Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ärsyttävä tapa kun ollaan lähdössä jonnekin niin menee edeltä autoon ja max 2min niin alkaa soittamaan torvea

Vierailija
03.09.2020 |

Vaikka tietää kyllä että en ole valmis lähtemään, saako sen torven jotenkin pois päältä, esim sulake tai jotain?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea, jos miehesi selviää sinne autoon ajoissa. Meillä on joka hiton kerta niin että mies sanoo olevansa valmis eli voidaan lähteä. Pakkaan kasseihin lapsen kamat ja eväät, omat kamat, vaihdan omat vaatteet, vaipan ja vaatteet lapselle, siirrän kamat autoon, laitan itselleni ulkovaatteet ja sanon miehelle, että nyt mennään ovesta ulos.

Laitan lapselle ulkovaatteet ja vien autoon, jonne jään itsekin.

Siellä sitten istutaan huutavan lapsen kanssa tyypillisesti koin 5–15 min kun mies kuljeskelee sisällä etsimässä housujaan, lompakkoaan ja avaimiaan. Ja paskallehan myös on juuri sopiva hetki silloin mennä.

En tiedä mitä voisi tehdä että lähdöt alkaisi sujua. Joo, voisi jättää miehelle kaikki järjestelyt mutta sitten oltaisiin vähintään 2 h myöhässä joka paikasta.

Saman kokeneena tunnen sympatiaa - tuo on juuri niin painajaismaisen ärsyttävää kuin kerrot. Lapset onneksi kasvavat, ei siihen oikein muu auta. Meillä on harjoiteltu perheen yhteislähtöjä nyt 19 vuotta, ja edelleenkin mies ryhtyy vasta ajamaan partaansa siinä vaiheessa kun muu porukka vetää jo kenkiä jalkaan eteisessä...

Hah, täällä sama! Ennen kuin oli lapsia mies odotti aina minua, nykyään koko perhe odottaa miestä. Joskus menee kyllä niinkin, että mies oikein erikseen päättää olla valmis ennen minua ja menee jo valmiiksi autoon, vaikka näkee, että teen vielä lähtövalmisteluja. Minä sitten kiireessä nostelen ruokia jääkaappiin, sammuttelen valoja, tarkistan, että kaikki tarvittava on mukana, lapsilla vaatteet päällä ja kaikki ovet lukossa jne. Asioita, jotka mies olisi joutessaan voinut hoitaa, kun kerran oli ennen minua valmis.

Vierailija
22/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli todellinen painajainen lähdöissä.

Oletetaan, että meidän täytyy olla jossain klo 10:00 ja matkaan menee hieman yli puoli tuntia.

Jos sanon, että lähtö on 09:15, niin 09:10 alkaa siivoaminen, pakkaaminen ja ympärijuokseminen. Pääsemme lähtemään 10:00 ja kappas, olemme myöhässä. Nainen valittaa minulle myöhäisestä lähdöstä.

Jos sanon, että lähtö on 08:15, niin mitään ei tapahdu ennen 09:00, koska "mikä kiire tässä nyt on?". Pääsemme lähtemään 10:00 ja kappas, olemme myöhässä. Nainen valittaa minulle myöhäisestä lähdöstä.

Jos sanon, että AUTO lähtee 09:15, niin se ei käy vaan, pitäisi lähteä 07:15 ja nainen valittaa, kun en tee elettäkään lähteäkseni, vaan juon kahvia. Lopulta nainen lähtee suuttuneena ajamaan ilman minua 08:15. Saavun paikalle taksilla klo 09:50.

Jos ehdotan, että pakkaamme ja siivoamme edellisenä päivänä ja auto lähtee 09:15, niin olen päsmäröivä diootti ja häntä ei komennella. Pakata ehtii ihan hyvin aamullakin ja minä en päätä mitään auton lähtöjä. Lähden ilman naista 09:05 ja 09:15 nainen on viimein kyydissä. Valitus ja kiukuttelu on suunnaton.

Sitten en lähtenyt enää minnekään ja mitä sain kuulla?

"Miksi me ei ikinä mennä mihinkään?!"

Mikä se on, että kaikesta pitää tehdä niin älyttömän vaikeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras kuulemani koulutus on, kun mies ilmoitti lähdön kesämökille tapahtuvan kello 15.00.  Vaimo ehti ulkoportaille kello 15.00. Ei ehtinyt autoon sillä kertaa.

