Miten miehesi käyttäytyy väsyneenä ja stressaantuneena?
Meillä herkästi kihahtaa, kiroilee (yleensä hiljaa itsekseen ettei lapset kuule), selvästi todella pulssi ja on sellainen mun silmissäni uhmakas teinimäinen. Sitten myös tasaantuu nopeasti, huokailee vaan itsekseen. Mun vaikea suhtautua tällaiseen teholla reagointiin. Tänä aamuna oli hyvin äksynä kun kahvi olikin loppu enkä ollut huomannut asiaa, kiroili ja että on alokasmaista touhua kun ei huomaa seurata kahvin vähenemistä. Sitten laantui hetkessä. Ja mä olin tosi hämmentynyt, miten oikeasti joku reagoi noin vahvasti tuollaiseen asiaan.
Kommentit (16)
Minun mieheni mököttää (yleensä sohvalla röhnöttäen) hiljaisena ja naama norsunvitulla. Ja minua ärsyttää. :D
käyttäytyykö kuin kolmevuotias mutta myös kiroilee. laantu myös nopeasti.
Eiköhän tuo ole terveydelle parasta, että reagoi ja sitten leppyy nopeasti.
ei kuulosta normaalilta. Oma mieheni on väsyneenä ja stressaantuneena hiljainen ja ykstotinen. Vastaa lyhyesti jos kysytään..
Mutta nälkäisenä me ollaan molemmat ihan mahdottomia. Varma keino saada riita aikaiseksi :(
Se moittii kaikkia ja kaikkea mulle ihan taukoamatta,jotenki koomista kun huomaa että sitä vituttaa..sitte yleensä saanki sen paremmalle tuulelle heittäytymällä mukaan esim.sellaseen road rageen mustan huumorin kautta. Ja sitten silittelen ja pussailen. On se parempi antaa toisen äristä hetki niin ei tartte mennä mykäks ja tiuskia aikaa. Miekin kiukuttelen tollai välillä ja mies kestää sen,ni miksen mieki kestäis miehen kiukuttelua välillä :D
Huudattaa vanhaa rokkenrollia, istuu olohuoneessa, juo kaljaa, huokailee ja murjottaa.
Jos nainen ei osaa tunnistaa miehensä stressaantuneisuutta ja vitutusta, eikä osaa kysyä, mistä asia johtuu, silloin kannattaa miettiä, ovatko naiset todella niin Venuksesta ja miehet Marsista, että ei kultarakas edes osaa rauhoittaa ja lohduttaa miehensä mieltä. Kannattaako silloin enää jatkaa yhdessä, ja onko jo tultu parisuhteen päätepisteeseen?
Huutaa, kiroilee, syyttää minua kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä, kaivaa suutuspäissään esiin vuosikymmenen takaisia "epäkohtia" (Miten voit muka mennä ja hukata mun auton avaimet jne...). Ramppaa tupakalla, ei jaksa olla yhtään johdonmukainen lasten kanssa. Makaa sohvalla käsivarsi naaman päällä. Ja tarpeeks väsyneenä se vaan jatkuu ja jatkuu. Tämä on asia jonka kanssa olen ollut väsynyt ja ahdistunut jo jonkin aikaa. Mies jotenkin oikeuttaa mitä tahansa käytöksessään ja sättimisessään vain sillä että väsyttää. Eikä koskaan pahoittele jälkikäteen. Tietenkin suren millaista käytösmallia hän opettaa lapsilleen.
Mutisee (saattaa erottua kirosanoja), paiskoo kaapinovia, on naama norsunvitulla. Ei suostu sanomaan mikä on.
Jostain syystä en kestä tätä yhtään. Tulkitsen mielenilmaukset tosi henkilökohtaisesti, ja saatan alkaa lähes heti huutamaan että joko lopeta heti tai sano nyt saatana mikä mättää!!
Tämä on suhteessamme todella paha ongelma ja aiheuttaa 99% riidoista. En oikein tiedä miten käsitellä asiaa. Mies sanoo että johtuu siitä kun on väsynyt ja nälkäinen, mutta eikö aikuinen ihminen osaa pitää huolta verensokeristaan, kun on tiedostanut tämän itselleen ongelmaksi?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 00:13"]
... että ei kultarakas edes osaa rauhoittaa ja lohduttaa miehensä mieltä ...
[/quote]
Ei saisi nauraa, mutta.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 00:13"]
Jos nainen ei osaa tunnistaa miehensä stressaantuneisuutta ja vitutusta, eikä osaa kysyä, mistä asia johtuu, silloin kannattaa miettiä, ovatko naiset todella niin Venuksesta ja miehet Marsista, että ei kultarakas edes osaa rauhoittaa ja lohduttaa miehensä mieltä. Kannattaako silloin enää jatkaa yhdessä, ja onko jo tultu parisuhteen päätepisteeseen?
[/quote]
Näin se asia muuten menee!
äkäinen ja vakava, omissa oloissaan. Mutta tuota mietin miksi sinun olisi pitänyt huomata kahvin hupeneminen??? Tuossa kohtaa minulla olisi kilahtanut. Pitääkö miehes sua äitinään?
Koska mies ei ollut edellisenä päivänä kotona, minä olin ja siis join edellisiltana kahvia, pakettiin jäi vain ihan vähän puruja enkä katsonut ettei seuraavaa pakettia olekaan kaapissa. Oletin siis että on. Olisi pitänyt huomata kipaista lähikaupassa.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 20:22"]
äkäinen ja vakava, omissa oloissaan. Mutta tuota mietin miksi sinun olisi pitänyt huomata kahvin hupeneminen??? Tuossa kohtaa minulla olisi kilahtanut. Pitääkö miehes sua äitinään?
[/quote]
Miten miehesi äkäisyys näkyy? Kiroileeko, äriseekö? Puhuuko rumasti sulle ja lapsille? Miten sinä suhtaudut kun miehesi äkäinen?
Up