Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on eri elintaso tässä perheessä.

Vierailija
06.10.2013 |

Mies tekee pitkää päivää minun ollessa kotihoidontuella. MIehen työaikojen, harrastusten ja muiden menojen takia en voi olla töissä, päiväkodin aukioloajat eivät riittäisi. Vuorohoitoon tuskin otetaan, kun äiti töissä ja iskä harrastaa. Hitto että olen antanut asioiden mennä päin honkia. Olen jopa myynyt omat koruni romukullaksi ostaakseni lapsille ruokaa. Otan eron, ei ole rahallisesti varaa olla naimisissa!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 20:35"]

Tuosta voikin jo päätellä, ettei se mies juuri millään tavalla osallistu teillä yhteisiin asioihin. Lasten hakeminen tarhasta ei ole se kaikkein rasittavin osuus lastenhoidossa. Ilmeisesti taustalla on myös täysi kyvyttömyys olla ja toimia lasten kanssa ilman ap:n myötävaikutusta? Itse olen eronnut lapseni isästä ja edelleen tavatessaan poikaansa isä haluaa viettää yhteistä aikaa meidän molempien kanssa eikä kaksistaan lapsen kanssa. Tapailee todella harvoin lastaan.

[/quote]

Meillä ex tapailee lapsiaan usein, mutta yrittää siinä varjolla tavata minuakin, että jäisin syömään jne. En ole koskaan suostunut enkä aio suostuakaan. Välillä yrittää udella elämästäni jotain, tyyliin mitä teen viikonloppuna, en kerro, ei kuulu eksälle.

Vierailija
2/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 18:59"]

No kai se mies antaa sulle rahaa ruokaan? 

Nä ottaisin eron ja heti. 

[/quote]

Maksaa laskuja, muttei anna rahaa. Minun rahani eivät riitä. Otankin eron. Ap

[/quote]

Luuseri sinä olet. Mene töihin ja palkkaa lastenhoitaja. Miehen ei todellakaan pidä elättää sinua

[/quote]

Idiootti.

[/quote]

Itse olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 19:57"]

Mielestäni avioliitto merkitsee suomalaisen lain mukaan elatusvelvollisuutta myös puolisoa kohtaan. Ja teillähän tällainen tilanne on, koska olet kotona hoitamassa lapsia.

[/quote]

Elatusvelvollisuus puolisoa kohtaan on laissakin, mutta siitä riippumatta: jos lapsia on tehty ja toinen suostuu hoitamaan niitä kotona 3-vuotiaaksi, niin tulot kuuluu jakaa reilusti hoitovapaiden ajan. Koska kotihoito on pikkulapsille hyvästä. Ihan verrattavissa siihen, että lapset saavat terveellistä ruokaa ja tarpeeksi unta ja aikuisen huomiota jne. Jos on lapsia tehnyt eikä itse halua jäädä kotiin niin saisi olla kiitollinen, että toinen suostuu. Kai kaikki haluavat parasta mahdollista hoivaa lapsilleen?

Jos toinen haluaa olla kotona vaikka lapset eivät ole enää pieniä niin silloin toisen ei tarvitse elättää, jos ei halua.

[/quote]

Lapset pitää viedä tarhaan ja kummankin mennä töihin.

Vierailija
4/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina vaan jaksan ihmetellä näitä "perheitä" missä äidillä ja isällä on omat rahat.

Vierailija
5/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies osta lapsilleen ruokaa?

Vierailija
6/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 18:50"]

Mies tekee pitkää päivää minun ollessa kotihoidontuella. MIehen työaikojen, harrastusten ja muiden menojen takia en voi olla töissä, päiväkodin aukioloajat eivät riittäisi. Vuorohoitoon tuskin otetaan, kun äiti töissä ja iskä harrastaa. Hitto että olen antanut asioiden mennä päin honkia. Olen jopa myynyt omat koruni romukullaksi ostaakseni lapsille ruokaa. Otan eron, ei ole rahallisesti varaa olla naimisissa!

[/quote] Yritin selittaa tata suomalaista "tasa-arvoista" avioliittoa amerikkalaiselle miehelleni. Ei ymmarra, kysyi etta eiko miehilla siella ole munaa hoitaa perheensa asioita.

Vierailija
7/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 18:54"]

Eikö mies osta lapsilleen ruokaa?

[/quote]

Ostaa välillä, mutta se ei ole riiittänyt. Minun on käytänä kaupassa, kun mies ei menoiltaan ehdi ja niitä päiviä on usein.  Ap

Vierailija
8/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa! Tai uhkaa sillä! Se tulee kuule miehellesi kalliimmaksi kuin tämä epätasapainoinen avioliitto.

Vierailija
11/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
12/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 18:55"]

[/quote] Yritin selittaa tata suomalaista "tasa-arvoista" avioliittoa amerikkalaiselle miehelleni. Ei ymmarra, kysyi etta eiko miehilla siella ole munaa hoitaa perheensa asioita.

[/quote]

Tyhmä on se joka maksaa muiden elämän. Vaikka miten maksaisi niin nainen 10-20 vuoden jälkeen menee nussimaan naapurin Pekkaa ja hakee avioeroa. Sitten muka vielä pitäisi maksaa puolet omaisuudestaan sille naiselle?

Paras tapa on että jokainen hoitakoot omat asiansa.

Vierailija
13/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Luuseri sinä olet. Mene töihin ja palkkaa lastenhoitaja. Miehen ei todellakaan pidä elättää sinua

Vierailija
14/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa! Tai uhkaa sillä! Se tulee kuule miehellesi kalliimmaksi kuin tämä epätasapainoinen avioliitto.

[/quote]

Olen uhannut useasti. Ei ole ollut tehoa. Kyllä mahtaa ihmetellä, kun tulee jonain päivänä reissultaan tyhjään kotiin. Ap

Vierailija
15/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita puhua sille miehelle . Sen jälkeen vasta teet päätöksesi.

Sano vaikka , että lapset tarvitsevat 100 euroa ruokaan viikottain :)

Vierailija
16/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Idiootti.

Vierailija
17/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 18:55"]

[/quote]

Tyhmä on se joka maksaa muiden elämän. Vaikka miten maksaisi niin nainen 10-20 vuoden jälkeen menee nussimaan naapurin Pekkaa ja hakee avioeroa. Sitten muka vielä pitäisi maksaa puolet omaisuudestaan sille naiselle?

Paras tapa on että jokainen hoitakoot omat asiansa.

[/quote]

Niin no avioliittolaki jo määrää elättämään...

Vierailija
18/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta se äijä välittömästi seinälle ja pidä sille tiukka puhuttelu. Hän ei voi elää ns. poikamieselämää, jos hänellä on perhe. Hänen on opittava priorisoimaan ja pantava perhe etusijalle. Eikös hän kuitenkin ollut panemassa alkuun niitä teidän lapsia. Vaikka se onkin miehen osalta vain muutaman minuutin huvi, niin ei se poista miehen vastuuta. Harrastukset joutaa sivuun tai ainakin huomattavasti vähemmälle niin kauan kuin lapset ovat pieniä. Minua niin raivostuttaa tuollaiset lusmut, että mieli tekisi päästää todella karkeita sanoja, mutta olkoon. Jos se mies ei tajua, mistä on kysymys, niin heitä se pellolle. Ja vaadi kunnon elatusmaksut.

Vierailija
19/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lapsensa ainakin pitää elättää.

Vierailija
20/34 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Naurattaa tämä nykyaika, yhtäkkiä päätetään että otankin eron, tuosta vain.

Ei sillä, en minäkään katselisi tuollaista miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi