Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se tapahtui. Ajattelin miehen kaveria seksin aikana.

Vierailija
06.10.2013 |

Olen miettinyt häntä koko päivän. En halua ihastua!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt relaat ihan oikeasti. Muuten teet vain omasta ja miehesi elämästä tarpeettoman kurjaa. Ja kun olet relannut, niin teet itsellesi selväksi, mikä on pettämistä.

On todella outo ajatus, että TUNNE toista kohtaan olisi oman puolison pettämistä. Vai ajatteletko niinkin, että jos suutut lapsellesi (=tunne), se on merkki siitä että vihaat lastasi ja haluat antaa hänet pois? Jos ajattelet, niin onnea vain valitsemallasi tiellä.

Vierailija
22/49 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 5 9 12 13 16 19 oli siis ap, unohdin kirjoittaa. 

Ihan vähän minua pelottaa, että ryhdyn ajatuksista aikomuksiksi, nolaan itseni ja loukkaan miestäni. En ole ennen tuntenut näin. 

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on vaarallinen tapa ajatella. Et näköjään luota itseesi tai kykyysi hallita impulsseja ollenkaan. Kuvitelmat ovat ihan jees, mutta niiden todelliset toteuttamishaaveet eivät sitten enää olekaan. Kannattaa miettiä, miten helvetillisen sotkun aiheuttaisit, jos liikauttaisit sormeasikaan tässä asiassa. Se olisi erittäin itsekäs teko ja sotkisi ainakin kolme elämää.

Vierailija
24/49 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 21:55"]

mies on pyörinyt koko päivän mielessäni. [/quote]

Älä sekoita fantasiaa arkeen. Kiihtottaminen ei ole sama asia kuin ihastuminen, niiden sekoittaminen voi särkeä monta sydäntä.

Älä tunne syyllisyyttä (eikä mitään muutakaan) miestäsi tai tämän kaveriakaan kohtaan fantasiastasi, se on sinun omaisuuttasi eikä millään tavalla tekemisissä todellisen maailman kanssa. Nauti fantasiasta ja sen tuomasta mausteesta seksiin, älä muuten.

Vierailija
25/49 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myös kivoista vastauksista!

AP

Vierailija
26/49 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 21:55"]

mies on pyörinyt koko päivän mielessäni. [/quote]

Älä sekoita fantasiaa arkeen. Kiihtottaminen ei ole sama asia kuin ihastuminen, niiden sekoittaminen voi särkeä monta sydäntä.

Älä tunne syyllisyyttä (eikä mitään muutakaan) miestäsi tai tämän kaveriakaan kohtaan fantasiastasi, se on sinun omaisuuttasi eikä millään tavalla tekemisissä todellisen maailman kanssa. Nauti fantasiasta ja sen tuomasta mausteesta seksiin, älä muuten.

[/quote]

Olinkin saanut lisää vastauksia. Niin, tunne on uusi ja outo, siksikin, että meillä menee oman miehen kanssa tosi hyvin. On rakkautta, hellyyttä, paljon seksiä. Mutta jos kaveri tekisi aloitteen ja olisin juhlatuulella, en tiedä, osaisinko käyttäytyä. Olen kuitenkin ihan varma, että hän ei tekisi yhtään mitään, joten olen siksi " turvassa". Typerää spekulointiahan tämä on. Haluaisin kuitenkin väärät ajatukset pois päästäni. 

AP

Vierailija
27/49 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi ole vaarallista jos et ala flirttailla kaverin kanssa etkä tee enempää.

Vierailija
28/49 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/49 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko uskovainen? Kuulostat ihan siltä.

Vierailija
30/49 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesikin on ajatellut sinun kavereitasi joko seksin aikana tai masturboidessaan. Tämä on sataprosenttisen varmaa. Älä stressaa asiasta.

Vierailija
31/49 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen lähes poikkeuksetta että nain työkaveriani kun olen mieheni kanssa sängyssä. 20 vuotta samaa naamaa, niin on pakko ottaa mielikuvitus käyttöön, jotta pääsisi edes jotenkin tunnelmaan. En tunne mitään syyllisyyksiä. Sama kai se on mistä ruokahalun hankkii, jos syö kotona.

Vierailija
32/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 04:16"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 21:27"]

Mitä väliä? :D Ihminen saa fantasioida ihan mistä itseä huvittaa, ne fantasiat ei voi ketään satuttaa. Jos ne tuo iloa seksielämäänne, niin hyvähän se vaan on. Itse fantasioin yleensä miehestäni panemasta parasta ystävääni. Se on jo itsestänikin vähän outoa.

[/quote]

Se on pettämistä ihan samoin kuin fyysinenkin. En minä ainakaan haluaisi olla ihmisen kanssa joka joutuu fantasioimaan muista senkin aikana.

[/quote]

Höpö höpö. Ajatteleminen ei ole pettämistä. Vai pitäisikö ap:n tunnustaa miehelleen tämä ajatusrikoksensa? Miksi pahoittaa toisen mieli turhaan, kun mitään pahaa ei ole tapahtunut?

Vierailija
33/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh mitäs tuosta, itse olen fantasioinut lähes kaikista emännän kavereista nuhhimisen aikana. Ei ajatukset ketää vahingoita :)

Vierailija
34/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen ajatteleminen on pettämistä, samalla logiikalla syyllistyn rikokseen jos vaikkapa suutuspäissäni haaveilen tappavani jonkun.

33

Vierailija
35/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, että ajatteleminen on pettämistä... Aika orwellilaista jotten sanois.

Vierailija
36/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 04:11"]

Huhhuh, että ajatteleminen on pettämistä... Aika orwellilaista jotten sanois.

[/quote]

Niinpä :)

Vierailija
37/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutettakoon kaikille, että ajatusten ei ole aina pakko johtaa tekoihin.

Vierailija
38/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:20"]

Muistutettakoon kaikille, että ajatusten ei ole aina pakko johtaa tekoihin.

[/quote]

Ei ole, mutta nyt johti.

AP

Vierailija
39/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oliko se sen arvoista?

Vierailija
40/49 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset