Syyskuu on paskin kuukausi
Flunssa, sade, ankeus, there's no sign of life. Miten räpiköidä kaksi kuukautta eteenpäin?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tammikuu on paskin kuukausi.
Tästä olen samaa mieltä. Tammikuussa ei ole valoa, pelkkää kylmyyttä, lunta ja toivottomuutta. Helmikuun lopulla alkaa aurinko paistamaan ja mielikuva tulevasta kesästä herää..
Paistaahan aurinko tammikuussakin. Miten et ole huomannut asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä marraskuu vie voiton, aivan kamala
En ymmärrä marraskuun vihaajia. Kivaa aikaa Halloweenin ja joulun välillä. Suht lämmintäkin vielä, pyöräilläkin voi vielä hyvin.
Paskin on tietenkin tammikuu, pimeää, jäätävää ja liukasta. Et voi pyöräillä, et edes kävellä, meinaat liukastua jo roskat viedessäsi. Totaalinen kaamos. Joululäskit masentaa. Uloskaan ei voi mennä. Kamalaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen samaa mieltä. Tammikuussa ei ole valoa, pelkkää kylmyyttä, lunta ja toivottomuutta. Helmikuun lopulla alkaa aurinko paistamaan ja mielikuva tulevasta kesästä herää..
Paistaahan aurinko tammikuussakin. Miten et ole huomannut asiaa?
Paistaa se toki sinänsä. Valostuminen on kuitenkin aika hidasta tammikuun puoliväliin asti ja täydellä vauhdilla valostuu vasta tammikuun lopussa. Tammikuu on yleensä myös aika pilvinen kuukausi ja aurinko ei näy kovin monena päivänä. Helmikuussa valostuu jo täydellä nopeudella ja se on yleensä tammikuuta selkeämpi kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuu on vuoden paskin kuukausi. Loskaa ja puoliksi jäätyneitä, sileitä lammikkoja ja kelirikkoa. Välillä niin valtavan kokoisia, ettei kiertämäänkään pysty. Aamulla tarvitsee täydet talvivaatteet, mutta päivällä niihin tukehtuu.