Tämä pitää ottaa kyllä käyttöön omaan parisuhteeseeni, jossa nainen on aina myöhässä. Tissitelineille täytyy laittaa selkeät pelisäännöt. Auto lähtee tasan nollanolla eikä minuttiakaan yli. Saa se sitten tulla vaikka bussilla perässä.

Minä jätin naisen kauppaan. Ei muuten käyty sen jälkeen yhdessä kaupassa. Siinä on niin toivottaman hidas että meni hermot odottaa. Sanoin meneväni autoon ja odotan puolituntia ja ajan kotiin. Olet kyydissä tai et.  Tuli vajaan kahden tunnin päästä taksilla ihan raivona. Ei ollut uskonut uhkaustani etten odota. Oli aika viileä tunnelma kotona pari viikkoa.

Vierailija
24/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ärsyttävä tapa jumittaa vaatteiden ja meikkaamisen kanssa kun pitäisi jo mennä.

Meillä taas mies on se viimeinen. Esimerkiksi viime lauantaina oli sukulaistytön yo-juhlat. Aikataulut oli selvillä koko perheelle jo edellisenä päivänä, vaatteet esille otettu ja lahjakuori + ruusu hankittu. Kun minä ja kolme teiniä olimme liki valmiit, niin mies tulee vasta ulkoa ruohonleikkuusta hikisenä ja lähtee suihkuun. Eihän siinä tietenkään kauan kestänyt, kun hän oli valmis, mutta myöhästyimme sovitusta aikataulusta kuitenkin 10 minuuttia. Eikä ollut eka kerta.

Minä en ala miehelle asiasta nalkuttamaan tai hoputtamaan. Kerran vastaavan tapaisessa tilanteessa lähdin lasten kanssa omalla autollani ja mies soitteli perään, että miksi lähditte ennen minua? Sanoin, että odotimme aikamme ja kun herraa ei näkynyt, niin lähdimme. Mies tuli omalla autollaan perässä.

10 minuuttia ei ole mitään jos ei tarvitse ehtiä julkiseen liikennevälineeseen tai viralliseen seremoniaan.

Vierailija
25/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on narsisti ja käyttää miestään kohtaan henkistä väkivaltaa. 

Vierailija
26/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattu. Seuraavan kerran kun tuuttaa, ammun sen.

T. Naapuri

Vierailija
27/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ärsyttävä tapa jumittaa vaatteiden ja meikkaamisen kanssa kun pitäisi jo mennä.

Meillä taas mies on se viimeinen. Esimerkiksi viime lauantaina oli sukulaistytön yo-juhlat. Aikataulut oli selvillä koko perheelle jo edellisenä päivänä, vaatteet esille otettu ja lahjakuori + ruusu hankittu. Kun minä ja kolme teiniä olimme liki valmiit, niin mies tulee vasta ulkoa ruohonleikkuusta hikisenä ja lähtee suihkuun. Eihän siinä tietenkään kauan kestänyt, kun hän oli valmis, mutta myöhästyimme sovitusta aikataulusta kuitenkin 10 minuuttia. Eikä ollut eka kerta.

Minä en ala miehelle asiasta nalkuttamaan tai hoputtamaan. Kerran vastaavan tapaisessa tilanteessa lähdin lasten kanssa omalla autollani ja mies soitteli perään, että miksi lähditte ennen minua? Sanoin, että odotimme aikamme ja kun herraa ei näkynyt, niin lähdimme. Mies tuli omalla autollaan perässä.

Ylioppilasjuhlissa ei ole aikataulua, kiva satu noin muutoin. 

Vierailija
28/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies huokailee eteisessä kengät jalassa kun yritän yksin pistää 2 lasta valmiiksi :)

Vierailija
29/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että nämä hössömiehet jättävät valot palamaan, telkun ja ikkunat auki ja hanan valumaan?

Ne myös kävelevät sinne autolle tyhjin käsin ja suuttuvat mökillä, kun ette ottanut heidän viinojaan ja makkaroitaan mukaan jääkaapista 😂

Vierailija
30/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki joilla on ongelmakumppani sukupuolesta riippumatta: kertokaa sille että deadline on 30 min tai 60 min tai mitä ikinä tarvii min aikaisemmin kuin mitä oikeasti on.

Tiedn perheen jossa mies toimii näin tai eivät ikinä ois ajoissa missään. Yhelle omalle kaverillenikin sanon aina 15 min aikasemman lähtöajan, niin sillon se on valmiina siihen aikaan mikä vielä riittää matkan tekoon siten ettei tule kiire.

