Yksin yökerhossa - miksi sitä ihmetellään?
En vaan ymmärrä miksi jotkut ihmettelee, jos joku on yksin yökerhossa tai baarissa. Nykyään naiset saa mennä baariin ilman miestä, valtavaa kehitystä on siis tapahtunut aikojen saatossa. On kuitenkin jo vuosi 2020.
Kommentit (45)
Ihmisten suhtautuminen yksinäisen naiseen vs. yksinäisen mieheen yökerhossa on kuin yö ja päivä. Mies on luuseri, pelottava ja potentiaalinen uhka. Nainen on rohkea, itsenäinen ja mahdollisesti kivaa seuraa.
Mä käyn yleensä aina yksin kun perheelliset kaverit ei koskaan pääse mihinkään viikonloppuisin. Ei paljon vaihtoehtoa kuin mennä yksin.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni yökerhoissa on tylsää, ikävää, kallista ja meluisaa jopa mukavan seurueen kanssa, saati sitten yksin. Karkeasti yleistäen voisi ajatella, että baariin mennään joko ryyppäämään, hengailemaan kavereiden kanssa tai iskemään seksiseuraa. Ryyppääminen on kotona tai jossain puistossa halvempaa ja väkivallan tai ahdistelun riski on pienempi. Tuntemattomiin (nais-)seurueisiin on vaikeaa päästä mukaan, ellei ole todella supliikki tai tunne jotakuta entuudestaan. Jos yökerhossa etsii pelkästään seksiseuraa, ei tällaista henkilöä halua lähestyä, ellei ole itse samalla mielellä, ja hyvin harvoin mieltymykset käy yksiin.
Mitä sä selität? Yökerhoissa on just parasta olla yksin. Mahdollista seuraa saa vaihdettua halutessaan. Ja aina ei edes tarvitse mitään seuraa. Onko koko maailma sulle pelkkiä karkeita kaavoja?
Ymmärrän tuon seuran vaihtamisen, mutten sitä että mennään yökerhoon ollakseen yksin. Ei siis mitään jutellakseen ihmisten kanssa jos sattuu saamaan seuraa, vaan vain ollakseen yksin.
Mä käyn yökerhoissa pelkästään tunnelman ja alkoholin vuoksi, en siis hae mitään seuraa. Mikä tossa on niin vaikeaa ymmärtää??
Vierailija kirjoitti:
Mäkin käyn yksin. Viimeksi mulle eräs mies sanoi, että "vaatii munaa tulla yksin baariin". Vai niin. Itse en ajattele niin, vaan haluan tulla ja mennä omien aikataulujeni mukaan. Ei tartte kysellä mennäänkö hakemaan juotavaa/tanssimaan/lähdetäänkö jo.
Tanssimisesta ei kannata puhua jos on yökerhossa. Harmi, että ne valokarsinat rinnastetaan siihen, liian usein.
Ymmärrän tuon seuran vaihtamisen, mutten sitä että mennään yökerhoon ollakseen yksin. Ei siis mitään jutellakseen ihmisten kanssa jos sattuu saamaan seuraa, vaan vain ollakseen yksin.