Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui h*oraksi

Vierailija
06.10.2013 |

Miten te suhtautuisitte jos miehenne haukkuisi teitä huoraksi riidan päätteeksi. Ollaan oltu kohta 6 vuotta yhdessä ja aihetta huoraksi nimittelylle ei ole... Olen tosi murtunut, itken vaan

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:54"]^ Paras argumentti ikinä: "no mieluummin henkistä kuin fyysistä väkivaltaa". Ihana mies sulla. Toivottavasti ei ole lapsia (tai edes naapureita) altistumassa tolle Matti&Mervi-meiningille.
[/quote]
Voi helvetti. :D Mulla on maailman paras mies muutoin. Ihana isä lapsille ym. Sulla ei taida olla käsitystä mistä puhut? Henkistä väkivaltaa ja Matti&Mervi meininkiä jos mies joskus huom joskus on tosi suuttuneena sanonut "painu huora vittuun siitä väkyttämästä" :D Okei!
[/quote]
Niin ja vielä: Mieluummin todellakin kerran puolessa vuodessa huudettu huora riidan tuoksinnassa kuin että turpaansa ottaisi. ;)

Vierailija
22/37 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haukkui kännissä vappuna mua huoraksi. Pyysi anteeksi, mutta ei muista asiasta mitään. Ihmettelee nyt vaan, kun olen niin etäinen yms. Aina iltasin rupee nuo sanat kaikumaan pään sisällä, hyrr. Kyllähän nuo tunteet ovat vähän kuolleet miestä kohtaan, kai tässä ero tulee. En koe, että mies arvostaa minua enää ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kultakimpale. Jaksamista!!!

Vierailija
24/37 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on syystä tai toisesta pois tolaltaan, saattaa sanoa mitä tahansa...Eihaukku haavaa tee, paitsi jos alkaa toistua.

Vierailija
25/37 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnyskysymys. Todellakin. Kun ihminen ylittää tiettyjä soveliaisuuden rajoja, kynnys käyttää samaa sanaa on seuraavalla kerralla vain matalampi. Sama pätee niin fyysiseen kuin henkiseenkin väkivaltaan.

Oliko mahdollisesti kännissä kun sanoi?

Jos pyytää anteeksi ja sinä pystyt sen antamaan, niin hyvä, muussa tapauksessa ei lupaa hyvää teidän suhteellenne.

Vierailija
26/37 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kännissä.. AP

Vierailija
27/37 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies haukkui kännissä vappuna mua huoraksi. Pyysi anteeksi, mutta ei muista asiasta mitään. Ihmettelee nyt vaan, kun olen niin etäinen yms. Aina iltasin rupee nuo sanat kaikumaan pään sisällä, hyrr. Kyllähän nuo tunteet ovat vähän kuolleet miestä kohtaan, kai tässä ero tulee. En koe, että mies arvostaa minua enää ollenkaan.

Taisi olla mies ihan oikeassa sun suhteen.

Vierailija
28/37 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano mun mies myös. Totesin kylmästi että sua panemallako olen huoraksi muuttunut. Meni aika hiljaseksi. Mut ei kyllä tehny seksiä sen kaa vähään aikaan mieli.

Vierailija
29/37 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on haukkunut ämmäksi. En ottanut yhtään hyvällä, en tykkää tuollaisesta ollenkaan. Olen kuitenkin antanut anteeksi, jokainen tekee joskus virheitä. Jos usein toistuisi niin tekisin kyllä selväksi että joko alat puhumaan mulle kunnioittavammin, tai saat pakata kamasi ja häipyä.

Vierailija
30/37 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole aihetta niin ehkä kannattaa hankkia sitä. Sitten kysyt häneltä: "Mitäs nyt sanot?" Tämän jälkeen jätät sen sian. Ei naisia noin kohdella. M50v

Vierailija
31/37 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Karjalassa ämmä on ihan yleisnimitys naiselle. Ei kuulosta minun korvaan pahalta, kun olen sieltä kotoisin.

Vierailija
32/37 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikä se on kynnys toiseen suuntaan?

pst.tarina siellä taustalla ei avaudu,kertoisitko livenä tohtori ruutille ja steemerille? tietovuotoja ei tapahdu.

Vierailija
33/37 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjois-Karjalassa ämmä on ihan yleisnimitys naiselle. Ei kuulosta minun korvaan pahalta, kun olen sieltä kotoisin.

Pohjalaiskunnassa se on "akka", joka on melkein sama kuin sanoisi: "mun kulta":).

Huorittelua en kyllä sietäisi hetkeäkään. Mikä miehiä vaivaa,  ole sanavarastoa kun pitää hokea moista?  Sama kuin teinit hokee v sanaa ollenkaan ajattelematta, ja silti se ON RUMAA ja ilkeää.

Vierailija
34/37 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin tokaissut takaisin että jos noin on, niin siinä tapauksessa herra on unohtanut maksaa saamastaan seksistä...

Kyllähän ne h*uorat pitkässä juoksussa tulevat miehelle paljon halvemmiksi, kuin puolen omaisuutensa lahjoittaminen vetelälle muijalle avioeron yhteydessä.

Vierailija
35/37 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun mies sillä nimellä ikinä kutsunut, idiootti, tollo ja typerys on rankimmasta päästä ja niitä on pyytänyt samana päivänä anteeksi, sillä hänelle tulee riitelystä paska olo. Mä en vaan ole kovin helposti leppyvää sorttia.....että saa siinä lepytellä.

Ja jos kutsuisi tuollaisilla nimityksillä, eroaisin heti.

Mua ei huoritella. Mä en ole mikään maksullinen nainen. Sellaista nimittelyä en kuuntele. Älä anna alistaa itseäsi.

Ilmoitat nyt että miehelle tulee kengänkuva persuksiin, jos toistuu ja hommaa oma asunto. Yhden kerran "annan anteeksi jos polvillasi pyydät ja suutelet mun varpaita, mutta toisella kerralla potkaisen näillä jaloilla sua perseeseen lujemmin, kuin mitä vois tykillä ampua. Paina nyt kerralla kaaliisi, että MUA et nimittele tuollaisilla sanoilla!"

25 v. naimisissa

Vierailija
36/37 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tämä asia on jo 7 vuoden kuluessa jotenkin ratkennut?

Vierailija
37/37 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin tokaissut takaisin että jos noin on, niin siinä tapauksessa herra on unohtanut maksaa saamastaan seksistä...

Onko unohtanut? Kuinka moni teistä tienaa enemmän kuin aviomies?

Siksi juuri se loukkaa, koska naiset yleensä ovat hu*ria suhteessa, yhden asiakkaan eksklusiivia huo*ia, mutta eivät halua että kukaan sen ymmärtäisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän