä kohtaloa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan