Miksi olet läski?
Kerro tekosyysi siihen miksi olet läski.
Tai jos olet rohkea niin kerro oikea se syy: ruoka on niin hyvää namsnams
Kommentit (30)
Koska olen syönyt enemmän kuin kulutan. Haittaako mun läskit sua?
Tykkään syödä. Sekä suklaata, leivoksia että hyvää kotiruokaa, isoina annoksina. Lisäksi olen laiska liikkuja, saatan tehdä pieniä lenkkejä melkein päivittäin, mutta inhoan salilla käyntiä, ryhmäjumppia sun muita. En jaksa jumpata kotonakaan. Uimisesta pitäisin, mutten kehtaa käydä uimahallissa.
T. 164 cm ja 95kg
Olen sairas enkä voi liikkua. Olen paljon yksin kotona ja ruuanlaitto on kivaa ajankulua.
Mä olen läski (tai no pehmee ;) koska aloin harrastaa iltasyöntiä/napostelua. Ilmeisesti olen myös tyhmä, kun tajusin vasta nyt viiden kilon jälkeen, mistä tää rasvakerros on kotoisin. Noh, onneks jo nyt eikä vasta kymmenen kilon päästä :)
Miksi sua mun läskit niin kiinnostaa? Pitäisit huolen vaan omistas.
Mulla on kasvain aivolisäkkeessä ja hormonihäiriöitä
Mä oon läski kahdesta syystä
1: rakastan ruokaa
2: saan enempi naisia isona kuin mitä sain kun olin normaalikokoinen ;)
Ei mulla ole mitaan tekosyita. Vahan kylla epailen kilpirauhasen toimintaa, kun aina ennen samoilla elintavoilla oon ollut kakskyt kiloa kevyempi.
Niin ja mun oikea syy ei ainakaan ole se, etta ruoka ois niin hyvaa. On se ihan jees, mutta en ma mikaan hirvea herkkusuu ole.
Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, en liiku riittävästi ja syön epäsäännöllisesti.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 00:18"]
Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, en liiku riittävästi ja syön epäsäännöllisesti.
[/quote]
Mulla on samat syyt. Kun kilpirauhaseni toimi vielä normaalisti, painoin 20 kiloa vähemmän kuin nyt. Silloin pysyin hoikkana ilman ylimääräistä vaivaa, nyt lihon melkein itsestään. Eikä mulla ole enää energiaa edes miettiä kauheasti syömisiäni ja liikkumisiani, vaikka nyt niihin pitäisi kiinnittää huomiota paljon enemmän kuiin ennen, jottei paino nousisi.
Korvaan seksin ruualla. Miestä ei kiinnosta seksi.
Olen kolmen lapsen äiti ja kahden äitipuoli. Ei ole ikinä aikaa itselle ja omille harrastuksille (että voisi lähteä vaikka zumbaamaan). Elämässä ruuhkavuodet meneillään. Unta saan liian vähän. Syön nopeita hiilareita pysyäkseni hereillä ja jaksaakseeni "vielä vähän". Syön myös lohduttaakseni itseäni, jos minulla on paha mieli.
Ap, miksi olet idiootti? Onko se synnynnäistä, tiputtiko äitisi sinut pienenä päälleen vai haistelitko teininä liimaa?
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 00:11"]
Ei mulla ole mitaan tekosyita. Vahan kylla epailen kilpirauhasen toimintaa, kun aina ennen samoilla elintavoilla oon ollut kakskyt kiloa kevyempi.
[/quote]
Hei kaveri.. kun ikää tulee lisää niin sitä saa tehdä paljon enemmän töitä ihannepainossa pysymisessä :) eli ei se syy ole välttämättä tuossa kilpirauhasessa, vaikka voi ollakkin. Vaan siinä että sun on laitettava ruokavaliosi remppaan..
20 jatkaa.. eli siis olen itsekki läski.. tai olin. nyt on vain lievää ylipainoa.. ja se johtui ihan siitä että söin liikaa enkä kuluttanut kaikkea minkä söin. Nyt laitoin ruokavalion remppaan (en edelleenkään ehdi liikkua) ja silti laihduin..
Olen raskaana ja ruoka maistuu ja ole laiska. :D