Silta - toinen kausi on huttua
Eikö kakkoskauden tekijöillä ole ollut mitään itsekritiikkiä? Tylsää ja epäuskottavaa, täysin samalla kaavalla etenevää ykköskauden toistoa. Katsooko sitä vielä joku?
Kommentit (11)
Minua häiritsee eniten se, että vain hahmot on vaihdettu, muuten kaava on täysin sama: rikollinen ottaa kontaktia poliisiin ja mediaan ja tekee "rikollisia sirkustemppuja". Tulee tunne, että on ollut kamala kiire väsätä toinen kausi, vaikkei ole mitään uutta annettavaa. ap
Joo, ei tuo yllä lähellekkään edellistä. :/ Katon kun tykkään päähahmoista.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 13:26"]
Mun mielestä toinenkin kausi pitää hyvin otteessaan ja sisältää mielenkiintoisia henkilöhahmoja. Yllätyksiä riittää varmasti kauden edetessä.
[/quote]
Minun mielestäni nuo sivuhahmotkin on jotenkin tylsiä ja persoonattomia tällä kertaa.
Varsinkin eilinen jakso oli todella tylsä. Ei ole samaa koukuttavaa juonta kuin ykkösessä. Toivotaan, että juoni paranee sen myötä, mihin eilinen jakso päättyi.
Ja mä taas eilen just kehuin sitä, että juoni ei ole samanlainen vaikka totta kai tiettyjä samanlaisia juttuja pitää olla, koska muuten katoaisi idea kokonaan.
Jälleen on esitelty mielenkiintoisia sivuhahmoja, joista ei ota mitään selvää, että kuuluvatko koko tarinaan ja jos kuuluvat, niin miten.
Minusta Sagan erikoisuudesta tehdään liikaa numeroa, se oli hauskempaa sivujuonteena.
Lisäksi. Aika sekavaa on meno nyt... :(
Mun mielestä toinenkin kausi pitää hyvin otteessaan ja sisältää mielenkiintoisia henkilöhahmoja. Yllätyksiä riittää varmasti kauden edetessä.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 11:21"]
Minusta Sagan erikoisuudesta tehdään liikaa numeroa, se oli hauskempaa sivujuonteena.
[/quote]
Olen samaa mieltä Sagasta. Erikoista käyttäytymistä oikein alleviivataan ja ne pyrkimykset toimia kuten "normaalit" ihmiset ei tunnu luontevalta. En katsonut eilistä jaksoa ja vähän mietin, jätänkö sarjan väliin.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 13:33"]
[/quote]
Olen samaa mieltä Sagasta. Erikoista käyttäytymistä oikein alleviivataan ja ne pyrkimykset toimia kuten "normaalit" ihmiset ei tunnu luontevalta. En katsonut eilistä jaksoa ja vähän mietin, jätänkö sarjan väliin.
[/quote]
Tuosta olen kyllä samaa mieltä, että se Sagan erikoisuus on nostettu huonolla tavalla nyt esille. Ja just se, että se yrittää nyt olla normaali, ihan kuin n 30v(?) nainen ei olisi koskaan aiemmin tajunnut olevansa outo.
Ei tämä tosiaan ole yhtä hyvä tämä toinen kausi, mutta kyllä tämä aina CSI:t sun muut jenkkihutut päihittää.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 13:33"]
[/quote]
[/quote]
Jossain haastattelussa sanottiin, että tällä kaudella käydään läpi Sagan menneisyyttä. Varmaan sen takia esillä.
Katson vielä. Olen ihan vähäsen pettynyt. Tämä kausi ei ole samalla tavalla kepeän hauska kuin ykkönen. Liikaa tummia sävyjä.