Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet läski?

Vierailija
06.10.2013 |

Kerro tekosyysi siihen miksi olet läski.

Tai jos olet rohkea niin kerro oikea se syy: ruoka on niin hyvää namsnams

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 09:22"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 00:11"]

Ei mulla ole mitaan tekosyita. Vahan kylla epailen kilpirauhasen toimintaa, kun aina ennen samoilla elintavoilla oon ollut kakskyt kiloa kevyempi.

[/quote]

Hei kaveri.. kun ikää tulee lisää niin sitä saa tehdä paljon enemmän töitä ihannepainossa pysymisessä :) eli ei se syy ole välttämättä tuossa kilpirauhasessa, vaikka voi ollakkin. Vaan siinä että sun on laitettava ruokavaliosi remppaan..

[/quote]

Joo tiedan, mutta taa vaan tuntuu jotenkin epailyttavalta. Mun ruokavalio on jo aika taydellinen, eli siina ei voi paljoa rempata muuta kuin annoskokoja. Ja jos niita kauheasti pienentaa, niin alkaa huolettaa ravintoaineiden saanti. Siks ois hyva tarkistaa ne kilppariarvot ennen mitaan radikaalia kitukuuria.

Vierailija
22/30 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No , olin hoikka 30v asti. Sit pysy liikunnallinen elämäntapa samana, mutta aloin syödä enemmän. Kokkaan mielellään , enkä kieltaydy herkuista. Olen lievästi lihava (166cm, 70kg) ja voin hyvin eikä näistä kiloista ole haittaa terveydelle, joten nautin elämästä. Liikuntaa harrastan paljon ( lenkkeilen, pumppia, uintia , jumppia, joogaa) , muta paino on silti nyt viimeisen 10v ajan noussut 2kg vuodessa. Nyt ajattelin , että tästä 70kg en enää anna nousta ja ostin kotiin vaaán että saan seurattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 09:30"]

No , olin hoikka 30v asti. Sit pysy liikunnallinen elämäntapa samana, mutta aloin syödä enemmän. Kokkaan mielellään , enkä kieltaydy herkuista. Olen lievästi lihava (166cm, 70kg) ja voin hyvin eikä näistä kiloista ole haittaa terveydelle, joten nautin elämästä. Liikuntaa harrastan paljon ( lenkkeilen, pumppia, uintia , jumppia, joogaa) , muta paino on silti nyt viimeisen 10v ajan noussut 2kg vuodessa. Nyt ajattelin , että tästä 70kg en enää anna nousta ja ostin kotiin vaaán että saan seurattua.

[/quote]

Et sa ole laski.

Vierailija
24/30 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekosyy on se, että vedän kaksinkäsin kaikkea herkkua, limpparia, karkkia, suklaata ja perusruokaa. Enkä tykkää liikkua yhtään. Mutta oikea syy on hankalampi kertoa kuin tuo edellä mainittu, joka on tekosyy eikä ole totta.

Sen oleellisimman syyn kun tietäisikin, huokaus. Kai se on työ, joka pakottaa istumaan paikallaan koko päivän ja usein vielä ylitöihin plus stressi ja epäsäännölliset ja epäterveelliset ruokatavat.  

t.BMI 29

Vierailija
25/30 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 03:29"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 00:18"]

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, en liiku riittävästi ja syön epäsäännöllisesti.

[/quote]

Mulla on samat syyt. Kun kilpirauhaseni toimi vielä normaalisti, painoin 20 kiloa vähemmän kuin nyt. Silloin pysyin hoikkana ilman ylimääräistä vaivaa, nyt lihon melkein itsestään. Eikä mulla ole enää energiaa edes miettiä kauheasti syömisiäni ja liikkumisiani, vaikka nyt niihin pitäisi kiinnittää huomiota paljon enemmän kuiin ennen, jottei paino nousisi.

[/quote]

Oikeaan vajaatoimintaan ja myös siitä aiheutuneeseen painonnousuun auttaa lääkitys. Itse diagnosoituun ei toki.

Vierailija
26/30 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta sinä voisit sitä päivät pitkät miettiä.

Vierailija
27/30 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 03:29"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 00:18"]

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, en liiku riittävästi ja syön epäsäännöllisesti.

[/quote]

Mulla on samat syyt. Kun kilpirauhaseni toimi vielä normaalisti, painoin 20 kiloa vähemmän kuin nyt. Silloin pysyin hoikkana ilman ylimääräistä vaivaa, nyt lihon melkein itsestään. Eikä mulla ole enää energiaa edes miettiä kauheasti syömisiäni ja liikkumisiani, vaikka nyt niihin pitäisi kiinnittää huomiota paljon enemmän kuiin ennen, jottei paino nousisi.

[/quote]

Oikeaan vajaatoimintaan ja myös siitä aiheutuneeseen painonnousuun auttaa lääkitys. Itse diagnosoituun ei toki.

[/quote]

Kilpirauhanen tuottaa muitakin hormoneja kuin lääkkeeksi synteettisesti valmistettua tyroksiinia. Ongelmia voi tulla siitä, että lääke on synteettinen tai muuten jää mekanismit vajaaksi.

t. Yksi, jolta kilpirauhanen on poistettu

Vierailija
28/30 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska syön liikaa enkä juurikaan liiku. Oen syönyt aina liikaa mutta vasta lähempänä 40 ikävuotta aloin lihoa.

Vierailija
29/30 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen obeesi. syön liikaa. luulen syöväni terveellisesti jota teenkin mutta napostelen lisäksi namimpaa ainesosaa tiheeseen tahtiin. liikun rajustikin mutta isojen lihasteni päällä on mukavanpehmeä kerros rasvaa.

Vierailija
30/30 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/100. Tietyt psyykelääkkeet. Nostavat ruokahalua ja masennuksessa ei paljon kuntoilla tai mietitä mitä syödään.

Miten voin tietää? Siksi että ne lopetettiin ja paino tippui itsestään niitä edeltävään painoon. 170/65.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä