Miten voi tulla yht'äkkiä aivan tajuton väsymys
Ihan tavallinen päivä. Näin kyllä tuttuja, mutta ei se nyt niin raskasta ole. Ja aivan terve olen, enkä mitään normaalista poikkeavaa ole tehnyt. Hyvin nukuinkin.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiä
Kiitos. Miksi se muuten on noin?
Varmaan happi loppuu jos ylipainoa paljon .
Vierailija kirjoitti:
Varmaan happi loppuu jos ylipainoa paljon .
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiä
Miksi ei? Oikeinkirjoitusta aikoinaan yksinkertaistettiin luopumalla noista turhista heittomerkeistä. Tästä lienee kymmeniä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiä
Miksi ei? Oikeinkirjoitusta aikoinaan yksinkertaistettiin luopumalla noista turhista heittomerkeistä. Tästä lienee kymmeniä vuosia.
En tiennytkään, mutta olenkin vanha pieru.
Entäpä raaka -> raa'an vai raaan?
Eri
Mulla ollut nyt yli 2 viikkoa, olen nukkunut vuorokaudet läpeensä. Silmät vaan painuu väkisin kiinni jo parin tunnin jälkeen. Hoikka olen. Voiko olla koronaa? Vai sittenkin raudanpuutos?
Just oli eilen jossain lehdessä sydäninfraktin ennakko-oireita ja väsymys oli yksi niistä
Mulla ollut jo 2v jäätävä väsymys.
Me sairastimme viime maaliskuussa rajun flunssan ja sen perään rajun vatsataudin. Teinit olivat lähes oireettomia kummassakin taudissa, mutta huhtikuussa heillä oli toistuvia väsymys/huimauskohtauksia. Olimme aikalailla eristyksissä sen maalis-huhtikuun, joten uskon vahvasti, että ne kohtaukset olivat jotain maaliskuun sairauksien jälkipeliä.
Vierailija kirjoitti:
Se on se kolesterolikammo, joka estää syömästä kunnollista rasvaa ja varsinkin koliininpuutos, joka tulee siitä. Se asia kun ei miksikään muutu, että koliinia ihminen tarvii aika paljon hermoston toimintaan. Mikään ei toimi ilman sitä ja niin on saatu kehiteltyä monenlaisia nappuloita sitä syytä etsimään. Hanki oma muniva kana:-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se kolesterolikammo, joka estää syömästä kunnollista rasvaa ja varsinkin koliininpuutos, joka tulee siitä. Se asia kun ei miksikään muutu, että koliinia ihminen tarvii aika paljon hermoston toimintaan. Mikään ei toimi ilman sitä ja niin on saatu kehiteltyä monenlaisia nappuloita sitä syytä etsimään. Hanki oma muniva kana:-D
No kolesteroli yli 8.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kolesteroli yli 8.
Etkä syö yhtään kananmunia sen takia?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sulla jatkuu se?
Kauhea koliininpuutos, jos et syö yhtään kananmunia:-(
https://yle.fi/uutiset/3-9818124
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sulla jatkuu se?
Kauhea koliininpuutos, jos et syö yhtään kananmunia:-(
https://yle.fi/uutiset/3-9818124
"– Meillä kokeiltiin lähes kymmentä erilaista lääkeyhdistelmää, mutta niistä mikään ei tuonut täysin kohtauksetonta vaihetta. Kun Aatu oli noin vuoden ikäinen, lääkärit ehdottivat meille hoitokeinoksi ketogeenista eli vähähiilihydraattista ruokavaliota, Kaisa Surakka kertoo.
Perhe ei kuitenkaan heti tarttunut dieettiehdotukseen.
Vasta kun lääkevaihtoehdot alkoivat olla vähissä vanhemmat ajattelivat, että heidän on pakko kokeilla ketogeenista ruokavaliota hoitokeinoksi lapselleen.
Tässä vaiheessa Aatun diagnoosi muuttui epilepsiasta vaikeahoitoiseksi epilepsiaksi"
Yhtäkkiä