Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain mieheltäni kuulakärkikynän joululahjaksi, mitä mieltä?

Vierailija
17.12.2013 |

Annettiin toisillemme yhdet lahjat ennakkoon, ja mieheni lahja minulle oli kynä, jossa luki nimeni. Miten reagoisitte jos sattuisi omalle kohdalle?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiittäisin kauniisti. On taas ajatellut, kun on sellaisen hankkinut. :)

Vierailija
2/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäis...enkä tykänny myöskään exän erään vuoden joululahjasta:puntti tulitikkuja...joo,on tarpeellisia mutta hoituu ihan normi kauppareissulla mokomien osto...palikka, onneksi exä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyihyi, ei lahjoja ennakkoon anneta.

Vierailija
4/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu persoonasta, mutta itse kyllä tyrmistyisin. Jos se hänen mielestään olisi loistolahjaidea, teeskentelisin jotenkuten ilahtunutta mutta toisin selvästi esille, että käytä ensi kerralla rahasi paremmin ja antaisin vaikka toivomuksia.

Vierailija
5/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut mieheltä syntträilahjaksi laadukkaan mustetäytekynän. Olin iloinen. Mies tietää, että tykkään kirjoittaa hyvällä, kauniilla kynällä käsin esim. päiväkirjaa, hajatelmia ja muistiinpanoja.

Vierailija
6/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten minulla olisi kynä jota kukaan "lainaan-tätä-ihan-pikkasen-enkä-palauta-koskaan" pöllisi...

Pitäisi muutenkin hankkia itselle kyniä, viimeinen toimiva käytössä.

Sanoisin että mieheni tuntisi minut hyvin kun olisi osannut noin hyvän lahjan keksiä, vielä kun olisi se mies.

Vierailija
7/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kiva lahja, minä saan joululahjaksi tasan sen, mitä mies on työnantajaltaan saanut :) on tullut juustoa, peflettiä, makkaratikkua ja lehtitilausta.

Vierailija
8/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kuulakärkikynät on tosi kalliita (tarkistapa vaikka netistä), ja kun siihen on laitettu nimesi, ei ole ollut ilmaista sekään. Musta ihan hyvä lahja. Paljon parempi ja erikoisempi, kuin ne naisilla yleiset kaulakorut, joissa lukee oma nimi. En tajua, miksi kaulassa pitää olla kyltti "Teija". Kynä on nimikoitus SULLE, ja itseasiassa ihan hauska idea.

Vierailija
9/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoasemilta saa usein muutamalla eurolla kyniä, joissa on yleisimmät nimet..

Vierailija
10/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut mieheltäni kuulakärkikynän lahjaksi. Se on laadukas Montblanc ja olen siitä ikionnellinen. Hinta kai n. 300€.

Vierailija
11/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tosi hienon ja kalliin mustekynän pari joulua sitten. Siinä oli vielä lahjakortti mukana, että saisin kaiverrettua oman nimeni siihen. Lahjakortti oli vain vuoden voimassa, en ehtinyt/jaksanut/viitsinyt kaiverruttaa. Kynä on edelleen käyttämättömänä vaatekaapissa. En tajua, miksi mies ostaa kalliin mustekynän kotiäidille. Ymmärtäisin, jos olisin piinkova bisnesnainen ja aina menossa tukka putkella. Mitä minä sillä kirjoittaisin? Kauppalistoja? Allekirjoittaisin lasten kokeita? Nimikoin lasten vaatteita? Häh?

Vierailija
12/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:13"]

Mä olen saanut mieheltä syntträilahjaksi laadukkaan mustetäytekynän. Olin iloinen. Mies tietää, että tykkään kirjoittaa hyvällä, kauniilla kynällä käsin esim. päiväkirjaa, hajatelmia ja muistiinpanoja.

[/quote]

En ymmärrä, miksi joku peukuttanut tätä alaspäin. Kallimmat mustetäytekyntä maksaa useita tuhansia euroja. Ja jo n, 100 euron arvoinen mustetäytekynä on laadukas ja arvostettu lahja.

Googletapa vaikka Mont Blanc.

Suomalaiset on niin junttia porukkaa, ettei osaa arvostaa edes laadukkaita kirjoitusvälineitä... Kai te olette koko elämänne raapustaneet nimenne papereihin jollain mainoskynällä, jossa lukee "Veikkaus".

Vierailija
13/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:22"]

Sain tosi hienon ja kalliin mustekynän pari joulua sitten. Siinä oli vielä lahjakortti mukana, että saisin kaiverrettua oman nimeni siihen. Lahjakortti oli vain vuoden voimassa, en ehtinyt/jaksanut/viitsinyt kaiverruttaa. Kynä on edelleen käyttämättömänä vaatekaapissa. En tajua, miksi mies ostaa kalliin mustekynän kotiäidille. Ymmärtäisin, jos olisin piinkova bisnesnainen ja aina menossa tukka putkella. Mitä minä sillä kirjoittaisin? Kauppalistoja? Allekirjoittaisin lasten kokeita? Nimikoin lasten vaatteita? Häh?

[/quote]

Miksei kotiäiti voisi allekirjoittaa lasten kokeita ja muita papereita laadukkaalla kynällä?

Vaikka on kotiäiti, tarkoittaako se sitä, ettei voi olla päästä varpaisiin ladylike ja huoliteltu? Tyylikkääseen eleganssiin kuulu se, että yksityiskohdat on mietitty loppuun asti. Myös se, millaisella kynällä kirjoittaa.

Kotiäitikin voi olla elegantti. Ei ole pakko sortua homssuiseen farkkulookiin.

Vierailija
14/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sitten ollut vihjaus?

[/quote]

Vierailija
15/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin arvostaisin laadukasta ja yksilöityä kynää. Monella tapaa täydellinen lahja: yksilöllinen, kaunis, tarpeellinen.

Vierailija
16/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:23"]Kai te olette koko elämänne raapustaneet nimenne papereihin jollain mainoskynällä, jossa lukee "Veikkaus".

[/quote]

Hah pakko myöntää, että tässä osuit aivan oikeaan :)

Vierailija
17/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko laadukas kynä vai joku halpaversio? Suuttuisin jos halpaversio jopa voisin potkia pellolle.

Vierailija
18/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:26"]

Olisiko sitten ollut vihjaus?

[/quote]

[/quote]

No outo vihjaus, kun nimenomaan on sanonut suoraan, että haluaakin mun olevan kotona. En tiedä, missä sitä edes pitäisin, ei tuollaiselle ole mitään luontevaa paikkaa. Entisajan puhelinpöytä olisi hyvä, mutta kännykkäaikana sellaista pöytääkään ei ole. 

Minä luulen, että mies itse olisi halunnut sellaisen ja siksi sen minulle ostikin. Ehkä siitä syystä jätin sen puolivahingossa kaiverruttamatta, että voisin sopivan ajan jälkeen tarjota sitä sille. Ottaa aivan varmasti riemusta kiljuen kynän vastaan.

En ole homssuinen kotiäiti, mutten oikeasti käytä nimikoitua mustekynää mihinkään.

Vierailija
19/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antoi mulle joskus täytekynän joululahjaksi. En tykännyt.

Vierailija
20/25 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Mont Blanc tai Graf von Faber-Castell? ;-) No joo, ei sen tarvitse olla jompaa kumpaa näistä merkeistä, mutta laatukynä olisi oikeasti arvokas ja kestävä, ja itselleni todella mieluinen lahja. Kirjoitan paljon käsin, ja sellainen kynä, jossa on kunnon kuula, säästää rannetta. Samoin hyvälaatuinen kynä ei paina ihan yhtä helposti kovettumaa etusormeen kuin halppis.

Lisäksi kynä on ehdottomasti myös imagotekijä. Laatukynällä kirjoitettu teksti on helppo erottaa maallikonkin, mutta jotkut entusiastit pystyvät tekstin perusteella kertomaan kynän valmistajan ja mallin. Ja sanomattakin selvää kai on, että tärkeitä sopimuksia ei koskaan allekirjoiteta BIC:llä. Kyllä niissä isoissa vallan saleissa vedetään esille se nimikoitu Mont Blanc, kun halutaan tehdä vaikutus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi