Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituista, että seksielämä on loppunut lasten myötä.. Me miehen kanssa lasten saannin jälkeen vasta villiinnyttiin siihen! Nyt on kyllä miehessä vikaa, jos ei tyttö anna.

Vierailija
22/22 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 15:57"]

Jännä juttu että jos nainen avautuu vaiva-arjen rankkuuden yllättävyydestä, sen tuomista parisuhdeongelmista ja oman identiteettinsä äitiyden alle jäämisestä, niin kyllä löytyy tsemppausta ja rohkaisua ja lohduttavia sanoja. Jos mies avautuu samasta asiasta niin raivotaan tuohtuneina miten kyseessä on keskenkasvuinen pojannulikka joka ei yhtään ajatellut mihin roiskaisi ja että suu suppuun nyt vaan ja ole tyytyväinen saithan sinä silloin siitoshetkellä pimppiä eikö se riitä.

On aika yleistä että lapsen hankkimisen todellisuus yllättää enemmän kuin ikinä olisi osannut varautua, naisille tästä hämmentyminen on sallittua ja normaalia mutta miehen vastaavat tunteet on ehdottomasti kiellettyjä.

[/quote]

Näytätkö mulle vielä ne tekstit, missä näin luki, kun en mielestäni nähnyt yhtään?

Ja mä en kyllä ihan tajua naisia, jotka kuvittelee, että parisuhde voisi voida hyvin ja perhe pysyä kasassa, jos vanhemmilla ei ole seksiä. Varsinkaan, jos asiasta ei ole edes keskusteltu kunnolla. En myöskään tajua niitä mammalandiaan katoavia, jotka kuvittelee, että kaikilla on kivaa, kun äiti mässää karkkia veluuriverkkareissaan pitämättä itsestään pätkääkään huolta enää.

Kuitenkin tuo nuori isä on vasta 6kk ollut isä. Ei hän vielä tiedä mitään siitä, miten asiat helpottaa, kun lapsi kasvaa, ja se nainenkin ehkä pääsee sieltä mammalandiasta takaisin. Muutenkin kuulosti, että hänellä oli loppujen lopuksi aika normaali puoliso ( jos ei seksittömyyttä oteta huomioon), hän vaan itse selvästi oli sitä mieltä, että kotityöt ei olisi hänelle kuuluneet, ja koko ajan pitäisi voida tehdä mitä itse haluaa. Eli oikeasti aika lapsellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä