Miehet, miten saitte vaimonne suostumaan anaaliseksiin?
Suostuuko vaimonne anaaliseksiin kun sitä häneltä pyydätte, vai onko ikuisesti exit only?
Saitteko vaimonne myös nauttimaan tuosta?
Kommentit (120)
Homojen hommaa, se on täysin selvää.
Kyllä se salakavalasti yllättäen oli sinne naimisen tohinassa tungettava. Vähän tuli huutoo aluksi, mutta painon vain syvemmälle, niin hiljeni ja tyytyi osaansa.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 07:44"]
Toimin lähes 10 vuotta erään terveyskeskuksen päätoimisena peräpukamien poistajana. Koulutukseltani olen lääketieteen lisensiaatti. Olen nähnyt rehellisesti sanottuna kymmeniä tuhansia peräpäitä.
[/quote]
Tuo on vanha provo johon vastattiin kattavasti Suomi24:n peppuseksipalstalla jo vuonna 2011. Keskustelu alkaa tästä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9985086
Keskustelun keskivaiheilla kaivoin esille lääketieteen alan julkaisuista tiedon siitä, miten anaaliseksi vaikuttaa sulkijalihaksiin. Ei se vaikuta, jos anaaliseksiä ei harrasteta todella hurjia määriä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9985086#comment-50842363
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9985086#comment-50842449
Jos klikkaa noita linkkejä ja joutuu siihen "Oletko yli 18 vee" kohtaan niin Suomi24 hukkaa oikean kohdan keskustelusta. Ongelma ratkeaa klikkaamalla ylläolevaa linkkiä uudelleen ikävarmistuksen tekemisen jälkeen.
Lopputulema oli se, että provoilu oli juuri sitä miltä se kuullostikin eli provoilua. Netissä on niin kovin helppo ottaa itselleen hienoja titteleitä ja niillä yrittää pönkittää omien mielipiteidensä uskottavuutta. Jos anaaliseksiin liittyisi merkittävä riski lihasvaurioihin niin asiasta kyllä varoiteltaisiin lääkärisivustoilla. Kun seksiä harrastetaan kipua välttäen niin ei sillä paikkojaan saa rikki muuten kuin raskauden synnytyksen vuoksi. Synnytykseen liittyvät repeämät ovat ainakin Suomessa ehdottomasti suurin naisten ulosteinkontinenssin aiheuttaja.
Kehottakaa vanhemmat teinejänne vain harrastamaan anaaliseksiä, kun siitä ei tule raskaaksi eikä persekään kärsi kuulemma ollenkan. Ite olen lapseton, mutta jos mulla olisi 14-15-vuotias teinityttö, niin ilman muuta sanosin sille, että muista sitte antaa perseeseen sille poikakaverilles, ettei tule jälkiseuraamuksia ja kun se on muutenkin niin vaaratonta.
En ole saanut perseeseen panna kuin yhden kerran aina kutkain naista, ensimmäisen ja viimeisen. Mulla on niin iso terska ja paksu kulli, että kuulemma peppuun sattuu, vaikka liukkaria runsaasti. Nyksä sanoi, että tuota et kyllä mun perseeseen laita, sehän halkeaa.
Olen töissä ensiapu polilla. Päivittäin sinne tulee asiakkaita, joilla on perse revennyt tahi suoli muljahtanut ulos (ns. prolapse) anaaliseksin seurauksena.
T ensihoitaja
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 21:39"]
Kokeiltiin kerran. Vaimo kyllä ihan innolla kokeili, mutta kyllä suupielet kääntyivät alaspäin aika äkkiä, kun työnsin melan juurta myöden sisään. Sen jälkeen ei ole tarvinnut ehdotella, kun vastaus olisi kuitenkin ehdoton ei. Ei tuntunut tippaakaan hyvältä vaan tosi pahalta.
[/quote]
Toivottavasti tämä idiootti ei ollut tosissaan...
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 11:21"]
Terve heteromies ei kakkareikään yhdy, sitä tekevät on 100% varmuudella homoja.
[/quote]
Taidat olla itse niitä joiden vaimo haluaisi kakkosensa hoitoon, mutta omalta homofobialtasi et pysty.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 05:02"]
Kyllä vaan. Mitä siitä sanot että sama ihana vaimoni saa orgasmeja myös siitä että kiihotan ja kiusaan pelkästään hänen nännejään? Ei sen kalun aina tari jyystää naisen sisällä jos mies tietää mitä tekee...
[/quote]
Mä olen tuollainen nainen, välillä mies tyydyttää mut ihan vaan nännejä hyväilemällä. Se orkku on uskomaton :)
Mutta peppuseksiin mut on aikanaan houkuteltu jonkun jo ehdottamalla pienillä askelilla; eli ensin vähän sormella hyväilty reiän päältä kun mies nai takaapäin tai nuoli, sitten varoen sormea sisään. Mut ihan oikeasti sen peppureiän pitää olla hyvin liukas, eli liukastetta joko pillusta suoraan tai sitten liukuvoidetta kehiin.
