Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LG:n 3d Smart-tv kenelläkään?

Vierailija
06.10.2013 |

Millaisia kokemuksia, kannattaako ostaa? Toimiiko Areena, Katsomo ja Ruutu? Millainen nettiselain on, tekeekö sillä mitään? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/9 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei areena, katsomo, ruutu palvelua vielä ainakaan. Netflix ja viaplay kylläkin mm. 3d ihan parasta, muutenkin kuvanlaatu paaaaljon parempi. Selainta mekin tosi vähän käytetty, 3d:tä senkin edestä, vaikka alunperin laitoin vastaan koko hankintaa ja etenkin tuota 3dtä...:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin käyttöön tv tulee? Kumpi on sinulle tärkeämpää 3dn laatu vai parempi nettiselain. Selain ei tuossa ole varmaan kummoisempi.

miltä etäisyydeltä katsotte televisiota? Muutamalla satasella saisi jo 55" joka on ihanteellinen koko 3Dn katseluun,

Vierailija
4/9 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selainta ajattelin vain siksi, että lapset voi surffata sillä. Ei kai sen niin väliä, jos se on surkea, pääasia että youtube ja netflix toimii. Siis ohjelmien katsomiseen ja konsolipelaamiseen se telkkari tulee. Etäisyydestä en osaa sanoa, oon huono arvioimaan mutta tällä hetkellä telkkari on ehkä jotain neljän viiden metrin päässä sohvasta.

Olisi myös hienoa, jos telkkarissa itsessään olisi tallennusmahdollisuus, meillä kun tallentava digiboksi sanoi itsensä irti jokin aika sitten.. Mutta sellainen toiminto noissa älytelkkareissa varmaankin on? 

Vierailija
5/9 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lg on enemmän panostanut 3d tekniikkaan, samsung taas smart tvhen. otimme lg 3d smart tvn ja olen erittäin tyytyväinen mutta selain on oikeestaan ihan turha. Ja on siis yli 2000€ töllö, eikä näitä ensimmäisiä smart tv:itä. Tosin kakkos tvnä on samsungin smart tv, taitaa olla sitä kolmanneksi vanhinta sarjaa, mut se on sit muuten ihan surkku.. :) Et LG jos meinaat katsella suurella porukalla 3d elokuvia yms. Lasitkin on edullisemmat kun aktiivilasit. En vaihtaisi LGtä pois.. Mitä mallia olet miettinyt? 

Vierailija
6/9 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lg on enemmän panostanut 3d tekniikkaan, samsung taas smart tvhen. otimme lg 3d smart tvn ja olen erittäin tyytyväinen mutta selain on oikeestaan ihan turha. Ja on siis yli 2000€ töllö, eikä näitä ensimmäisiä smart tv:itä. Tosin kakkos tvnä on samsungin smart tv, taitaa olla sitä kolmanneksi vanhinta sarjaa, mut se on sit muuten ihan surkku.. :) Et LG jos meinaat katsella suurella porukalla 3d elokuvia yms. Lasitkin on edullisemmat kun aktiivilasit. En vaihtaisi LGtä pois.. Mitä mallia olet miettinyt? 

Vierailija
7/9 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallentaminen onnistuu mutta täytyy ostaa ulkoinen kovalevy, koska teeveen on muisti on niin pieni. Minulla 2013 vuoden Lg 3D smart-tv 42" taisin maksaa siitä 499€ gigantin tarjous. Johon olen erittäin tyytyväinen varsinkin tuohon "hiirikaukosäätimeen" koska sillä on helppo käyttää nettiselainta. Selain ei sinänsä ole kummoinen koska se html5 pohjainen eli siitä on karsittu kaikki ylimääräinen pois. Mutta kyllä sillä surffailee ja youtubia katselee :D

Vierailija
8/9 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomo,Ruutu ja Areena toimivat myös areenalle on oma appsi ruutu ja katsomo selaimen kautta.

Vierailija
9/9 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs tuon katsomon saa toimimaan selaimen kautta. Täällä siis lg smart tv ja selaimen kautta katosmosta näkee mainokset mutta siihen tyssää.. ei siis suostu itse ohjelmia näyttämään :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan