Tuntuu pahalta kun miesystäväni vain kritisoi minua kaikessa
Viime viikolla tukkani oli sekainen, eilen oli näppylä otsassa, tänään huuleni olivat rasvaiset. Olen kuulemma epäkohtelias asiakaspalvelijoille, en tee sitä oikein enkä tätä. Tuntuu ikävältä kun mietin, hän olisi voinut myös huomioida että laitoin tänään silmämeikkiä, kauniisti istuvat farkut ja tein hyvää ruokaa.
Kun pyydän positiivista palautetta niin mies suuttuu ja kylmettyy entisestään. En ilmeisesti sellaista ansaitse. Hän tuntuu näkevän minussa pelkät viat.
Mies on itse työssä josta ei pidä, minä rakastan työtäni. Mies on masentunut ja elää epäterveellisesti, itse olen elämäniloinen ja käyn salilla sekä ulkoilen paljon.
Voiko tästä päätellä mielestänne jotakin ja jos, niin mitä?
Kommentit (12)
Kannattaako seurustella ihmisen kanssa, joka antaa vain kielteistä palautetta?
Miksi olet tuossa suhteessa? Ulkopuolisesta kuulostaa aivan hirveältä.
Ei halua sinua ja miehelle se tarkoittaa ettei kunnioita enää. Aivot mulkerossa.
Jos se ihme tapahtuisi, et mie saisin tyttöystävän, niin en mie kritisoisi häntä. Juu, jos esim. meikkaa joka päivä, niin saattaisin sanoa, että tykkään, jos nainen ei meikkaa ja et haluisin nähdä hänet ilman meikkiä tai jos laittaa vaikka leipää, eikä siivoa jälkiään, niin saattaisin mainita siitä kiltisti. Nyt kyllä kuulostaa pahalta, mutta en halua kehua itteeni. Miust on vaan ilkeää, kun toiset ihmiset, niin naiset kuin miehet, kritisoivat tuolleen ilkeesti kumppaneitaa. :/ M25
Voidaan päätellä, että olet joku läheisriippuvainen idi-ootti, kun vielä tollasen "miehen" kanssa seurustelet.
Etköhän ihan itsekin tiedä, mitä tuosta voi päätellä. Jos et tiedä, se on hyvin huolestuttavaa.
Voi päätellä. Mies on vähintään ilkeä tollo. Miksi olet vielä suhteessa?
(ps. googleta covert narcissists , youtubestakin löytyy, jospa on vaikka tällaisesta kyse?)
Hirvee äijä. Vaihtoon! Ota mieluummin kiltti mies. Et tule katumaan.