Peppuseksi tuntuu hyvältä aina silloin tällöin. Ja kun on taukoa niin runnoa ei saa, paitsi jos haluaa nähdä miten ketterästi se vaimo kiipeää seinää pitkin sua karkuun.
Jos ei halua, niin ei halua. Mites, toteutatko mies aina vaimosi kaiki fantasiat? Esim jos vaimosi haluaa kimppaan pari miestä sun lisäks? Otatko mies itse perseeseen? eikö kannattaisi jos se tekee niin hyvää?
Mulla on perse exit only, en anna sitä kenellekään miehelle. Ikinä.
Ei ihme, että niin moni nainen pihtaa kun paneminen on joillakin pelkkää perseen tökkimistä.
Naisystävälläni Almalla oli silloin menkat. Minua panetti aivan kauheasti ja pyysin, että voitaisko menkoista huolimatta hiljaa panna. Alma kauhistui jo ajatustakin. Lupailin kuunkin taivaalta, jos hän vain suostuisi.
Siinä kiimassani sanoin, että voitaishan me kokeille peppuunkin, jos sinulla on pimppi kipeä. Alma sanoi, että käydäänkö sitten Stockmannilla lauantaina, kun hänen pitäisi saada uusi mekko ja meikitkin on lähes kaikki. Tulin luvanneeksi ja sain peppua eka kerran. Käytiin Stockmannilla ja kalliksi tuli, voin sanoa.
Minä olin siitä onnekas, että pääsin tutustuttamaan (nuoren) miehen anaaliseksin saloihin. Tein siis itse aloitteen (olen nainen). Näin homma eteni:
http://www.lily.fi/blogit/cougarwoman/yokylassa-osa-22
Kysyn, ettämitä järkeä yhtyä paskareikään ja pilata se sillä? Jokainen hanuriseksin harrastaja melko nopeasti saa tutustua vaikkoihin, kun perse alkaa falskata.
Ymmärtääkää nyt ihmiset, että peräreikä on VAIN ulostamista varten.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 16:43"]
Minä olin siitä onnekas, että pääsin tutustuttamaan (nuoren) miehen anaaliseksin saloihin. Tein siis itse aloitteen (olen nainen). Näin homma eteni:
http://www.lily.fi/blogit/cougarwoman/yokylassa-osa-22
[/quote]
Oikein hyvä tarina.
Itse olen vähän huono antamaan kunnon vastausta kysymykseen, kun nykyinen ei siihen suostu. Suhteen alkuaikoina touhuttiin myös kakkoseen, ja välillä selvästi nauttikin, mutta myöhemmin emme ole kovin tuloksellisesti onnistuneet. Monet aikaisemmat kumppanini ovat kyllä tykänneet, usein on auttanut ensin normiseksi kunnes nainen saa orgasmin, sitten kielellä rentouttaa paikat ja varovasti sisään. Joskus olikin seksitreffejä ihan pelkän anaaliseksin kera :)
Monet väittävät, että nainen ei voisi anaalista nauttia. Se on mielestäni pötypuhetta, kaikkea kannattaa kokeilla. "Exit only" hokijat ovat vaan mielestäni liian ahdasmielisiä hommaan. Jotkut kysyvät, että "ottaisitko itse miehenä dildoa sinne?" - tuota muuten kannattaa kokeilla. Mielestäni turha vaatia naiselta sellaista, mitä ei itse ole valmis tekemään. Itse myös tykkään paljon siitä, että omaa peppuani nuollaan (karvat on kivempi ajella pois tähän hommaan). Suosittelen myös miehiä kokeilemaan! Peppuseksistä voi hyvin nauttia molemmat sukupuolet :)
Itselläni onkin nykyään selvästi itseäni vanhempi "setä", joka osaa hoidella minut todella taidokkaasti. Vaikka muutoin en miehen kehoa pidäkään kovin seksikkäänä, kyrpä on kyllä kaunis. Se tunne, kun se liukuu syvälle peppuun ja tunne, että on oikeasti "täytetty" on jotain sanoinkuvaamattoman kiihottavaa. Kannattaa miestenkin kokeilla :)
M, 23v
Kauan sai mieheltä ruinata, mutta onneksi lopulta irtosi. Eihän se miehestä kai niin hyvältä tunnu, mutta oma nautinto on taattu ja ajan myötä sinnikkäällä ehdottelulla ja mainostamisellani mies itsekin kiinnostui noista eturauhashommista ja nyt ovat ihan vakio-ohjelmistossa. Sinnikkyys palkitaan! Peppujutut on ihan parhautta ja ajoittan paljon muuta seksiä nautinnollisempia.
Ostamalla hänelle Vuittonin laukun.
Kokeiltiin kerran. Vaimo kyllä ihan innolla kokeili, mutta kyllä suupielet kääntyivät alaspäin aika äkkiä, kun työnsin melan juurta myöden sisään. Sen jälkeen ei ole tarvinnut ehdotella, kun vastaus olisi kuitenkin ehdoton ei. Ei tuntunut tippaakaan hyvältä vaan tosi pahalta.
Otettu meillä ehkäisyksi, vaimo pitää siitä myös.