Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyykö mielestäsi kihlasormusten olla samaa jalometallia?

Vierailija
06.11.2013 |

Siinäpä se kysymys. Mitä mieltä olette? Nyt puhun lähinnä esim. valkokulta, palladium, hopea... saman värisestä, mutta eri jalometallista silti. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tykkään, että meillä on samantyyppiset ja samasta materiaalista kihlat. Titaanisormukset meillä.

Vierailija
2/5 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä lopulta, mutta joo, samaa suosisin itse :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, meillä isot hopeiset kihlat ja valkokultainen vihkisormus. Ek erota mitä metallia on

Vierailija
4/5 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän mietinnässä kun miekkonen aikoo minulle ostaa valkokullasta tehdyn ja "säännöistä" poiketen minä ostan miehelleni sormuksen. Löysin hienon hopeisen, mutta tavallaan se tosiaan rikkoo vähän "perinteitä" samasta metallista... Onko sillä siis loppuen lopuksi niin paljoa merkitystä? 

Oletteko muuten hankkineet Suomesta esim. kultasepänliikkeestä sormukset vai tilanneet ulkomailta? 

ap

Vierailija
5/5 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 19:33"]

Mulla vähän mietinnässä kun miekkonen aikoo minulle ostaa valkokullasta tehdyn ja "säännöistä" poiketen minä ostan miehelleni sormuksen. Löysin hienon hopeisen, mutta tavallaan se tosiaan rikkoo vähän "perinteitä" samasta metallista... Onko sillä siis loppuen lopuksi niin paljoa merkitystä? 

Oletteko muuten hankkineet Suomesta esim. kultasepänliikkeestä sormukset vai tilanneet ulkomailta? 

ap

[/quote]

No mitäs väliä sillä nyt käytännössä olisi? Ei mitään. Me tilattiin ulkomailta, kun ei saatu Suomesta sen tyyppisiä mitä haluttiin tarpeeksi halvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi