Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ominaisuus puolisossa tärkein?

Vierailija
07.10.2013 |

Tärkeintä parisuhteessa

a) ulkonäkö

b) varallisuus

c) rehellisyys

d) uskollisuus

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavuus

Vierailija
2/14 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys. Rehellinen kertoo, jos on ollut uskoton. Rehellisen kanssa on helppo hoitaa talousasioita.

Ulkonäkö on se, minkä näkee ensimmäisenä, ennen kun on saanut tietoa siitä, että onko rehellinen. Eli pitää olla hyvän näköinen, jotta tulee edes tutustuttua niin hyvin, että puolisoksi päätyy.

Itselleni tärkeintä puolisossa on se, että hän ymmärtää minua ja minä häntä. Siksi päädyimme yhteen (kun oltiin eka sitä mieltä, että ollaan kumpikin hyvännäköisiä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys

Vierailija
4/14 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö tottakai ja rehellisyys.

Vierailija
5/14 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia.

Mutta rehellisyys ja luotettavuus on tietysti asiat, joiden puute voi rikkoa liiton myöhemmin.

Vierailija
6/14 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän noihin nyt sanoisi. Olisin vastannut ehkä sitoutuneisuus ja tahto.

Tiedän, että hän ei anna periksi, vaikka elämässä tulee pahoja vastoinkäymisiä. On sitoutunut minuun, lapsiin, kotiin, perheen koossa pitämiseen ja sen tahtomiseen, että kaikki menisi hyvin.

Hän on jotenkin sellainen vanahnajan kunnian mies, että katsoo asiakseen pitää huolta perheestään valittamatta.

Vierailija
7/14 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

REHELLISYYS on ehdottomasti ykkönen, top viiteen kuuluu myös huumorintaju, raittius, nikkarointi ja korjaustaidot (tietok, pesuk, huonek, jne jne), ahkeruus.

Vierailija
8/14 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että hän rakastaa minua, en halua olla ihmisen kanssa joka ei rakasta minua.

Ja tietysti sen jälkeen tulee rehellisyys, luotettavuus, ja muut hyvät luonteenpiirteet, samanlaiset elämänarvot. Ja yksi tärkeimpiä on huumorintaju, jos ei tajua toisen huumoria, ei ole mitään mahdollisuuksia asua yhdessä.

Ulkonäkö tietysti pitää olla suurin piirtein miellyttävä, ettei tarvi yökkiä kun rakastaan katsoo.

Varallisuudella ei ole mitään väliä.

Vierailija
9/14 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varallisuus

Vierailija
10/14 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 21:07"]

Luotettavuus

[/quote]Tätä sanaa minäkin olisin käyttänyt, sisältänee saman tien sekä rehellisyyden että uskollisuuden. Kyllähän elämänkumppanin pitää olla luotettava.

Vierailija
11/14 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 21:08"]

Rehellisyys. Rehellinen kertoo, jos on ollut uskoton. Rehellisen kanssa on helppo hoitaa talousasioita.

Ulkonäkö on se, minkä näkee ensimmäisenä, ennen kun on saanut tietoa siitä, että onko rehellinen. Eli pitää olla hyvän näköinen, jotta tulee edes tutustuttua niin hyvin, että puolisoksi päätyy.

Itselleni tärkeintä puolisossa on se, että hän ymmärtää minua ja minä häntä. Siksi päädyimme yhteen (kun oltiin eka sitä mieltä, että ollaan kumpikin hyvännäköisiä).

[/quote]Rehellinen tulee sanoo että panin tänään taas työkaveria ja annoin hänelle palkinnoksi kaikki rahamme. Rehellinenhän ei tarkoita luoetettavaa.

Vierailija
12/14 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju ja älykkyys. Ulkonäkö voi aluksi merkitä niin kuin elämänarvotkin.

Vierailija
13/14 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein on turvallisuus. Että ei tarvitse pelätä puolisoa koskaan.

Vierailija
14/14 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava  e h d o t t o m a s t i

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän