Kuinka monta miesten punnerrusta pystyt tekemään yhtäjaksoisesti? Ikäsi ja sukupuolesi?
Kommentit (41)
Kokeilin huvikseni, 6 meni. Minulla on ranne kipeä niin en viitsinyt enempää rasittaa. Naisten punnerruksia menee noin 20-25 kerralla. 30 saattaisin saada jos ihan kaikkeni antaisin.
27 vuotta, nainen
Treenaan hyvin aktiivisesti 4-6 kertaa viikossa. Miesten punnerruksia menee 20-30 putkeen hyvällä tekniikalla vaivattomasti. Ikää löytyy 26 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Treenaan hyvin aktiivisesti 4-6 kertaa viikossa. Miesten punnerruksia menee 20-30 putkeen hyvällä tekniikalla vaivattomasti. Ikää löytyy 26 vuotta.
Ja olen nainen.
Nainen 30v, n. 30 miesten punnerrusta menee, ehkä vähän ylikin jos oikein yrittäisin.
Miesten punnerruksia saan 70 putkeen, Nainen 22v.
riittääkö että roikkotissit käy maassa?
Vierailija kirjoitti:
riittääkö että roikkotissit käy maassa?
Nii tuohan voi helpottaa kypsemmän naisen suoritustekniikkaa :D
Noin 20. En pysty nyt kokeilemaan, kun flunssassa. Ikää 41, aina ollut vahva yläkroppa ja treenailen jonkin verran.
22 naisten punnerrusta
ikä 52
nainen
ps olen elämäni rapakunnossa, mutta treenaan nyt nousujohteisesti
Vierailija kirjoitti:
Noin 20. En pysty nyt kokeilemaan, kun flunssassa. Ikää 41, aina ollut vahva yläkroppa ja treenailen jonkin verran.
Ja siis nainen olen.
Treenaan ihan aktiivisesti, tosin punnerruksia en varsinaisesti juuri koskaan tee. Saan 3x10 oikeaa punnerrusta ja pidän sitä hyvänä tuloksena.
Hyväkuntoisia naisia täällä, kuten tietysti av:lta sopii odottaakin.
Olettepas te hyväkuntoisia! Mä saan miesten punnerruksia ehkä 3, ihan max. 5. Naisten punnerruksia menee n. 20.
Olen nainen, 41 v.
30 puhdasta. Painan itse 75 kiloa ja nostan penkistä 100 kiloa. Nämä kymmeniä tekevät huijasvat jotenkin. Todennäköisesti selkä ei ole suorassa, jolloin punnertettava matka lyhenee.
Viisi.
Nainen 27 vuotta (paino 60kg)
saan ehkä 3, lihaksia ei ole ollenkaan kuin olen vain ruipelo.
- 20v nainen
Viimeksi kun tein, 20.
10 menee heittämällä ja yleensä teen 10 sarjoja .
Ne jotka ei saa yhtään : aloittakaa joogasta ja lankutuksesta. Pian saatte punnerruksia
Nainen, 35
Urheileminen itse on niin köyhäilyä. Maksoin yhdelle nuorelle miehelle parikymppiä ja hän teki puolestani 30 punnerrusta.
Jos et pysty ollenkaan miesten punnerruksiin, voit mainita minkä tuloksen saat naisten punnerruksina (polvet lattiassa).
ap