Vierailija
31/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
32/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso on vetkuttelun mestari: tuntuu että kaikkialle pitää mennä aina myöhässä. Sanon että joku alkaa vaikka 10:00, nii jo vain lähtö tapahtuu silloin 10:00. Hävettää, kun aina ollaan myöhässä vaikka olis koko päivä aikaa tälläytyä.

Sama ajallisen hahmotuskyvyn puute näkyy kyllä muussakin elämässä: sanoo tekevänsä tänään 3 asiaa ja näkevänsä kahta eri kaveria. Ei raukka ota ollenkaan huomioon, kauanko menee missäkin kylässä, siirtymiset ja mahdolliset päivälliset ja lounaat, koiran lenkitys välillä yms. Itse näin jo etukäteen että hyvä, jos puolet suunnitellusta ehdit hoitaa

Vierailija
33/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 minuuttia ei ole mitään jos ei tarvitse ehtiä julkiseen liikennevälineeseen tai viralliseen seremoniaan.

Meillä oli aikataulu yo-juhlaan. Siellä oli koronan takia vieraiden tulo porrastettu ja meidän kanssa samaan aikaan kutsutut olivat juoneet jo maljansa ja puheet oli pidetty. Muuten joku 10 minuuttia ei ole pitkä aika, mutta joskus se on.

Vierailija
34/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun lähdetään, niin silloin lähdetään eikä jäädä kahdeksi minuutiksi sisälle hidastelemaan. Sama silloin kun palataan vierailulta. Hoidetaan keskustelut vierailun aikana eikä jäädä eteiseen 10 minuutiksi höpöttämään ulkovaatteet päällä k771un ollaan lähdössä.

Vierailija
35/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on narsisti ja käyttää miestään kohtaan henkistä väkivaltaa. 

Eikös narsisti ole naistenlehtoen mukaan sama asia kuin exmies. Eli ei tämä voi olla narsisti. Sitten vasta kun nainen on jättänyt sen, nainen voi lehdissä, somessa ja muualla haukkua miestään narsistiksi

Vierailija
36/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylioppilasjuhlissa ei ole aikataulua, kiva satu noin muutoin. 

Muuten hyvä yritys sinulta, mutta oli aikataulu koronan takia.

Vieraat oli porrastettu niin, että ensin oli isovanhemmat ja muut vanhukset, sitten me sukulaistäti/setäihmiset, sen jälkeen ystäväperheet, naapurit ja viimeisenä nuoriso. Asunto on aika pieni ja turvallisilla etäisyyksillä porukkaa oli jo tuolla porrastuksella aika paljon. Menikö vieläkään jakeluun? Ei? Ei se haittaa, pärjään kyllä. :)

Vierailija
37/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies tööttää, istun viideksi minuutiksi sohvalle, jos tööttää uudestaan, istun vielä lisää 10 minuuttia ja sitä rataa. Ei tööttää enää.

Vierailija
38/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin miestäsi. Minunkin elämästäni on jo ainakin 2-3 vuotta mennyt vaimon odotteluun. Miksi et pääse liikkeelle 2 minuutissa? Takki päälle sekä kengät jalkaan ja menoks. Tarvitsetko aikaa restaurointiin?

Vierailija
39/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun lähdetään, niin silloin lähdetään eikä jäädä kahdeksi minuutiksi sisälle hidastelemaan. Sama silloin kun palataan vierailulta. Hoidetaan keskustelut vierailun aikana eikä jäädä eteiseen 10 minuutiksi höpöttämään ulkovaatteet päällä k771un ollaan lähdössä.

Mielestäni juuri ne eteisjuttelut kyläpaikasta lähtiessä ovat parhaat, joten niistä en luovu. Jos mukana olijat eivät halua siihen osallistua, niin painukoot pihalle ihan rauhassa.

Ja jos joku ei voi kahta minuuttia odotella ja vaikka selata kännykkää, niin aika keskittymisongelmainen on. Kumma kyllä yleensä tuollaiset kusisukkaiset tyypit ovat muutenkin typeryksiä.

Vierailija
40/80 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kertoo olevansa aina myöhässä = palstan naiset tulevat haukkumaan miehiä, eivätkä edes ota kantaa aloittajanaisen perseilyyn. Hyvin te vedätte. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme