Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariskunnat - mitä touhuatte töiden jälkeen?

Vierailija
03.09.2020 |

Siinä kysymys, olen tuskastunut ja huolissani kun mieheni ei jaksa mitään töiden jälkeen. Meillä molemmilla samankaltainen työ (päätetyö), suht sama aikakin, mies menee vähän aikaisemmin töihin, usein nukkuu päiväunet. Silti. Hän ei jaksa tehdä mitään.
Ei myöskään viikonloppuna - kun pitää levätä että jaksaa töissä .. Itse jaksaisin mitä vain ja haluisin että elämässä on muutakin kuin työ. Meillä ei ole lapsia, olemme ~39v
Ennen kuin sanotte että keksi itse jotain, niin kyllä minä teen, kaiket illat hyppään yksinäni harrastuksissa sekä näen ystäviäni. Mutta haluaisin tehdä rakkaan miehen kanssa jotain myös. Saati että olen huolissani hänen terveydestään (hän itse ei ole..).
Mitä te lapsettomat pariskunnat touhuilette työn jälkeen ? ja onko teistä jompi kumpi niin ettei jaksa kuin töitä? kiitos asiallisista vastauksista.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään ruokaa ja vetäydytään omien asioidemme äärelle. Mies on rättipoikkiväsynyt töiden jälkeen (fyysinen työ) ja annan hänen olla pääsääntöisesti rauhassa.

Vierailija
22/25 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitään erikoista. Ruokaa tehdään ja puuhastellaan kotona, joskus käydään kävelyllä. En mä muuta kaipaakaan. Ystäviä ja sukulaisia nähdään harvoin. Seksistä tykkäämme molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy koittaa houkutella mies lääkäriin. Ihan todella olen huolissani hänen terveydestään. Ylipainoa on paljon, se vaikuttaa selkeesti. On sellainen iltasyöpöttelijä, alkoa ei mene juuri yhtään (muuta kuin jossain juhlissa. 

Kiitos teille jotka vastasitte asiallisesti. 

ap

Vierailija
24/25 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat toimistotöissä, vähän yli 50 kummatkin. Ei lapsia. Palaamme töistä kotiin noin kello 18 aikaisintaan, viimeistään kello 19. Ja tosiaan tullaan töistä suoraan ja työmatka on lyhyt (10 minuuttia kävellen). On todella harvinaista että sitten lähtisimme enää kotoa mihinkään. Katsomme telkkaria yhdessä, syömme, nettailemme, luemme, juttelemme, hoidamme kotihommia.. Nukkumaan mennään klo 23.

Viikonloppuisin käydään elokuvissa ja ostoksilla, joskus harvoin jossain kulttuurijutussa. Tapaamme ystäviä.

En osaa ottaa tätä ongelmana kun molemmat olemme samanlaisia ja olemme aina olleet. Kotona on mukavaa ja rentouttavaa. :-)

Vierailija
25/25 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea passittaa mies lääkäriin. Meillä miehen elämä muuttui täysin uniapneadiagnoosin ja hoidon aloittamisen jälkeen. Sitä ennen ei jaksanut mitään, vaikka nukkui päiväunetkin. Unen laatu oli uniapnean vuoksi niin huonoa, että se ei virkistänyt. Kun mainitsit, että ylipainoakin on, niin tässä voisi olla yksi syy.